Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäli vastaan myöntävästi niin uudenlaisia duunikuvioita olisi tiedossa. :)

Nykyiset hommat ei oikein vastaan sisällöltään sitä mitä haluaisin tehdä työkseni, mutta vakkaripaikka tuo mukavaa turvaa talouteen. Uudessa työssä taas mahdollisuudet tienata enemmän, mutta provisiopalkkaus.

Tasmaniantuholaisten immuniteetti ja rokotus.

Hiton hyvä fiilis treenata eilen 2.kerran "uudella salilla" .. Ei hifistelylaitteita vaan sitä vanhan tyylin treeniä vaikkei joka laite olekaan uusinta huutoa :p .. (Kokkolan Urheilutalo)

Ei se näköjään vaadi avokonttoriin kuin yhden hölöttäjän joka saa muutkin puheliaaksi. On nimittäin aivan uskomattoman rauhallista kun se yksi on poissa ja töihinkin pystyy taas keskittymään.

Kuulin tänään vanhemmiltani, että minun esi-isäni ovat olleet viikinkejä, eivätkä savolaisia kuten olen luullut. Lisäksi kotitilamme onkin lähes 300 vuotta vanha, eikä reilu 60 kuten olen ajatellut (vanha talo purettiin ja tilalle rakennettiin uusi ja siihen käytettiin entisen talon hirsiä). Aika coolia.

Suunniteltu sähköhoitoni lähestyy viimeisiä kertoja ja tulosta on syntynyt jopa sen verran, että kyseenalaistan tarpeeni käyttää loppuun määrätyn sairauslomani, mikäli työnantajalla olisi mahdollista osoittaa sellainen työtehtävä, joka ei altistaisi TOS-vaivalle - mielenterveys kestäisi kyllä töihinpaluun! :)

Allekirjoitin viime viikon lopulla vakituisen työsopparin alalle ja paikkaan, joka tuntuu enemmän kuin omalta.:rock: jei. Vajaa vuosi valmistumisesta ja pari kuukautta talossa olleena tuntuu ihan mukavalta. Kannatti vaihtaa mestaa, kun edellisessä ei osattu sanoa jatkoista muuta kuin muutama kuukausi eteenpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom