Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Menin eilen nukkumaan noin klo 20, koska eräs nainen tekee elämästäni melko surullisen paikan olla, enkä halunnut olla hereillä. Heräsin klo 01.00 ja vedin protskua naamaan ja menin taas nukkumaan. Heräsin klo 12.00 eikä ole läheskään niin surullinen olo. Ihan siedettävä itseasiassa. Hienoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Netti toimii taas! Yli vuorokausi ilman että kämpällä toimi netti ja meikäläinen meinasi hyppiä seinille. Ikävä huomata, kuinka paljon kaikki tekeminen on nettiin sidoksissa.

Niin ja enemmän ilostuttaa sitten vielä yksi toinen juttu, mutta siitä ei täällä sen enempää.

Minä oon hyvä ja humaani ihminen. Pelastin jonku ellin kamalalta urpolta. Kyllä nyt on hyvä viilinki ja maitorahka maistuu. Kuivalta piimältä, siis.

Saatiin miekkoseni kanssa aikamoinen riita aikaiseksi tänään, mutta onneksi saimme hyvin pian erimielisyytemme sovittua. Ja sanokaa minun sanoneen, sopiminen on AINA erittäin mukavaa :D

Melkein pelottaa sanoa, mutta pitkästä aikaa on sellanen olo että jaksaa noita iloisiakin asioita tässä taas havaita. Alkaa olla polte kehäänkin. Kroppa reistailee vähän vähemmän. Illalla hymyilytti monikin asia. Je!

...hehheh... Nainen odottaa sängyssä, että saapuisin petiin... Kynttilänvalossa sitten ajattelen että josko hieman venyttelisin tyylikkäästi. Päätän sitten samalla tehdä punnerruksia, mutta ei huvita tehdä kuin yksi. Hitto nainen purskahtaa nauruun ja sanoo: "Only one?" Hahaha... Itteäkin naurattaa. Näytin kuulemma ihan punnerrusspesialistilta valmistautumassa johonkin etunojapunnerruksien mm-yritykseen. Moni kakku päältä kaunis...:) Paitsi että mää en oo ainakaan se kakku...

Tässä on nyt tämä päivä leikitty robottia. Oikeesti on tuota verenpainetta tarkkailtu nyt sitten aamu kahdeksasta asti. Ja mitä olen noita arvoja katsellut tässä päivän mittaan niin ei ne niin pahoilta näytäkkään miltä aluksi vaikutti.
Melko positiiviselta vaikuttaa. Vielä kun tuosta yöstä selviää. Rupeaa meinaan olemaan olkavarsi hassulla tavalla hellänä, kun vartin välein on mitattu verenpaine. No yöllä ei tosin mittaa kuin puolen tunnin välein. Eli ehkä ehtii nukahtaa ennen uutta mittausta. :hyper:

Jylli81 sanoi:
Netti toimii taas! Yli vuorokausi ilman että kämpällä toimi netti ja meikäläinen meinasi hyppiä seinille. Ikävä huomata, kuinka paljon kaikki tekeminen on nettiin sidoksissa.

Niin ja enemmän ilostuttaa sitten vielä yksi toinen juttu, mutta siitä ei täällä sen enempää.

Heh, tuo on totta. Minä tosin olin tuossa reilun pari viikkoa ilman nettiä ja voi sitä tekemisen määrää kämpän hämäryydessä. Nyt sitten kun netti saatiin tämän talon seinään kiskottua niin onkin ollut ihan hyvin tekemistä. Kun on ollut vain muutama tuhat viestiketjua luettavana.

Eilen tuli vedettyä eka reeni yli viiteen viikkoon ja on paikat kipeenä!
Forza motorsport:rock:
Ens viikolla neljän päivän loma kun otin perjantainkin vapaaksi:rock:

2.5 viikon päästä sataa, ja paljon :) Tentit alkavat olla ohitse, työkiireetkin helpottavat. Sain lahjaksi varsin kattavan matkavakuutuksen, ja löysin vielä limonadiautomaatista 1,50 euroa, jotka sijoitin oitis litraan batteryä.

JEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Sain just esiintymispyynnön... tänne http://www.pakkotoisto.com/index.php/2006/05/15/raw-penkkipunnerrusta/ :eek: :hyper: :rock:.

Ja totta munassa mä lähden! Kiva saada lisää esiintymiskokemusta, ja kovaan seuraan pääsen kun Käyhty koikkeloi siä... Ja tulihan sillon taannoin WPO-voimanostokisoissa noita voimanostajia katottua ja on se mahtavan näköstä! :worship:.. Odotan jo innolla :hyper:. Kaikki vaan mukaan, jos vähäänkään kiinnostaa...
Katellaan jos saisin jonkinmoisen jutunkin tyngän tuolta tehtyä..

Monien asioiden yhteisvaikutuksesta mä tunnen olevani älyttömän onnellinen nyt. Sellainen pitkään kaivattu huoleton ja stressitön olo on vallannut minut ja asiat luistaa omalla painollaan. Kivaa :)

MerZi sanoi:
Sellainen pitkään kaivattu huoleton ja stressitön olo on vallannut minut ja asiat luistaa omalla painollaan. Kivaa :)

Sama. Viimeisen tentin pitäisi olla lapsellisen helppo, matka varattuna, töissä mut nimettiin palkankorotuksen myötä vastaavaksi, paras ystävä tulee tänään käymään... joten eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom