Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivä koskella, kirjolohi suolaantumassa jääkaapissa, maha täynnä ruokaa, kuppi kahvia, nuuska huulessa ja youtube pullollaan uusia videoita suomibodareista. Pitkästä aikaa oikeasti rento-olo kyllä.

Kaiken synkkyyden keskellä yksi pieni ilonpilkahdus: uusi hammasharja on ainakin 1000 x mukavampi kuin vanha. On se uskottava ettei ne turhaan suosittele sitä harjan vaihtoa muutaman kuukauden välein

Aloin tässä ihmetteleen et minnehän piruun ne mun luvatut veronpalautukset jäikään, kävin vuosien jälkeen vilkasemassa tyhjäksi olettamani tilin saldoa ja kas, siellähän lymyili kolmen vuoden palautukset :dance2: No ei noilla masseilla nyt ehkä kuuhun mennä, mut työttömälle opiskelijalle toi oli aika perkeleen iso helpotus :D

Sain elämäni työtarjouksen ja hyväksyin sen. Lyhyellä varoitusajalla tulee muutto Helsinkiin mutta helvetti, minähän lähden!

Tajusin tänään, että saan viimeinkin sellaista palkkaa, että sentinvenytys saa loppua ja säästöönkin jää. Vau.
Ja äiti soitti. "Sulle ois täällä talven mustikat, käy hakemassa kun kerkiet." Kraah, äiti on paras :haart:

Viikonloppuna pääsee viettään ystävän hääjuhlaa <3
Ja onhan tääki ilon päivä, ku kännykkä suostuu vihdoin antaa mun kirjottaa pakkikselle :D lumian kanssa on saanu vähän tapella sen suhteen :P

Huomenna kuulemma salin laajennus on valmis! Aamulla testaamaan. :haart:

Ja onhan tääki ilon päivä, ku kännykkä suostuu vihdoin antaa mun kirjottaa pakkikselle :D lumian kanssa on saanu vähän tapella sen suhteen :P

Tapatalkilla onnistuu. :D Muuten ei kyllä...

Huomenna viimeinen työpäivä ennen kesälomaa :rock: Laos here I come!

Tajusin tänään, että saan viimeinkin sellaista palkkaa, että sentinvenytys saa loppua ja säästöönkin jää. Vau.
Ja äiti soitti. "Sulle ois täällä talven mustikat, käy hakemassa kun kerkiet." Kraah, äiti on paras :haart:

Varmaan sellasta palkkaa, että voisit elatusapua alkaa jo makselee? Täällä vänkkyräkoipinen ja syyhykupan vaivaava jäkälänpurija kaipais tukea. :itku:

Työnantaja hommas mulle syyskuuksi ihan helvetin upeen kämpän.
,
Ja tänään löysin itselleni ihan helvetin upeen kämpän lokakuusta eteenpäin. Sauna ja oma piha, herkkua meikäläiselle :)

Itkin jo masentuneena, etten ikinä enää pääse nujuamaan. Nyt on ilmoittautumiset uuteen paikkaan tehty, treenit alkaa virallisesti lokakuussa ja tuosta vähän lähempää löytyi mahdollinen treenikaverikin! BANAANITANSSI! :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom