Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Iloista asiaa... Kuuden viikon intensiivisen kiristelyn (~5-6kg) jälkeen voin ilokseni aloittaa bulkin taas :D Vaikken missään sixpack-kunnossa ole, niin en näin pienien lihaksien vuoksi ala varsinkaan talveksi kiristämään rasvoja enää alemmas... Olisko rasvat 14% paikkeilla sitten... Noh tästä alkaa muutaman kuukauden bulk ja kesäks sitte vähä kireemmäksi, toivottavasti 5kg lihaksikkaampana :rock:

Hähää!

Lentsut pieksetty ja treenimotivaatio huipussaan. Nyt starttaakin "Jouluksi kesäkireäksi" -projekti!

Lisäksi naisrintamallakin jotain mielenkiitoista häppeninkiä.:joulu3:

Koulu alkanut erittäin mukavasti. Saa kerrankin opiskella sitä mitä haluaa eikä sitä mitä on "pakko". Päivisin mukavat 25 astetta lämmintä joten ei tartte senkään takia kirota opiskelua alhaisimpaan maanrakoon.
Muutenkin täällä Kaliforniassa ihmiset ovat niin paljon ystävällisemmän oloisia kuin kotona Suomessa.
Ja koska täällä nyt tää kesä jatkuu, on oma treenimotivaatiokin lähtenyt aivan uusille tasoille.:dance:

B-kortti tuli. Kahdessa kohtaa ylinopeutta 20km/h, kuulemma rimaa hipoen hyväksytty kun muuten oli niin varmaa ajoa :rock:

Illalla kylärinkiä. :david:

B-kortti tuli. Kahdessa kohtaa ylinopeutta 20km/h, kuulemma rimaa hipoen hyväksytty kun muuten oli niin varmaa ajoa :rock:

Illalla kylärinkiä. :david:

Mitä hittoa? Aika jännä et meni inssi läpi vielä noin "törkeällä" ylinopeudella. Oon aina ollu siinä uskossa et inssissä täytyis aika ehdottomasti noudattaa nopeusrajoituksia.

e. onnea nyt kuitenkin siitä kortista

Mitä hittoa? Aika jännä et meni inssi läpi vielä noin "törkeällä" ylinopeudella. Oon aina ollu siinä uskossa et inssissä täytyis aika ehdottomasti noudattaa nopeusrajoituksia.

e. onnea nyt kuitenkin siitä kortista

Samaa mieltä. Mulla hylättiin muuten hyvä inssi sellaisen virheen vuoksi, että käännyin väärälle (vastaantulijoiden 2.) kaistalle kaupan pihaan käännyttäessä. Oli talvi enkä huomannut oikeanpuoleista kaistaa autotieksi :D

Iloista: Englannin YO ohi ja saattoi jopa mennä ihan hyvinkin... ja tänään salille :)

ilonen asia mul on se et vihdoinki on oma auto ja sillä hyryttelen nii että taloista särkkyy ikkunat!! amis auto rulettaa!!!

Itellänikin treeni kulkee taas. Selkä tuntuu kestävän hyvikin treeniä, alkaa vanhat sarjapainot koht taas selän osalta heilua! :rock:

Eikä välttämättä nuo naisasiatkaan niin huonosti ole. :)

Voe erakko sentään kun on ollut rankkoja työpäiviä! Hiki valunut koko päivän ja kaikki paikat ihan kipeenä.. MAHTAVAA! :D

PS. Siivotaan siis vähän työpaikan rautavarastoo työkaverin kanssa.

onhan näitä:
vihdoinkin sain irtisanottua itteni
ihana miekkonen
kyykky ja penkki painot nousee
faija on taas onnellinen
opinnäyte työ alkaa luistaa

uua hela natten uua hela sverige beiberna ;)

Ostin auton. :D Eikä oo mikään kauppakassi tai tyypillinen perheen kämänen kakkosauto, vaan ihan kunnon peli, vaikkei ihan uusinta muotia olekaan.

Tällä hetkellä olen iloinen siitä, että tajusin päässeeni vihdoin eroon elämäni suurimmasta virheestä:) Toipuminen kesti kauan, sillä se oli henkisesti niin raskasta aikaa. Nyt pystyn keskittymään minulle tärkeisiin asioihin ilman että täytyy enää koskaan pelätä että minua tullaan käyttämään hyväksi ainakaan samalla tavalla. Elämän virheistä sitä oppii ja tulee aina paljon viisaammaksi lopulta. Olen onnellinen, että olen onnistunut löytämään vihdoin monien erehdysten kautta ihmisen, johon pystyn luottamaan täysin.:haart:

Ajoin koululle hirveellä kiireellä, aattelin että pakko se on viimoselle ruotsin kaksarille mennä, kun lintsasin maanantain ja tiistain. Koululla sitten ihmettelin, miksi täällä on niin autiota. Luokassakaan ei ollut ketään. No, ilmotustaululta huomasin sitten, että tänään alkoi koeviikko ja kurssit loppui eilen:hyvä:. Nyt on sitten lukio ohi, tää viimenen viikko kuvaa hyvin koko mun lukiouraa kaikkine lintsauksineen ja lusmuiluineen:D.

E. Niin ja sekin vielä että opin vihdoin punnertamaan niitä ihan oikeita miesten punnerruksia:dance:. Kesti aika kauan (hei ei saa nauraa!:D), mut näillä tikkukäsillä... no can do... Deadline oli tammikuussa, mutta nythän tässä ehtii treenailemaan vielä monta kuukautta.

E. Niin ja sekin vielä että opin vihdoin punnertamaan niitä ihan oikeita miesten punnerruksia:dance:. Kesti aika kauan (hei ei saa nauraa!:D), mut näillä tikkukäsillä... no can do... Deadline oli tammikuussa, mutta nythän tässä ehtii treenailemaan vielä monta kuukautta.

Mitäs nauramista tuossa muka on, kun aika iso osa miehistäkään niitä ei pysty tekemään? :)

Back
Ylös Bottom