Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtava asenne.Pieni halvaantuminenkaan nyt suuria haittaa kun vaan kaikki raajat on paikallaan. :D
:hyvä:B-kortti tuli. Kahdessa kohtaa ylinopeutta 20km/h, kuulemma rimaa hipoen hyväksytty kun muuten oli niin varmaa ajoa
Illalla kylärinkiä.![]()
Mitä hittoa? Aika jännä et meni inssi läpi vielä noin "törkeällä" ylinopeudella. Oon aina ollu siinä uskossa et inssissä täytyis aika ehdottomasti noudattaa nopeusrajoituksia.
e. onnea nyt kuitenkin siitä kortista

Toipuminen kesti kauan, sillä se oli henkisesti niin raskasta aikaa. Nyt pystyn keskittymään minulle tärkeisiin asioihin ilman että täytyy enää koskaan pelätä että minua tullaan käyttämään hyväksi ainakaan samalla tavalla. Elämän virheistä sitä oppii ja tulee aina paljon viisaammaksi lopulta. Olen onnellinen, että olen onnistunut löytämään vihdoin monien erehdysten kautta ihmisen, johon pystyn luottamaan täysin.:haart:E. Niin ja sekin vielä että opin vihdoin punnertamaan niitä ihan oikeita miesten punnerruksia:dance:. Kesti aika kauan (hei ei saa nauraa!:D), mut näillä tikkukäsillä... no can do... Deadline oli tammikuussa, mutta nythän tässä ehtii treenailemaan vielä monta kuukautta.