Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään erityisen nihkeän iltavuoron ja sateisen kotimatkan jälkeen kotiin saavuttuani, päätin vielä lukaista sähköpostit ja mikä yllätys siellä odottikaan..

"Tänään asiaa harkittuamme päädyimme tarjoamaan toista haetuista paikoista sinulle. "

Pääsen vihdoin omalle alalleni (kesä)töihin! Voi tätä hymyn leveyttä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä päivä sai käännettyä fiilikset korkealle. Palkankorotus pyytämättä, avovaimo sai vakipaikan töistä ja lapset olivatkin vain pari päivää pienessä flunssassa ja nyt vaikuttavat terveiltä. Tällä jaksaa taas painaa menemään eteenpäin pitkän aikaa.

Tuossa kolmisen vuotta sitten meni duuni alta ja muutenkin kaikki paloi totaalisesti pohjaan. Viimeisen parin vuoden aikana olen kuitenkin saanut raavittua itselleni paremman duunin kuin koskaan, parisuhteen ja velkasaldokin näyttää nollaa. Ei paha. Pitäisi muistaa kiittää itseänsä joskus siitä, että on näin kova luu :D. Noh, jos hyvää, niin pikkasen negaakin: reenit ovat kärsineet viimeisen vajaan vuoden aikana pahasti. Onneksi siihenkin voi omalla toiminnallansa vaikuttaa.

Puolen vuoden etäsuhteilu loppuu tänään, kun vaimo ja poitsu muuttavat tänne. Itse muutin työn perässä veks Suomesta marraskuussa.

Tarjotun asunnon vakuusmaksu maksettu ja ensi viikolla vuokrasopimusta allekirjoittamaan. Eipä tarvi ainakaan tuskailla asunnon saannin suhteen kuten muut tänä vuonna opinnot aloittavat, jotka vasta odottavat pääsykoetuloksia:D

Isä soitti ja sanoi hankkineensa valmistujaislahjaksi minulle avaimet... ..avaimet ja jäsenyyden venekerholle.

Samalla oli toki ostanut itselleen purjeveneen. Enää ei tarvii ihmetellä mitä kesälomalla tekee :D

Kai mä sitten hehkutan jokaseen mahdolliseen paikkaan:
Ensisijaisesta hakupaikasta Helsingin yliopistossa aukeni opiskelupaikka, eli suunnan vaihto kohti pääkaupunkiseutua.

Jes, että voikin tehdä ihmisen iloiseksi, kun kotiin tullessaan huomaa, ettei kahvinkeitin olekaan ollut koko päivää päällä, vaikka olin ihan varma, etten muistanut sitä aamulla sammuttaa. :D

Positiivinen palaute asiakkaalta ja omilta esimiehiltä, siihen päälle vielä esimiesten antama luottamus ja henkilökohtainen onnistuminen kohtalaisen vaikeassa ja erittäin tärkeässä paikassa. Kruunuksi pieni palkankorotus, niin saa taas olla tyytyväinen.

Tajusin että on tässä se hyvä asema ettei ole opinto- eikä asuntolainaa tms. maksettavana, eikä muutenkaan tapanani ole ottaa velkaa vaan maksaa saman tien kaikki pois. Eli lottovoiton tullessa voin lähteä Ibizalle vaikka saman tien. Nyt vaan tarvitaan se voitto. Rivi tulossa. Saatan pettyä.

Ovella oli jotain porukkaa aamulla juuri kun olin tullut yötöistä himaan. Tahtoivat verta ja virtsaani kengännauhoja ja kangaspussukkaa vastaan. Tietenkin annoin, tuleehan paikallisia satanisteja vähän sponssata. Sanoivat että jos taiat menee vituiks kuuluu perästä kuukauden päästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom