Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ensimmäinen oikeesti hyvä päivä melkein pariin viikkoon. Alkaa pikkuhiljaa työ- ja opiskelustressi helpottaa.. Hitaasti mutta varmasti kohti aikoja, jolloin ois ehkä taas vapaa-aikaakin. Tai ainakin sellaista vapaa-aikaa, jolloin ei tarvitse koko ajan potea huonoa omaatuntoa tekemättömistä asioista.

Lisäksi mulle tarjottiin uutta duunia. En varmaan ota sitä vastaan, kun ei ole aikaa, eikä se vaikuta niin mielenkiintoiselta, mutta tuntuu hyvältä, että mun osaamista arvostetaan ja mut haluttaisiin töihin :thumbs:

näin sen Indican haastattelun, ja latasin koneelle:) niin, sitten tosiaan kaverin houkutteluiden takia kävin sitte heittämässä tänään kaks punttitreeniä. Johan siin on jo ilonaihetta, vaikka ei kai tossa minkään valtakunnan järkeä ole. Jandarutistuksiaki olen nyt saanut tehtyä.. Tavotteeksi pitää ottaa että saisi 15 puhasta jandaa. ainoa vika on et kyynärpää vihoittelee , etten saa paitaa oikein päältä pois. nyt kuitenki viikonloppuna kun lepäilee, ettei riko kättä lisää, niin eiköhän se siitä.. ja huomeen meen puolitutun kaverin hevibändii kattomaan livenä.. Noh, enpä usko että ihan indican tasoseksi elämykseksi yltää, mutta kyl mä pääasiassa heviä kuuntelen, silloin kun en kuuntele indicaa. Eli eipä valittelemista.. Niin ja pihakoivu on hiirenkorvalla:)

Lisäksi mulle tarjottiin uutta duunia. En varmaan ota sitä vastaan, kun ei ole aikaa, eikä se vaikuta niin mielenkiintoiselta, mutta tuntuu hyvältä, että mun osaamista arvostetaan ja mut haluttaisiin töihin :thumbs:

millä alalla oot, jos saan udella? :)

Tänään pääsee Machine Menin keikalle :rock:

Ja huomenna pirteänä hakemaan sitä koiranpentua :)

Parisuhteen pettymyksestä pääsemässä yli ja näkyy valoa tunnelin päässä. Kai sitä stadissa voisi vähän kierrellä tänään ja nauttimassa tästä ihanasta ilmasta med parhaat kaverit ja vähän alkoholia :)

Ollut kiva päivä, shoppailua, lenkkeilyä, salitreeniä, leffailtaa, viiniä, musiikinkuuntelua ja hyvää jutteluseuraa. :)

Kävin keikalla, ja mulle tul illan aikaan kolme eri muijaa juttelee<3

viimeisin niistä oli vielä aivan älyttömän h0t. ja sil oli pehmeet ja kauniit vaaleet hiukset.. <3 iha mieletön ilta.

Grillikausi korkattu!

Kunnon juustomakkaroita paketillinen auringonpaisteessa.. :kuola:

Taskurahaa expektiltä

Salille tuli uusi kyykkyräkki :) Neitsyyttä en siltä päässyt viemään, mutta heti toisena kuitenkin :D Ja isot kiitokset myös sille herralle joka opetti minulle etukyykyn tekniikan. Loppui olkapääkipuilut :kippis1:

Ylennys rivityöntekijästä esimieheksi melkein varma. Jos ei toteudu, kirjoittelen sitten tuonne vitutus- keskusteluun.

Sain koneelta spywaret ja vundo.genin poistettua.

Back
Ylös Bottom