Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kävin tänään lainaamassa kirjastosta reilu 600 sivusen oppaan ravintotieteistä. Kevyttä ja mielenkiintoista iltalukemista siis. :)

Vaimo synnyttää syksyllä toisen lapsemme. Ensimmäinen täytti äskettäin vuoden.
Kävin tänään työhaastattelussa ja omasta mielestäni meni hyvin. Parin viikon päästä saan inssin paperit. Kaikki mainitut on tosi iloisia asioita minulle :)

Tein pitsan, ihan pohjankin.

Täytteeksi survoin:

4 tomaattia
3 wilhelmiä, jauheliha olikin loppu:curs:
4 sipulia
2 kokonaista valkosipulia
juustoa +sinihomejuustoa
suolakurkkua
3 kananmunaa päälle :D
Jotakin muuta, en muista mitä :)

Kohta syömään :kuola:

Edit: pohja:wall:

ace-oo- sanoi:
Tein pitsan, ihan pohjankin.

Täytteeksi survoin:

4 tomaattia
3 wilhelmiä, jauheliha olikin loppu:curs:
4 sipulia
2 kokonaista valkosipulia
juustoa +sinihomejuustoa
suolakurkkua
3 kananmunaa päälle :D
Jotakin muuta, en muista mitä :)

Kohta syömään :kuola:

Ravitseva ja maittava iltapala...eikö kaapin perukoilta tosiaan löytynyt muita täytteitä :lol2:

Integrandi sanoi:
Ravitseva ja maittava iltapala...eikö kaapin perukoilta tosiaan löytynyt muita täytteitä :lol2:
Kerrankin pitsa, jota ei yhdellä kädellä jaksanut ottaa pois uunista :lol2:

Annoin huoltoaseman pihalla haitaria soittavalle vanhalle äijälle pari euroa niin sen äijän virne oli niin siisti että päivä on pulkassa. :) ja tietenki kesä ja kauniit naiset. :rolleyes:

Ihana sade. Helpottanee varmaan ainakin hetkellisesti aika monen allergisen oloa. Ja kaunista sade on muutenkin.

Pääsin eilen vihdoinkin salille yli 2 viikon tauon jälkeen. Tein vaan 3 sarjaa penkkiä, 3 sarjaa pystypunnerrusta käsipainoilla ja 3 sarjaa ranskalaisia punnerruksia pumppailemalla pikku raudoilla. Silti on paikat mukavasti oikeista paikoista kipeät, on tämä salillakäynti mukavaa hommaa. Mä oon koukussa. :haart:

Lisäksi kelit on mahtavat, kun on lämmintä ja ruoho, lehdet ja kukat kasvaa. Hyvä meininki, kesä tulee. :)

Oon pitkästä aikaa ollu aamusta asti hyvällä tuulella:) Näin niin tyhmän unen et oon vaan nauranu sille kokopäivän... Unta en ehi selostaa nyt kun pitää lukee vielä pari threadia täältä ja sit lähtee pelaa korista. :)

Nyt se mun toivoma sade sitten tuliki. Ja vielä oikeen kunnon ukkosen kera :rock: :rock: Se jyllää just tällä hetkellä tossa ihan yläpuolella, siistiä kuunnella ku koko kämpän ikkunat helisee joka jyrähdyksellä. MAHTAVA FIILIS.

eja sanoi:
Nyt se mun toivoma sade sitten tuliki. Ja vielä oikeen kunnon ukkosen kera :rock: :rock: Se jyllää just tällä hetkellä tossa ihan yläpuolella, siistiä kuunnella ku koko kämpän ikkunat helisee joka jyrähdyksellä. MAHTAVA FIILIS.

Misspäin Suomea sataa? Täällä pk-seudullakin saisi kohta vähän sadella että saataisiin nuo siitospölyt pois ilmasta hetkeksi...

En tiedä pitäisikö tämä olla vitutus-, parisuhde-, känni-, vai tässä iloisissa asioissa, mutta tänne avaudun nyt!

Olin baarissa ja muutaman join (4 tuoppia). :kippis1:
Näin kauniin naisen joka hymyili minulle ja pyysi juttelemaan. :hyper:
Menin juttelemaan ja hän oli erittäin mukava & kaunis.
Vituttaa että en saanu naista mukaani, enkä pyytäny numeroa. :curs:
Iloinen asia tässä on se, että tiedän mihin hän on menossa töihin 2 viikon päästä ja naiset ovat osoittaneet minuun kiinnostusta lähiaikoina yllättävän paljon. :love:

Aurinko paistaa ja aamuaerobinen kutsuu!!! Vielä kaksi vapaapäivää edessä, tästä tulee ihana vlo! :hyper: Kaiken lisäksi taidan olla aika ihastunut ja tunne vaikuttaa olevan molemminpuolinen:love: Life rocks!!!:rock: :rock: :rock:

Back
Ylös Bottom