Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flunssassakin D5 täydellä äänellä.

Jaa. Tulipa vilkaistua MM-karsintojen pistetilanne kun viimeisetkin kisat on jo paukuteltu. Karsintalistan sija 4. Tämä tarkoittaa sitä, että MM-kisat ensi vuonna maajoukkueessa on tosiasia. Jei! Lentolippuja ja hotelleja voi siis ruveta katselemaan... Ja taas saa vetää banaanitanssia! :dance2:

Jaa. Tulipa vilkaistua MM-karsintojen pistetilanne kun viimeisetkin kisat on jo paukuteltu. Karsintalistan sija 4. Tämä tarkoittaa sitä, että MM-kisat ensi vuonna maajoukkueessa on tosiasia. Jei! Lentolippuja ja hotelleja voi siis ruveta katselemaan... Ja taas saa vetää banaanitanssia! :dance2:

On se Kaira hurja :) Hieno homma!

Ruotsin yo-kuuntelu ohi. Ja tuntui vieläpä menneen suhteellisen hyvin. Iltapäivää ja vastauksia odotellessa menee kohta alkava treeni.

Jännityksellä odottanut verottajalta tietoa mätkyjen suuruudesta ja nyt kun odotettu kirje saapui, ne tahtookin antaa mulle rahaa, eikä ottaa. Joskus se voi siis oikeesti mennä näinkin päin, en ois uskonut. :)

Aloitan uuden,omaa alaa vastaavan duunin tällä viikolla ja olen super excited siitä! Ja ensimmäistä kertaa elämässä saan ja pitää pukeutua töihin ns. "business"-henkisesti sekä erittäin huolitellusti(mikä sopii minulle erittäin hyvin). Nyt koulutukset takana ja kohta pääsen oikeasti kokeilemaan taitojani ja jännittää älyttömästi, mutta niin mahtavaa oppia uutta ja tehdä jotain oman mukavuusalueen ulkopuoleltakin. Can't wait!! :)

Huikea fiilis varmaan :). Tuota hetkeä kanssa kovasti odotellaan, vaikkei nyt ehkä se kovin hinku olekaan päästä itseään huolittelemaan. Minkäs alan hommia, jos saa kysäistä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom