Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin tänään lainaamassa kirjastosta reilu 600 sivusen oppaan ravintotieteistä. Kevyttä ja mielenkiintoista iltalukemista siis. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaimo synnyttää syksyllä toisen lapsemme. Ensimmäinen täytti äskettäin vuoden.
Kävin tänään työhaastattelussa ja omasta mielestäni meni hyvin. Parin viikon päästä saan inssin paperit. Kaikki mainitut on tosi iloisia asioita minulle :)

Tein pitsan, ihan pohjankin.

Täytteeksi survoin:

4 tomaattia
3 wilhelmiä, jauheliha olikin loppu:curs:
4 sipulia
2 kokonaista valkosipulia
juustoa +sinihomejuustoa
suolakurkkua
3 kananmunaa päälle :D
Jotakin muuta, en muista mitä :)

Kohta syömään :kuola:

Edit: pohja:wall:

ace-oo- sanoi:
Tein pitsan, ihan pohjankin.

Täytteeksi survoin:

4 tomaattia
3 wilhelmiä, jauheliha olikin loppu:curs:
4 sipulia
2 kokonaista valkosipulia
juustoa +sinihomejuustoa
suolakurkkua
3 kananmunaa päälle :D
Jotakin muuta, en muista mitä :)

Kohta syömään :kuola:

Ravitseva ja maittava iltapala...eikö kaapin perukoilta tosiaan löytynyt muita täytteitä :lol2:

Annoin huoltoaseman pihalla haitaria soittavalle vanhalle äijälle pari euroa niin sen äijän virne oli niin siisti että päivä on pulkassa. :) ja tietenki kesä ja kauniit naiset. :rolleyes:

Ihana sade. Helpottanee varmaan ainakin hetkellisesti aika monen allergisen oloa. Ja kaunista sade on muutenkin.

Pääsin eilen vihdoinkin salille yli 2 viikon tauon jälkeen. Tein vaan 3 sarjaa penkkiä, 3 sarjaa pystypunnerrusta käsipainoilla ja 3 sarjaa ranskalaisia punnerruksia pumppailemalla pikku raudoilla. Silti on paikat mukavasti oikeista paikoista kipeät, on tämä salillakäynti mukavaa hommaa. Mä oon koukussa. :haart:

Lisäksi kelit on mahtavat, kun on lämmintä ja ruoho, lehdet ja kukat kasvaa. Hyvä meininki, kesä tulee. :)

Oon pitkästä aikaa ollu aamusta asti hyvällä tuulella:) Näin niin tyhmän unen et oon vaan nauranu sille kokopäivän... Unta en ehi selostaa nyt kun pitää lukee vielä pari threadia täältä ja sit lähtee pelaa korista. :)

Nyt se mun toivoma sade sitten tuliki. Ja vielä oikeen kunnon ukkosen kera :rock: :rock: Se jyllää just tällä hetkellä tossa ihan yläpuolella, siistiä kuunnella ku koko kämpän ikkunat helisee joka jyrähdyksellä. MAHTAVA FIILIS.

eja sanoi:
Nyt se mun toivoma sade sitten tuliki. Ja vielä oikeen kunnon ukkosen kera :rock: :rock: Se jyllää just tällä hetkellä tossa ihan yläpuolella, siistiä kuunnella ku koko kämpän ikkunat helisee joka jyrähdyksellä. MAHTAVA FIILIS.

Misspäin Suomea sataa? Täällä pk-seudullakin saisi kohta vähän sadella että saataisiin nuo siitospölyt pois ilmasta hetkeksi...

Keila sanoi:
Misspäin Suomea sataa? Täällä pk-seudullakin saisi kohta vähän sadella että saataisiin nuo siitospölyt pois ilmasta hetkeksi...
Keski-Pohjanmaan rannikkoalueella :)

En tiedä pitäisikö tämä olla vitutus-, parisuhde-, känni-, vai tässä iloisissa asioissa, mutta tänne avaudun nyt!

Olin baarissa ja muutaman join (4 tuoppia). :kippis1:
Näin kauniin naisen joka hymyili minulle ja pyysi juttelemaan. :hyper:
Menin juttelemaan ja hän oli erittäin mukava & kaunis.
Vituttaa että en saanu naista mukaani, enkä pyytäny numeroa. :curs:
Iloinen asia tässä on se, että tiedän mihin hän on menossa töihin 2 viikon päästä ja naiset ovat osoittaneet minuun kiinnostusta lähiaikoina yllättävän paljon. :love:

Aurinko paistaa ja aamuaerobinen kutsuu!!! Vielä kaksi vapaapäivää edessä, tästä tulee ihana vlo! :hyper: Kaiken lisäksi taidan olla aika ihastunut ja tunne vaikuttaa olevan molemminpuolinen:love: Life rocks!!!:rock: :rock: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom