Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
^Onnea sedälle :)

*Oon parissa kuukaudessa hävittänyt aika monta kiloa ja kohta alkaa vasta kunnon treenit ja liikkumiset :dance: kiva kun on kivoja ihmisiä tsemppaamassa ja jatkossa myös tukena salilla jne.

*Muuttoon enää viikko :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin unohtanu eilen illalla pyykit pesutupaan. Aamu 12 juoksin sinne ja joku jätkä oli nostanu ne koneesta kuivausrumpuun ja kuivannu. Instant brother. :kippis1:

Olin unohtanu eilen illalla pyykit pesutupaan. Aamu 12 juoksin sinne ja joku jätkä oli nostanu ne koneesta kuivausrumpuun ja kuivannu. Instant brother. :kippis1:

Selkeä KEEPER !!! :dance2:

En mikään viherpeukalo ole koskaan ollut saati sitten muutenkaan mitenkään innostunut kasveista, yks päivä tässä viikkoja takaperin kuitenkin innostuin hankkimaan multaa ja ruukun ja päätin tökätä sitruunan siemeniä hetken venasin ilman että mitään tapahtu nyt olin unohtanu kastella muutamiin päiviin, kunnes muistin koko kasvin olemassaolon päätin kurkata ja oli alkanu itämään. :D

nimim. jonku kaktuksenkin tappanut

Pitää aina jotain pikku harrastusta kehitellä ettei tylsyyteen kuole. Vielä ku oppis ruokaa tekemään muutaki ku hernekeittoo ja jauheliha makarooni sekotusta :)

Muutto ohi, kämppä tuntuu mukavalta ja näyttää kivalta. Autolle korjaaja löytynyt ja sen saa taas katsastettua parin viikon päästä. Kaiken kaikkiaan elämä hymyilee :)

Stadiumista tuli löydettyä kaikennäköstä, nyt on ainaki bokserit, lenkkikamat, pipo tuloillaan.

+ hieno sää kerrankin :)

Ei enää ikinä :)...

...Tossa vieressä tuhisevat mun tytsyt. Avovaimo ja 1v8kk pimu. Olivat 6 viikkoa reissussa Thaimaassa, kun en päässyt millään lähtemään mukaan. Liian pitkä aika olla perheestä erossa( kun tytsyn syntymän jälkeen ollaan oltu joku 2 päivää nukkumassa eri paikoissa). Toki oli aikaa itselleni, mutta nyt on taas sellainen :haart: fiilis, että on kokonainen!

Ja miten tollanen pikkanen voikin mennä kuudessa viikossa, taas noin isoilla harppauksilla eteenpäin. Kasvanutkin on ja osaa Äidinkieltään. Nyt taas sitten Suomen kielen ja kaiken muun uuden kimppuun...

Joskus kannattaa pitää silmät auki ja tulipas hyvä mieli. Sattuu sitä muillekin kun aina meikälle! Löysin puntilta tänään avaimen. Tarjottuani sitä luonnolisesti ensin pakaroitaan treenanneelle salimirkulle, kiinnitin avaimen ilmoitustaululle löytytavaroiden viereen ja kirjoitin lapulle löytöajan.

Tultuani saunasta zoomailin peilistä armottomassa pumpissa komeilevia rintabiittejäni, kun näen sivusilmällä miten vierässäni teini-ikäinen poika silmät kiiluen nostaa käsipainoa ilmaan aikeinaan murtaa lukko. "Ööö mitä jäbä duunaa?", " avain hävis ja kamat on kaapin sisällä!". Ilokseni sain opastaa tulevan Arnoldin löytöavainten luo. Loppu hyvin kaikki hyvin ;). Nyt family dinnerille. Nautitaan ja välitetään läheisistämme. Huikeeta lauantaita.

Joskus kannattaa pitää silmät auki ja tulipas hyvä mieli. Sattuu sitä muillekin kun aina meikälle! Löysin puntilta tänään avaimen. Tarjottuani sitä luonnolisesti ensin pakaroitaan treenanneelle salimirkulle, kiinnitin avaimen ilmoitustaululle löytytavaroiden viereen ja kirjoitin lapulle löytöajan.

Tultuani saunasta zoomailin peilistä armottomassa pumpissa komeilevia rintabiittejäni, kun näen sivusilmällä miten vierässäni teini-ikäinen poika silmät kiiluen nostaa käsipainoa ilmaan aikeinaan murtaa lukko. "Ööö mitä jäbä duunaa?", " avain hävis ja kamat on kaapin sisällä!". Ilokseni sain opastaa tulevan Arnoldin löytöavainten luo. Loppu hyvin kaikki hyvin ;). Nyt family dinnerille. Nautitaan ja välitetään läheisistämme. Huikeeta lauantaita.

:hyvä: Ei kaveri sit ajatellu respaan tjsp sanoo et joku avais yleisavaimel sen kaapin, vaan aatteli paskoo koko lukon et saa kamat ulos. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom