Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Asuntokaupat tehtynä :) Melkein vuosihan tässä tulikin välissä oltua vuokralla..

Kuin tyhjästä ilmestyi game rangerissa pelastava tietokonenörtti auttamaan tuntemattomia hädässä. Onneksi tälläisiä pyytettömiä ihmisiä vielä on olemassa kädettömien avuksi. Taino siitä en ole varma auttoiko se itse ongelmaa vielä.. mutta varmaan yli tunnin uhrasi elämästään minun auttamiseeni :)

Mitkä kuulokkeet kysessä ja mistä päin tilailit?
Novero Rockaway ja omani tilasin Multitronicista.

Varauksella suosittelisin. Lähinnä siksi että joillain ei pysy korvissa, ja toisekseen omani rupesi jo sekoilemaan... huoh.... en kyllä Googlella löytänyt vastaavaa tapausta ongelman kanssa että eivät mene päälle, mutta silti. Raportoin tästä vielä jos muistan, että lähtikö pelittää. Tuntuis että ovat jossain omassa softasolmussaan....... kerran heräsivät mutta olivat vähän sekaisin ja tein factory resetin, mutta taas mykkänä.

Plussaa on langattomuus, voi morjes että on hienoa! Toisekseen ääni on yllättävän täyteläinen, en olisi odottanut.

603079_10152483348175654_599493135_n.jpg

Kun tuntuu että muuten menee niin päin vittua, on kiva että jotku pienet asiat jaksaa ilahduttaa.

Pitää nyt kyllä ihan jakaa:

Kulta muuttaa Tampereelta Poriin mun luo. Tänne asennettiin tänään muutamat verhot. Tuotiin yöpöytää, ja uus näyttö tietokoneelle. Kun olin eilen myöhään töissä, tänäaamuna odotti aamiainen ja vähän myöhemmin kohtuu kuuma "relaxation therapy" @ bedroom. Kenen elämää mä elän?? :fuckyeah:

Urheilu toimii, parempi ruokavalio toimii, diettaus toimii.
joulukuu 2010 - 97,0kg
marraskuu 2011 - 90,5kg
helmikuu 2013 - 80,5kg
vielä kun viikon jaksaisi ekaan mättöpäivään ja sitten siirtyis pikkuhiljaa vähäksi aikaa ylläpitoruokailuun ja sitten aloittaisi vähän reilumman syömisen vähän myöhemmin

Huomenna olisi ensimmäinen työkeikka ulkomaille. Jännittää niin pirusti. :)

Siitä on monta vuotta aikaa kun viimeksi lennellyt mihinkään. Nyt pitäisi yksin matkustella, eikä lennotkaan tietenkään ole suoria. Eiköhän sitä selviä kuitenkin, toivottavasti.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ostin nastalliset popot. Pitivät saakutin hyvin ja jaksoin jopa hölkätä pidemmän matkan kuin vuosiin.

Ostin nastalliset popot. Pitivät saakutin hyvin ja jaksoin jopa hölkätä pidemmän matkan kuin vuosiin.

Mäkin ostin nastalliset kengät, jeeee. Käveltyä ihan liian monia kilometrejä liimalla yhdistetyillä kangaspaloilla ajattelin, että ehkei kengät oo oikea paikka säästää. Niiiin ja mulla alkaa huomenna ensimmäinen työpäivä koulunkäyntiavustajana erityisluokalla ala-asteella, jänskättää vähän mut ne muksut sulatti mun sydämen jo parissa minuutissa kun kävin haastattelussa. Saa nähä onko todellisuus serpentiinin viskelyä ja ilmapallojen puhaltelua lallatellen ja tanssahdellen kerubien kanssa kukkakedolla, vai adhd:sta ja menneisyyden traumoista tärisevien lapsien teippaamista kiinni tuoleihin, ja seisomista lopputunti karttakeppi kädessä ja luu otsahiuksissa nurkan luokassa. Ehkä jotain noiden väliltä. Nii ja oon ite tärissy ja ollu masiksis monta vuotta ja ihan vain muutamien päivien aikana oon yht'äkkii palautunu normaaliks. Neurologit varmaan tanssis ku kullankaivajat tsiigates mun pääkoppaan.

Tänään kilahti ruokavaaka postista, mukavaa. Nyt pääsee puntaroimaan, että paljonko sitä työntääkään suustaan alas :dance:

Loistava päivä :)

Kuukausi ja risat Kaakkois-Aasiassa. Huhtikuussa himaan, ja heti alkaa massin haaliminen seuraavaa reissua varten.

Kuukausi ja risat Kaakkois-Aasiassa. Huhtikuussa himaan, ja heti alkaa massin haaliminen seuraavaa reissua varten.

Ois kyl joskus hienoo itekki päästä pidemmäks aikaa reissuu, mut eipä tarvii lomailla/reissailla ainakaan 1,5vuoteen.

Oma iloinen asia on se, että palkka pompsahtaa 1k€/kk kohtapuoleen.

Näin unta että mulla oli tyttöystävä ja harrastin seksiä. Voi veljet!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom