Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikka tässä välillä on hampaita kiristelty ja vittuunnuttu tuon ihmisen käytöksestä, niin kyllä on silti kannattanu pitää hyvät välit exään. Mä sain ylimääräsen lapsivapaan vlopun ja oon saanu nauttia vaan töissä käymisestä eikä oo tarvinnu huolehtia muista ku itestään. Aika jees. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On aina mukavaa saada hyvää palautetta. Pidän tässä yhtä kurssia, joka loppuu tällä viikolla. Tänään eräs herrasmies tuli kertomaan, että ei pääse viimeisille kerroille ja samalla kiitteli oikein hyvästä kurssista. Kuulemma mulla on erittäin hyvät pedagogiset taidot :D

Tällaisia uutisia on aina kiva lukea. Pelastavat päivän. Toivottavasti jokainen motoristi seuraa hyvää esimerkkiä.

Vasen jalka oli sujahtanut takapyörän ja lokasuojan väliin siten, että pelastuslaitos joutui irrottamaan jalan.

- Jalan ajoneuvosta, Matti Hirvonen Joensuun poliisista tarkentaa poliisitiedotteen ilmausta.

- Ei palokunta mitään amputaatioita tee, herranen aika.

Työssä käytettiin leikkureita ja avartajia.

Motoristin reidessä oli avomurtuma ja jalka oli kääntynyt murtumakohdasta ympäri.

Työpaikalla ollut kaikenlaista paskaa. Tänään tuli isoa kehua ja tarkoittanee, että aika moni sanonut mun tehneen hyvää duunia. Arvostan isosti.... ja pomo vittuilee, mutta se saanee kenkää ja asiat ojentuu kohdallensa.

Harjottelut kulkee, kroppa muotoutuu paremmaks, duunit jatkuu, vähentäny alkoholinkäyttöö. Elämä hymyilee :)

Pitkästä aikaa saanut viettää aikaa 2v pikkuveljen kanssa. Kävelyllä kun käydään niin kaikki on ihmeellistä ja uutta. Puiston penkeille täytyy kiivetä vain jotta voi tulla heti takaisin alas. Vastaan tulevat autot saa pään kääntymään ja sormen osoittamaan suu auki tuota ihmeellistä liikkuvaa kapistusta. Olisi hienoa kun itsekkin saisi revittyä ilonsa noin pienistä asioista :D

Pääsin töihin :)

Tämä on aina mukavaa, kun saa töitä. Itsekin nähnyt useasti jonkin verran vaivaa kavereihin nähden töiden hankinnassa, mutta aina lopussa on kiitos seissyt. Tulen kirjoittamaan tähän ketjuun huomenna lisää, JOS saan sittenkin olla töissä juhannuksen ja tehdä 1250€ tilin 3päivästä.

Kesäloma. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Katellaan syssymmällä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulla on maailman parhaat ystävät. En olisi ikinä uskonut löytäväni ihmisiä joista tulee kuin toinen perhe maassa missä minulla ei alussa ollut minkäänlaista turvaverkkoa. Tunnen oloni erittäin onnekkaaksi.

Toinen iloinen asia on se että äitini tulee valmistujaisiini. Tutkintoakin enemmän merkitsee se että äiti on vihdoinkin ylpeä minusta ja näkee mitä olen saavuttanut vaikka hän ei ikinä varmaan uskonut että 11-vuotiaan tyttäreen hölmöt haaveet tulisivat toteen. Olin pitkään katkera koska en kokenut että äiti on ylpeä minusta mutta nyt tajuan että kyllähän hän on, hän ei vaan osaa sanoa sitä ääneen kovin usein. Äiti on paras ja kun näemme ensi kuussa ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen, sanon varmasti rakastavani häntä vaikka suomalaisessa kulttuurissa (tai meidän perheessä) moista ei kuulukaan sanoa ääneen :haart:

Mahtava fiilis! Kesä, kesätyöt, sain aikaseks käytyä salilla ennen töitä vaikka vitutti herätä, koiran koipi parantunut varvas-amputaatiosta.

Aika huikeaa, sain vielä opiskelupaikankin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom