S-T
Puhi Puhi!
Ensimmäinen oikeesti hyvä päivä melkein pariin viikkoon. Alkaa pikkuhiljaa työ- ja opiskelustressi helpottaa.. Hitaasti mutta varmasti kohti aikoja, jolloin ois ehkä taas vapaa-aikaakin. Tai ainakin sellaista vapaa-aikaa, jolloin ei tarvitse koko ajan potea huonoa omaatuntoa tekemättömistä asioista.
Lisäksi mulle tarjottiin uutta duunia. En varmaan ota sitä vastaan, kun ei ole aikaa, eikä se vaikuta niin mielenkiintoiselta, mutta tuntuu hyvältä, että mun osaamista arvostetaan ja mut haluttaisiin töihin :thumbs:
Lisäksi mulle tarjottiin uutta duunia. En varmaan ota sitä vastaan, kun ei ole aikaa, eikä se vaikuta niin mielenkiintoiselta, mutta tuntuu hyvältä, että mun osaamista arvostetaan ja mut haluttaisiin töihin :thumbs:
niin, sitten tosiaan kaverin houkutteluiden takia kävin sitte heittämässä tänään kaks punttitreeniä. Johan siin on jo ilonaihetta, vaikka ei kai tossa minkään valtakunnan järkeä ole. Jandarutistuksiaki olen nyt saanut tehtyä.. Tavotteeksi pitää ottaa että saisi 15 puhasta jandaa. ainoa vika on et kyynärpää vihoittelee , etten saa paitaa oikein päältä pois. nyt kuitenki viikonloppuna kun lepäilee, ettei riko kättä lisää, niin eiköhän se siitä.. ja huomeen meen puolitutun kaverin hevibändii kattomaan livenä.. Noh, enpä usko että ihan indican tasoseksi elämykseksi yltää, mutta kyl mä pääasiassa heviä kuuntelen, silloin kun en kuuntele indicaa. Eli eipä valittelemista.. Niin ja pihakoivu on hiirenkorvalla