Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Soveltuvuustesteistä+ pääsykokeista läpi. Näin +30.v opiskelun aloittaminen taas on aika mielenkiintoista. Ehkä nyt tässä iässä jaksaakin opiskella. Eri se oli junnuna kun ei kiinnostanut. Hoitoalalle katselemaan nuoria hoitsutyttöjä :D.

Tänään katkeaa kahden viikon infernaalinen työputki, pelkkää iltatyötä niin, että vapaa-aikaa on iltaisin duunin jälkeen n. tunti ja aamulla noin tunti, jos haluaa öisin nukkua tarpeeksi. Sit on ollut vielä sellaisia päiviä, että oon tehnyt 2 tai 3 vuoroa peräkkäin (jussina oli 3 vuoroa, 25 tuntia valvomista joista 18h töitä), ja tällä alalla tauot ei oo mitään maailman pisimpiä. Eilen 5h unien jälkeen aamuseiskalta alkoi työt, klo 12 pääsi kotiin syömään ja sen jälkeen kiireenvilkkaa seuraavaan työpaikkaan jossa paikallaan seisomista 7h, yhteensä siis 11h.
Yöllä ehti just nukkua reilun 8h ja puolen tunnin päästä lähtö töihin, tänään 10h paikallaan seisomista. Iltakympiltä himaan, suoraan nukkumaan ja huomenna eka vapaa. Su-ma välisenä yönä sit viikoksi itävaltaan rentoutumaan! Sieltä takastullessa sama helvetti toki jatkuu (onhan se kivaa että työtä riittää, mut vapaita sais olla kyllä enemmän kuin 1 päivä viikossa joka menee makaamiseen), mutta tuo viikon loma tekee kyllä niin saatanan hyvää kuin loma vaan voi tehdä :)

Ei tarvinnutkaan tilauttaa uutta pankkikorttia, vaan pankin täti sai nykyisen kortin avattua taas käyttöön. :) Luulin hukanneeni pankkikortin reissulla ja se löytyikin sitten kotoa. Ehdin tosin jo soittaa sulkupalveluun sitä ennen.

Kävin aamusella moikkamassa kaveria sairaalassa.(Tämä ei ole iloinen asia)No siinä käytävällä vastaan tepsutteli todella upea nuorehko hoitajatar.Mimmi läväytti sellaisseen hymyn mulle että taju olisi voinut hyvinkin lähteä.(Harmi kun en pyörtynyt).No pois lähtiessäni samainen nainen oli kaffella työkavereidensa kanssa ja sattui taas minut huomaamaan.No hän täräytti saman hymyn uudelleen.Siinä sitten ajelin kotio saakka hillitön hymy päällä :love:

Tämän illan ajaksi clean eating on kiellettyä ja tilalla on 2500kcal edestä pizzaa sekä sipsejä. Mä oon niiin oottanu tätä :haart:. Saatampa juoda myös oluen tai kaks!

Kävin vetämässä mäkivetoja, viimisen jälkeen oli pakko jäädä makaamaan huipulle pariks minuutiks kun meinannut jalat enää kantaa. Parin kilometrin palauttava juoksu kotiin mäkisessä maastossa oli aikamoista suossa tarpomista kun alamäet tuntu jaloissa ihan yhtä pahoilta kuin ylämäetkin. Nyt suihkun ja palkkarin jälkeen on mielettömän euforinen olo:haart:

edit: Niin ja töistä vapaa viikonloppukin aurinkoisessa säässä 5/5

Viimeinen työpäivä ennen kesälomaa.
Neljä viikkoa lomaa, sitten muutamaksi viikoksi töihin ja syyskuussa vielä viikko lisää.

Tänään sain viimein laittaa sen kuuluisan viitan ja neliöhatun päälleni kun valmistuin 4 vuoden yliopistourakan jälkeen oikeus- ja kauppatieteiden kandiksi. Nyt se on virallista, minä olen aikuisten maailmassa. Pelottavaa ja jännittävää!

Sain auton myytyä. Reilut kuusi tuntia myynti-ilmoituksen laitosta ja auto haettiin pois pihasta. Kerrankin näin, ettei tarvinnut kuukausia katsella ja kuunnella renkaanpotkijoita. Hintaankin olin jopa tyytyväinen.

Eiliset sateet viilensi ilman sopivasti ja kämpässä sai vaihteeksi lämmöt 20 asteen tuntumaan -> 10h yö unet ilman turhia pyörimisiä! Teki kyl hyvää nukkua vaihteeksi kunnolla :).

Diagnoosin varmistuminen. Ei ollut sittenkään keuhkosyöpää, joten ehkä se ensi kesäkin tulee nähtyä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom