Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtavat ilmat jatkuvat jo toista (kolmatta) viikkoa, olen ihan hulluna omaan kultaani ja saan vielä touhuta hepan kanssa, sekä olla paljon ulkona. Ainoa miinus on pääsykokeisiin lukeminen, mutta senkin jaksaa siinä uskossa että sitten koulun ovet aukeaa! :haart:

Tapasin viikonloppuna mielenkiintoisen ihmisen. Upeat ilmat. Enää tämä viikko töitä ja sitten viikon loma hyvässä seurassa. Rakkaat ystävät ja perhe.

Hymyilyttää.

Jaksoin tehdä pystypunnerrusta 30 kilon hantteleilla.
Täällä pakkiksellahan jokainen 16-kesäinen jannu puolen vuoden reenikokemuksella pystyy samaan, mutta silti, olin itse kerrassaan tytyväinen :D vielä kun se oli toiseks viimenen liike koko reenissä, alla oli kyykky, sekä rinta-ja selkäreeni. Ja huono syönti. kivaa :hyper:

Just huomasin että pitkään aikaan ei ole mikään vituttanut oikein kunnolla. :)

Edit. Muutenkin tuntuu että koko ajan on jotenkin omituisen hyvä fiilis. Vaikka istuisi ihan vaan sohvalla lukemassa tenttiin niin koko ajan tekee vaan mieli hymyillä. Siis mikä vittu mulla oikeen on?

Keila sanoi:
Just huomasin että pitkään aikaan ei ole mikään vituttanut oikein kunnolla. :)

Edit. Muutenkin tuntuu että koko ajan on jotenkin omituisen hyvä fiilis. Vaikka istuisi ihan vaan sohvalla lukemassa tenttiin niin koko ajan tekee vaan mieli hymyillä. Siis mikä vittu mulla oikeen on?

Paistaaks siellä jo aurinko? Veikkaisin että valo/lämpö on saapunut...

Ite olen hymyillyt ja nauttinut viimeisen vuoden ajan, ku ei pimeydestä/kylmyydestä ole suurta vaivaa. ;)

Nonni, koulu loppu tänään oikeestaan, projektisemppa oli just ja nyt alkaa parin viikon loma ennen kesäduunia. :) Parit kokeen palautukset olis vielä huomenna kait...

Toissapäivänä tupsahti vauva maailmaan. Poika tuli. Onneksi herralla on äitinsä silmät.. niin ja mun leveä nenä :rolleyes:
Mutjuu, Subotai on onnensa kukkuloilla.

Ostin lisäksi just duunikaverilta parilla kybällä äärimmäisen nätin, puisen kehdon.

Olen :)

Tosi hyvä sää... Ei pysty kauaan olee vihanen, vaikka joku asia vituttais :)

Sain Talousopin kurssista arvosanaksi 5 täysillä koepisteillä :rock:
Ja savuttomuus ei ole toistaiseksi tuottanut suurempia vaikeuksia :)
Jospa sen nyt saisi sitten lopetettua kokonaan, kun se ei enää edes tuoksu hyvälle se rööki :whip:

Saksan tentistä pätkähti sitten 5 ja täysistä pisteistä puuttui vain 2,5:rock:!Saksan opettaja tuli oikein kysymään kuinka paljon luin tenttiin ja onnittelemaan henkilökohtasesti. Mielenkiintoisen tästä tekee se, etten kerennyt erinäisistä syistä edes lukea tenttiin kuin kerran kaikki materiaalit, sanalistojen kertaamisesta puhumattakaan :eek:!

KAKSI söpöä poikaa vislasi perään aamulenkillä!:hyper: Ja olen vielä läski:rock:

Ja miespuolinen henkilö, jota olen tässä hieman tapaillut paljastui 5v Bandiittia nuoremmaksi:eek: Lapsiinsekaantuja:D

Voiko olla parempaa itsetuntobuustia aamuun! :D

No onhan tuo itsetunto maissa viime aikoina ollukin :(

Osaavat ja mukavat lääkärit :haart:
Laivalle perjantaina, rakastan perinteitä :kippis1: :hyper:
Sää, perhe, ystävät, oikeastaan aika kaikki. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom