Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Nostan sähkömoottorin kevyesti ilmaa lattiatasolta ja sanon et kevyyt on... kaveri katsoo kilpee ja sanoo " miten se nouseekaa...? Nostan helposti moottorin ylös uudestaan kaksin käsin ja kaveri sanoo et 104kg painaa... mua lähinnä nauruttaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tullut tällä viikolla peräti 3 kutsua työhaastatteluihin. Josko näistä joku tärppäisi...

Plus sain auton keskuslukituksen korjattua, vaikka siihen menikin koko päivä ja tuhat kirosanaa. :rolleyes:

Mustikoita. Vajaa 4 sangollista. Ja poimurilla tottakai. Häätyy kahtoa aamulla valon kanssa, minkälainen sotku kyökkiin jäi perkomisesta, mutta sou fak :)

Koulut alko eli päästiin takaisin arkeen. Jännä miten lomalla ei tullut syötyä mitään ja rupes vituttaa kun ei tullut tulosta. Paino tippui 5 kg kesän aikana vaikka yritin syödä paljon. Kesällä ei ollut oikein rutiineja, heräsin kahelta päivällä ja menin nukkumaan joskus aamuyöstä. Ruokakaan ei maistunut. Mulla oli koko ajan sellanen täys olo eikä mikään mennyt alas.
Nyt kun arki alkoi, ollaan back to business eli ruvetaan takomaa lihhaa!1 Tänään oli jo ihan eri ääni kellossa ja 7 ateriaa syöty.
Tästä se lähtee! :thumbs:

Eilen heränny kello 12:00 työmaalta, viime yö oltu töissä ja samoilla silmillä ajettu Sodankylä-Tornio. Viime tiistaista oltu töissä noin 100h. Tällä hetkellä odotetaan pikku jurrissa 30h valvoneena lentokonetta Kemi-Tornio lentokentällä, weekend festivaali 2014 kutsuu.

Melko hempiää!

Kylläpä teki hieronta hyvää. Muutenkin asiat menneet hyvin viime aikoina ja mieluisat säät jatkuneet, mitä nyt vähän satanut sillon tällön, nyt meneillään oleva lähes trooppinen sade on kuitenkin mieluisa. :)

Töissä meillä on aina välillä semmosta hommaa, että toinen parista joutuu odotella tekemättä mitään hyödyllistä. No tänään kun mä tein töitä ja työkaverin vuoro oli odotella mua, niin yllätys oli suuri kun palasin alas autolle, se oli käyny poimimas mulle reilun litran mustikoita lähimetsästä sillä välin! :D On hyviä!

On se hienoo tulla iltavuorosta himaan, vaikka muksu nukkuukin jo silloin niin kyl vaan tulee levee hymy ja lämmin fiilis kun saa mennä antaan sille maitoo illalla/yöllä :) Ja toinen iloinen asia että tammikuussa pitäisi syntyä toinen muksu :) Aamupaino oli 81.9kg kohta olis se -40kg plakkarissa.

Tänään vika työvuoro tällä viikolla. Sen jälkeen enää 4-5 viikkoa töitä tuossa paikassa, josta vain max 3 vkoa ns. oikeita töitä :rock:

Ja paino tippuu :puntti:

Sairastelun yms. takia jäänyt treenaaminen melkein kokonaan viimeisen 1,5 vuoden aikana.
Alkukesästä kunto alkoi kuitenkin olla niin hyvä, että olen koko kesän pystynyt vetämään kevyttä treeniä kotona.

Tänään kävin sitten pistämässä 12kk sopparin salille, ensi viikosta alkaa taas ihan oikea treeni :) On kyllä mukava päästä takaisin raudan pariin, alkoi olla jo ikävä :)

Alaselkäongelmat alkaneet helpottaa, kun olen tehnyt nyt ~pari kuukautta mavea ja muita alaselän lihaksen harjoitteita. :) Mahtava fiilis, kun ei satu istuessa.

Solen skiner och fåglarna sjunger :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom