Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Nenä on tukkonen, silmiä kutittaa, jalat on jumissa ja kädet on kipeät mutta treeneissä oli kamalan kivaa. Nyrkkeily on nii hienooooo!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ttu mie väännän. Väännän niin että ei mitää rotia. 3 viikkoo yhtä tuskaa salilla ja nyt vääntää taas normaalisti. Perkele. Huomenna kyykkyä.

Töissä alkanut sesonki, hommaa riittää, viikonloppu messuilla töissä ja tarjouspyyntöjä nyt ruuhkaksi asti, pomo kehui työnjälkeä...

Tyttäreni kertoili pieruvitsejä:lol2:

Vapuksi mennään siskon luo tekee remppaa..joo, sisustushullu;)

Huomasin vasta nyt, että vuosi sitten kun hakeuduin kouluun olin saanut pisteitä 41/44. :hyper: Toki epäilin hetken, että tainneet laittaa väärät paperit mulle.

Kesken synkistelyjeni, aloin miettiä sanoja
"Life sucks, then you fucking die".
Jos tuon suomentaisi oikein huonosti, se menisi näin: "Elämä imee, sitten nussimalla kuolet". Johtunee väsymyksestä, mutta tämä oiva ajatelma aiheutti mulle ankaran nauru kohtauksen.

Fat Daddy sanoi:
Kesken synkistelyjeni, aloin miettiä sanoja
"Life sucks, then you fucking die".
Jos tuon suomentaisi oikein huonosti, se menisi näin: "Elämä imee, sitten nussimalla kuolet". Johtunee väsymyksestä, mutta tämä oiva ajatelma aiheutti mulle ankaran nauru kohtauksen.

:lol2: REPESIN!

Tuossa aiemmin suihkussa käydessä repesin jossain määrin...

Oli jonkinmoinen vitutus päällä, kun piti tehdä todella ärsyttäviä, idioottimaisia, perseestä revittyjä (..., you name it)koulutehtäviä. Sitten suihkuun. Noh, rupean sitten hiuksia pesemään, pumppaan shampoota sellaisesta pumppupullosta. Pari painasua, ja mitään ei tule. No perkele on kumma, painaisen vielä kerran ja splörts.. Kuiva shampookikkare lentää kimmokkeella kämmeneni kautta huit helevettiin, ja shampoota sitten vähän yltympäriinsä. Vähän aikaa olin siinä ihan hölmistyneenä ja sitten repesin ihan totaalisesti :lol2:.

On se kumma, mitenkä pienet asiat saa iloiseksi...

Jee. Opin käyttämään vetoremmejä. Oon aina ennen laittanut remmit väärältä puolelta tankoon ja ihmetellyt kun ei ne auttaneet yhtään, mutta tänään koin valaistumisen.

Jumalauta että on hyvä fiilis nyt!!! Sain vihdoinkin varmistuksen että täysin terve (ainakin fyysisesti :rolleyes: ) olen! Onhan tuossa jo kuukauden verran ehtinyt enemmän tai vähemmän hermoilla ja kaiken maailman kauhukuvat syövistä sun muista vaan villkkunut mielessä. Muutenkin tuntuu että alkaa olemaan pitkästä aikaa kaikki asiat kunnossa. Tenttiviikon kun vielä saa handattua kunnolla niin alkaa kesäduunit ja ehkä vihdoinkin alkaa olemaan sitä rahaakin muuhunkin kuin makarooniin ja tonnikalaan. Oikeastaan mua ei vituta tällä hetkellä mikään! Kumma tunne. Kesäkissan voisi vielä hommata niin kaikki olisi lähes täydellistä. Tunnin päästä salille! On niin energinen olo että kyllä se rauta saa taas elämänsä kyytiä!!

:hyper: <- Keila

Voitin 20€ Apilasta!:)

Terassikausi avattu muutamalla huurteisella. :) Pää vaan perkule tuli kipiäksi, kun ei ole tuohon aurinkoon tottunut simmut eikä pää. No, panadoooolia nassuun.

Tänään selvis että saan valkosen lakin kesällä :rock:
Ei siinä muuta, mutta kukaan ei oikeen uskonu vielä viime syksynä että se lakki tulee nyt ja rehtorikin sanoi keväällä että ei usko millään mun valmistumiseen... Enkä mä kyllä ois valmistunukaan ellen ois vääntäny noita viittätoista (15) kurssia viimeseen 1½ viikkoon :hyper: Enää yks tutkielma ja seki lafka on ohi tältä jätkältä. Autuas olo.

Tänään laivalle!! :kippis1: Hiphei...:hyper:

Saan rikkoutuneeseen pyörän etuhaarukkaani uuden, korvaavan osan valmistajalta ilmaiseksi, "takuuvaihtona", vaikka haarukalla on ikää 6 vuotta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom