Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mua ilostuttaa mun työssäni päiväkodissa kun saa aikaan jotain konkreettista jonkun lapsen kohdalla...tällä hetkellä työskentelen aika vaativassa ryhmässä, jossa löytyy monenlaisia ongelmia. Kyllä ne pienet ihmiset vaan osaavat yllättää joka päivä:haart:

Tänään todistetusti totta: 9,6mm PMLats-syntikkacomboa valmiina vahvan sydämensykkeen kera, koko paketin toimitus ensi vapun tienoilla :hyvä::haart::hyper:
Onnittelut Itärajaltakin :rock:

Nyt viimiset n. 3kk ajanu öisin rekkaa.. Viimeyö oli viiminen yö tossa firmas jossa olin, Transvision Oy:ssä. Maanantai siirryn ajamaa Transpointille ja työaikaki muuttuu 6:30-16:30.

Multa kysyttiin alkossa paperit..

Niin, kai toi iloinen asia on. :hyper: Multa kysyttiin kaupan kassalla kaljaostoksilla paperit ja oli vielä kosteahkon kesäloman viimeinen viikko menossa, etten varmasti näyttänyt ihan tuoreelta. :D

Edit:
Onnea Cassyputille! Minusta tuli samana päivänä kummisetä, viime perjantaina syntyneelle, valloittavalle hiukan alle 3kg:lle tytölle. :)

Huomenna kannetaan maailman ihanimman tytön kamat mun ja koiruuden kotiin.. Mä saan ihanan avokin ja koiruus saa äipän :)

Sainpahan itseäni hieman niskasta kiinni ja viimein imuroitua kämpän eilen. Tänään pitäisi jatkaa tuota projektia.

Tuli eilen kokeiltua hilu painoilla jullea mutkatangolla ja tuntui huomattavasti paremmalta kuin normaali tangolla. Yleensäkin taas hieman paremmin sujuneet treenit piristää. :)

Luoja että teki hyvää nukkua 10 tunnin yöunet ja syödä rauhassa kunnollinen ja terveellinen aamupala. Laski kummasti viime viikon aiheuttamaa stressiä ja univelkaa. :) Nyt sitten vain salille käyttämään tätä ylimääräistä energiaa.

Valmentamani nuori urheilija oli maajoukkueen kartoitustilaisuudessa ja onnistui mielestäni hyvin. Ei ylittänyt itseään, mutta pelasi takuuvarmasti omalla tasollaan. Toivottavasti kutsu seuraavaan kartoitustapahtumaan tipahtaa pelaajalle lähiviikkojen aikana.

Tuli vietyä tyttöystävä salille. Siellä sitten kokeiltiin kaikki mavet ja kyykyt ja penkit, ja sanoi tykkääväänsä. Jutteli, että alkaisi käymään täyspäiväisesti siellä. :haart:

Tyttö, ens viikolla...:)

Kiitos kaikille onnitteluista. Mä voisin kirjottaa tähän trediin vaikka joka tunti, että ihanainen vaavini on iloinen asia. Mussu! :haart:

Kiitos kaikille onnitteluista. Mä voisin kirjottaa tähän trediin vaikka joka tunti, että ihanainen vaavini on iloinen asia. Mussu! :haart:

Millon sulla olikaan laskettu aika?:)

Voitin tänään ensimmäisen kerran painissa, johan 6 häviötä tilillä jo olikin!

2kk ja päivä selvinpäin;)
muutekki kiva sunnuntai tänään. harvinaista herkkua, yleesä vituttaa sunnuntaisin, nyt on mainio päivä.

Kun lukee tota "mikä vituttaa threadia", tuntuu että porukkaa vituttaa pienimmätkin arkipäiväset asiat.
Joten, kirjotetaanpa välillä jotain ilosiakin asioita. Esim. Sain tuomion oikean jalan loukkaantumisesta, jonka mukaan jalka on ja tulee erittäin suurella todennäköisyydellä olemaan osittain halvaantunut loppuelämän. (jos ei suurempia ihmeitä tapahdu) Sekä oikea polvi on paskana, Ortopedia lainaten "ei olisi polvi enää pahemmin paskaksi voinut mennä". 4kk sairaslomalla menty, ja 2 leikkausta takana ja vielä odotetaan varsinaista polvioperaatiota, jonka jälkeen jalka on taas paketoituna ja liikuntakiellossa 3kk. Iloinen olen kuitenkin siitä, että Hatanpään ensiavun hoitovirheestä huolimatta sain pitää jalkani, sitä ei sentäs amputoitu, joka olisi ollut edessä jos en olisi huolestuneena mennyt TAYS:iin loukkaantumista seuraavana päivänä. :) Pieni halvaantuminenkaan nyt suuria haittaa kun vaan kaikki raajat on paikallaan. :D

Juu se oli ja meni. Ja lapsikin on olemassa! :kippis1:

Onnittelut vielä kerran:)

Ja sitten oma asia: kävin ostamassa 2l jäätelöä:D:kuola:

Back
Ylös Bottom