Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Viimeiset viikot nykyistä duunia, josta en pahemmin tykkää.

Tänään löin nimen alle vakituiseen työsopimukseen toisen yrityksen palvelukseen. Täsmälleen koulutusta vastaavaa työtä ja pääsee heittään työreissuja ympäri maita ja mantuja.
Huhtikuun ajan huilia ja opinnot loppuun, toukokuussa valmistuminen insinööriksi ja uuden työnantajan kautta maailmalle tekeen sellaista työtä jota jo opintojen alussa halusi tehdä, jotka kiinnostaa ja jossa on edellytykset kehittyä ihan helvetin hyväksi tekijäksi.
Feels good man! En malta odottaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salin jälkeen pukkarissa huomasin kaksikin iloista asiaa. Siellä pukkarissa on sellainen iso vartalopeili pukukaappien vieressä ja pukiessa huomasin, että reidet on kasvaneet reippaasti. Olen käynyt aikaisemmin salilla jolla ei voinut kyykätä ja siellä joutui soveltamaan jalkatreenejä tekemällä esim. zercherkyykkyä tai etukyykkyä riven kautta. Nyt kun on saanut viimeisen vuoden kyykätä normaalisti toisella salilla, niin reidet on kasvaneet hyvin. Sitten vielä laittaessa hiuksia huomasin, että nykyisellä pidemmällä hiustyylillä karannut hiusraja ei näy enää. Aikaisemmin minulla oli tosi lyhyet hiukset ja näytin kaljuuntuvalta. Tuo stressasi kyllä aika pahasti ja olen kyllä todella iloinen nyt, että pidempi hiustyyli piilottaa tuon. Molemmat jutut kyllä piristi tosi paljon. :)

Viimeiset viikot nykyistä duunia, josta en pahemmin tykkää.

Tänään löin nimen alle vakituiseen työsopimukseen toisen yrityksen palvelukseen. Täsmälleen koulutusta vastaavaa työtä ja pääsee heittään työreissuja ympäri maita ja mantuja.
Huhtikuun ajan huilia ja opinnot loppuun, toukokuussa valmistuminen insinööriksi ja uuden työnantajan kautta maailmalle tekeen sellaista työtä jota jo opintojen alussa halusi tehdä, jotka kiinnostaa ja jossa on edellytykset kehittyä ihan helvetin hyväksi tekijäksi.
Feels good man! En malta odottaa :)

Ootko syöny keksejä nyt?

Lensin ulos koulusta ja kohta varmaan menee kämppäki alta ja loppu salikortistaki aika. Mutta hammas oli kipeänä ja se lohkes paskaksi ja siihen ei satu enää :)

Vaikka olenkin tässä kehunut sitä kuinka on ollut mukava olla töissä kun on saanut painaa hommia ja on ollut mukavia työkavereita, niin iloinen asia on myös se, että työt loppuvat huomenna!! Seuraava haaste onkin sitten oikiksen valmennuskurssi, johon lähetään painamaan vähän eri tavalla seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi.

Asiassa on myös muita hyviä puolia: pääsee treenaamaan tosissaan pitkästä aikaa, pääsääntöisesti saa nukkua kunnolla, eikä tarvi ajaa 45km työmatkaa suuntaansa useampaa kertaa viikossa.

Isoin palkkakuitti ikinä omalle kohdalle. Toki tuohon nyt tuli bonarit ja ylityökorvauksia. Mutta jos sais tuon verran bruttona mitä nyt tuli nettona niin olisin aika iloinen aina :)

Semirasittavan keuhkoräkäebolan jälkeen ollaan tilanteessa, jossa esimerkiksi koiran ulkoiluttaminen ei enää aiheuta sydänkohtauksen kaltaista jumputusta rinnassa tai hengenahdistusta. Mahtia! Lenkillä käyty, nyt äkkiä salille ja ens viikolla pääsee painimaan normaalisti! Hip hip!!! :dance:

Aurinko ja kevät.

Sitä herää ennen herätyskellon hälytystä auringonpaisteeseen täysin virkeänä. Talvella oli niin masentavaa herätä pimeyteen, kun nukuttaa 24/7.

Enää kaksi päivää töitä, ja alkaa parin viikon pääsiäisvapaat! Ihan mahtavaa päästä pois töistä vähäksi aikaa, olkoonkin että loma menee lähinnä pääsykokeisiin opiskellessa yhtiä synttärijuhlia lukuunottamatta. Ja mikä parasta, kun palaan töihin loman jälkeen, on näitä hommia jäljellä enää kymmenisen viikkoa, jonka jälkeen pitkä 2 kk kesäloma ja toivottavasti opiskelupaikka plakkarissa. :)

Syita olla onnellinen juuri nyt:

- Paasin ensimmaisen jakson ensimmaisista kokeista lapi parhaalla mahdollisella keskiarvolla
- Osa-aikatyopaikkani on mahtava ja minulla on maailman paras pomo. Sain myos tanaan kehuja projektista mita olen vaantanyt pari kk ja koska entinen projekti meni niin hyvin, firman CEO sanoi etta saan vieda itseni ja mieheni illalliselle ja laittaa kuitin kuluihin. Ilmainen ruoka on aina jees!
- Olen rakastunut
- Olen elamani parhaassa kunnossa. Syon hyvin ja liikun paljon, lisasin hiljattain ohjelmaan myos klo 5 aamulenkit mika on antanut paljon energiaa
- Tuleva tyopaikkani on taynna mahdollisuuksia ja rakastan alaani niin paljon etten malta odottaa opiskelujen ja valivuoden olevan ohi jotta paasen kunnolla toihin
- Tunnen oloni tasapainoiseksi. Kauan siina kesti, mutta vihdoinkin olen oikeasti onnellinen tassa ja nyt enka halua menna mihinkaan. Muutan elokuussa Ausseihin vahaksi aikaa mika on ihan jees mutta tassakin on hyva olla :)

Pienestä sitä on ilostuttava:

Saksalaisen verkkokaupan mainoskirjeen nimikentässä oleva Herra etuliite.

Eiköhän näillä pääsiäinen lähde käyntiin :)...Vaimokkeelle sitten tuo salaatti...( tullut tässä syötyä aika vähän, kun painoa pudotellut. Nyt herkkupäivä) / pääsiäinen...

TUOTTEET:
------------------------------
K3. Taxi-kebab valkosipulikermaperunoilla Määrä: 1 kpl Koko: normaali

Ateria 4 4 x normaali koon annosta. Ei oma valinta. + 1,5 ltr
juoma
11. Dillinger juusto, tomaattikastike, sipuli, jauheliha, salami,
kinkku, oregano
11. Dillinger juusto, tomaattikastike, sipuli, jauheliha, salami,
kinkku, oregano
BR1. Broilerfile riisillä
S3. Tonnikalasalaattisipuli, oliivi, herkkusieni, tonnikala,
valkosipulikastike