Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ulkona tosi hyvä sää. Kohta lähden töistä tallustamaan kohti satamaa. Lähdetään avokin kanssa parin päivän risteilylle. Tänään kunnon ruoat buffetista ja jos vähän kävisi allasosastolla pulahtamassa :)
Samalla vähän juhlistetaan vuosipäivää, joka on sunnuntaina.

Lauantaina kaverit tulee kylää, otetaan kuppia jne.
Autoon asennetaan tänään uudet popit, joten kohta musiikki nautinto paranee kummasti autossa.
Joo ihan hyvin pyyhkii muutenkin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin ottamassa huulilävistyksen, jota olen halunnut vuosia! Perkele, kun kukaan ei ole kieltämässä teen nyt kaiken mistä olen vuosien varrella luopunut ja tehnyt kompromisseja. Sanoisin:

You can’t stop me
I love the world with all its lies
You can’t stop me
I’m close enough to kiss the sky
keep it to myself
keep it to myself

:rock:

Mä oon vieläkin paras :D.

Ultimecia sanoi:
Kävin ottamassa huulilävistyksen, jota olen halunnut vuosia! Perkele, kun kukaan ei ole kieltämässä teen nyt kaiken mistä olen vuosien varrella luopunut ja tehnyt kompromisseja. Sanoisin:

You can’t stop me
You can’t stop me
keep it to myself
keep it to myself

:) Eikös elämä voitakkin lopulta ja vaikeuksista selvitään...?

Piru vie että tää kevät on hyvää aikaa...:rock:

Ultimecia sanoi:

You can’t stop me
You can’t stop me
keep it to myself
keep it to myself

Tuohan on tarttuvaa. Ei ainakaan päivä huonommaksi muuttunut kun luin.

Ultimecia sanoi:
Kävin ottamassa huulilävistyksen, jota olen halunnut vuosia! Perkele, kun kukaan ei ole kieltämässä teen nyt kaiken mistä olen vuosien varrella luopunut ja tehnyt kompromisseja.Mä oon vieläkin paras :D.

That's my girl! :rock:

Hyvä hyvä, noinhan sen pitää mennä. Toteutat nyt niitä unelmia, mitä muut ovat kieltäneet/eivät hyväksyneet. Annat palaa ja teet juuri sitä, mitä tahdot. Usko pois, tuo on se paras tie, sillä sen varrelta tulet myöhemmin löytämään myös paljon muuta hyvää. ;)

Mikään ei ole niin kaunista kuin ihminen, joka nauttii elämästään. :)

EDIT: Omat ilot: tuo sää (joskin joudun olemaan sisällä 18 asti), tänään kaverin läksiäiset (...ei sillä että hänestä eroon haluaisin...), ystävät ja kirjekaverit :haart: , viikonloppu vaikkei mitään erityistä olekaan, omat oikeat ratkaisuni. :)

On hyvin elossaoleva olo. Aggressiivinen ja vahva. Taidan poistua töistä kaljatuopin kautta. Yksi riittänee, tänään kuitenkin treenit. Ilma on lievästi ilmaistuna hieno.

Viikonpäivät nuhakuumetta takana, nyt alkaa olla ihmismäinen olo!
Tauti on taltutettu, pikkuhiljaa jumppaamaan!
Kivaa.

Uusi kausi, uudet kujeet. Huomenna lähdetään junnujen kanssa korkean paikan leirille paikkakunnan korkeimmalle mäelle. Kiva, kun on taas uusi joukkue valmennettavana. Toivottavasti menee yhtä hyvin kuin ennenkin.

Asikainen tyrmäsi:rock: Ja koppas EU-tittelin:rock:

Treenit ovat tuottaneet näkyvää tulosta: jalkakarvani ovat kasvaneet supermassivisiksi!

Ja ulkona on hieno sää.

Silloin tällöin tulee niitä täydellisen onnen hetkiä ja minulla se tuli nyt, kävin koiran kanssa pitkän lenkin, ihana kesäinen auringonpaiste, linnut lauloi eikä kuulunut auton ääniä, läheisessä puistossa pultsarit örisivät:lol2:
Ei ole kiire minnekään, ei kaipaa mitään taikka ketään, on vain hyvä olla:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom