Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ensimmäistä kertaa vuosiin saatoin eilen todeta ilolla että a) vuosi sitten kirpparilta löytämäni farkkutakki on käynyt olkapäistä kireäksi ja b) samaa sarjaa olleissa housuissa ei mene enää nappi kiinni :D

Jos mentäisiin kymmenen vuotta taakseppäin niin olisin varmaan jakanut tämän tiedon esson baarissa munkkipossun kanssa, mutta nyt tämä saa uskomaan itseensä ja että kasvu ei olekaan pysähtynyt! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin internetsistä pari kauluspaitaa ja yhden t-paidan. Kaikki juurikin sopivia.

Ei satu usein.

Toistaiseksi stressaavin työprojekti ikinä on ohi ja saatu tuotantoon ja ilmeisesti jopa toimiikin siellä. Ostin palkinnoksi itelleni neljä jäätelöä ja nyt syön ne kaikki kerralla.

Sain pari päivää sitten valmiiksi kuukausia vaiheessa olleen runon rakkaalleni.
Tuommoisen:

Minun on ikävä niitä hetkiä,
jolloin huuleni vaelsivat ihollasi,
eksyen tuoksuviin laaksoihisi,
nousten hengästyneenä kumpujesi
rinteitä, aina huipuille saakka.
jolloin henkäykset syvenivät
huokauksiksi ja kuiskaukset
yltyivät voihkausten vyöryksi.
jolloin värähtely ihosi alla kiihtyi
vavahteluksi, sarjaksi himon ja
nautinnon ohjaamia liikkeitä.
jolloin meistä tuli yksi,
jolloin jumalat olivat sanattomia,
jolloin maailman silmät olivat värisokeat,
jolloin kaikki sanat kääntyivät
kaikille kielille ja ihot puhuivat
ymmärtäen kaiken.
kun mitään muuta ei ole.

-Weze2017-

Jei! Auto katsastettu ja sain Elisa viihteen näkyviin. Nii naurakaa vaan mutta oon hiton huono noissa jälkimmäisissä, kerrankin piti paikkansa et selkeet ohjeet noin suunnilleen ja asennus helppoo kuin heinänteko :)

Halusit siis saada ne irti? Mitä varten? Ei tarvi olla edes amis, kun tajuaa niiden käytännöllisyyden.

Onhan ne mut katsastusinssi vastaväitteistäni huolimatta totesi tummennoksen "liian tummaksi". Totesi jos olisi ollut orkkis tummennus lasissa olisi ok mut kun kalvotettu ni pitää poistaa.

Ei taida lain mukaan saada tummentaa laseja jälkikäteen, jos oikein muistan.

Eli aina riskillä mennään.

Kyse siis ainakin kuskin-, repsikan- ja tuulilasista. Takasivulaseilla tuskimpa väljä.

Ei taida lain mukaan saada tummentaa laseja jälkikäteen, jos oikein muistan.

Eli aina riskillä mennään.

Kyse siis ainakin kuskin-, repsikan- ja tuulilasista. Takasivulaseilla tuskimpa väljä.

Taisi olla tuolla tyhmien kyssäreiden puolella jossa jo jutun kerroin. Noi oli ostaessa jo kalvotetut ja ihmettelin sille katsastusinsille miten kummassa nää voi olla liian tummat kun auto 2010 ja katsastettu aiemminkin ja tod. näk. ollut tälläiset jo edellisessä katsastuksessa. boom läpi menny! Tod. näk. edellinen omistaja isotis... blondi tai jotain :D

Vähäsen kummastuttaa moinen kalvottajakin kun homman tehnyt :O Nooh asia reilassa ny ja bemari katsastettu...:)

Kuka teistä pullistelee suihkun jälkeen peilin edessä? Sinäkin.. höpsö.
Niin minäkin ja tänään ekaa kertaa tajusin jännittää jalkoja&persettä samaan aikaan niin voi kerpele, kylläpä pullahti suoni jos toinenkin esiin yläkropassa tuon seurauksena ja melkein sain erektion itseäni ihaillessa vaikka hetero olenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom