Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki epäilin hetken, että tainneet laittaa väärät paperit mulle.Fat Daddy sanoi:Kesken synkistelyjeni, aloin miettiä sanoja
"Life sucks, then you fucking die".
Jos tuon suomentaisi oikein huonosti, se menisi näin: "Elämä imee, sitten nussimalla kuolet". Johtunee väsymyksestä, mutta tämä oiva ajatelma aiheutti mulle ankaran nauru kohtauksen.
) olen! Onhan tuossa jo kuukauden verran ehtinyt enemmän tai vähemmän hermoilla ja kaiken maailman kauhukuvat syövistä sun muista vaan villkkunut mielessä. Muutenkin tuntuu että alkaa olemaan pitkästä aikaa kaikki asiat kunnossa. Tenttiviikon kun vielä saa handattua kunnolla niin alkaa kesäduunit ja ehkä vihdoinkin alkaa olemaan sitä rahaakin muuhunkin kuin makarooniin ja tonnikalaan. Oikeastaan mua ei vituta tällä hetkellä mikään! Kumma tunne. Kesäkissan voisi vielä hommata niin kaikki olisi lähes täydellistä. Tunnin päästä salille! On niin energinen olo että kyllä se rauta saa taas elämänsä kyytiä!!
<- Keila
Enää yks tutkielma ja seki lafka on ohi tältä jätkältä. Autuas olo.