Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Originally Posted by MerZi
Sopisihan tuolta soitella, mut kai tässä täytyy suosiolla alkaa muuta duunia etsimään jos ei mitään tapahdu!

Niinkuin täällä aikaisemmin joku jo mainitsi, näytät olevasi aktiivinen ja että haluat sen työpaikan ja SINÄ soitat sinne huomenna. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mika1979 sanoi:
Niinkuin täällä aikaisemmin joku jo mainitsi, näytät olevasi aktiivinen ja että haluat sen työpaikan ja SINÄ soitat sinne huomenna. :thumbs:

No täällähän ollaan nohevia neuvomaan.. ;) Mut ei huono ajatus ollenkaan, tänään kävin tuossa salilla ja juttelin yhden työntekijän kanssa asiasta.. Ei ole uutta työntekijää vielä valittu mutta hitaus kuulemma tässä tapauksessa "kuuluu asiaan".. Saahan nähdä, musta tuntuu että huomisen yli odottelen, jos ei mitään kuulu vieläkään niin soitan viimeistään perjantaina. Toista viikonloppua en nimittäin venaile ja mieti saanko mä nyt niitä töitä vaiko en! :)

Joku muu saattaa soittaa sinne jo huomenna... ;)
Tulee mieleen vähän vastaava tapaus kun kaverini haki töihin isoon metsäteollisuuden alan firmaan. Sinne oli nettihaku, mutta kaverini ei päässy/saanu aikaiseksi mennä nettiin, joten hän marssi suoraan valitsijan toimistoon mukanaan paperi-cv. Valitsija luki sen samantien, kaverini sai töitä. Voin kuvitella miten mukavaa on selata tuhansia nettihakemuksia.. Mutta pidetään peukkuja ja toivotaan kovasti että saat työpaikan (joka sulle kuuluu :D )

Mä oon nii-i onnellinen! *Kummelisaundilla falsetista. :)

Mika1979 sanoi:
Mutta pidetään peukkuja ja toivotaan kovasti että saat työpaikan (joka sulle kuuluu :D )

:thumbs:

Niinpä.. Voishan sinne tietty soittaa, oon vaan miettinyt sitäkin, että annanko sitten itsestäni liian innokkaan kuvan jos soittelen "minä täällä taas.." ;) No, mut eihän se ota jos ei annakaan!

Ja kukaan muuhan ei muuten mun työpaikkaa vie, prkl.. :curs:

MerZi sanoi:
:thumbs:

Niinpä.. Voishan sinne tietty soittaa, oon vaan miettinyt sitäkin, että annanko sitten itsestäni liian innokkaan kuvan jos soittelen "minä täällä taas.." ;) No, mut eihän se ota jos ei annakaan!

Ja kukaan muuhan ei muuten mun työpaikkaa vie, prkl.. :curs:
Minäkin sanon, että soita sinne perjantaina. Se äijä on varmaan silloin viikonlopputunnelmissa, niin tuskinpa se siitä häiriintyy.

ace-oo- sanoi:
Minäkin sanon, että soita sinne perjantaina. Se äijä on varmaan silloin viikonlopputunnelmissa, niin tuskinpa se siitä häiriintyy.

Niin teen. Huomisen yli vielä odottelen, katselen ja kuuntelen, mut jos ei mitään kuulu niin sitten soi herra X:llä puhelin perjantaina. :) Harvemmin sitä muuten näin kovasti puhelua odottelee mieheltä, etenkään semmoselta "kypsemmältä" herralta.. ;)

Originally Posted by MerZi
Niinpä.. Voishan sinne tietty soittaa, oon vaan miettinyt sitäkin, että annanko sitten itsestäni liian innokkaan kuvan jos soittelen "minä täällä taas.." No, mut eihän se ota jos ei annakaan!

Toi on hyvä pointti, riippuu tietysti siitä kauanko siitä haastattelusta nyt on aikaa..Ja millon lupailtiin tiedottaa päätöksistä.. Mut älä odota perjantaina kovin pitkään, johtajilla on lyhyet perjantaipäivät.. :)

Mika1979 sanoi:
Toi on hyvä pointti, riippuu tietysti siitä kauanko siitä haastattelusta nyt on aikaa..Ja millon lupailtiin tiedottaa päätöksistä.. Mut älä odota perjantaina kovin pitkään, johtajilla on lyhyet perjantaipäivät.. :)
En, perjantaina aamupäivästä jos soittelis. Mitä siitä haastattelusta nyt on, viikko taaksepäin, että sikäli ei kyllä kauan vielä mutta miten se nyt tulkitaan "soittelen tässä lähipäivinä" - siis näin minä ainakin olin kuulevinani.. :)

MerZi sanoi:
Hmm.. Jaa, mä en oikeasti tunne vielä ollenkaan paikallista "kermaa" salipiireistä, en kyllä muutenkaan. :) Nyt jäi kylläkin mieltä vaivaamaan tuo mitä sanoit. :rolleyes: Sopisihan tuolta soitella, mut kai tässä täytyy suosiolla alkaa muuta duunia etsimään jos ei mitään tapahdu! :curs:

Edit: Eilen oli helvetin hyvä treeni, siitä olen iloinen tänään kun on muikea polte lihaksissa! Treeni mennyt perille. :)

Älä toki käsitä väärin. Huonot kokemukseni rajoittuvat lähinnä asiakaspalvelutilanteisiin. Tiedä noista kermoista sitten :lol2:
Ja kannattaahan sitä perään soitella joka tapauksessa, jos ei työhaastattelijasta kuulu mitään kohtuullisen ajan kuluessa.

Pika-edit: Jaa, siitä soittelemisesta olikin jo puhetta...
Edit2: menee kyllä jo aika :offtopic: :haart:

MerZi sanoi:
En, perjantaina aamupäivästä jos soittelis. Mitä siitä haastattelusta nyt on, viikko taaksepäin, että sikäli ei kyllä kauan vielä mutta miten se nyt tulkitaan "soittelen tässä lähipäivinä" - siis näin minä ainakin olin kuulevinani.. :)
Joo, termi lähiviikkoina voi tarkoittaa n. kymmentä viikkoa. Olin jo unohtanut kokonaan, että edes hain 10 viikkoa sitten yhteen työpaikkaan, niin eilen tuli kirje, että "valitettavasti..."

Lähipäivinä on kanssa melko venyvä käsite, mutta ei muuta kuin ahdistelut päälle. Soitat heti perjantaina Klo 00.01 sille pomolle, että nyt on jo kulunut X päivää , SÄ LUPASIT ilmoittaa mulle siitä työpaikasta :curs: :curs: Jos et anna sitä työpaikkaa, niin mä teen sinun avioliitosta lopun :curs:

;)

Originally Posted by ace-oo-
SÄ LUPASIT ilmoittaa mulle siitä torstai-illasta :curs: :curs: Jos menet sinne saunailtaan , niin mä teen meiän suhteesta ja sun palleista lopun :curs:

No sä vielä ihmettelet että mä täällä lyön päätäni seinään, naiset :wall:
kun sä jaat tollasia vinkkejä.. :jahas:

Mika1979 sanoi:
No sä vielä ihmettelet että mä täällä lyön päätäni seinään, naiset :wall:
kun sä jaat tollasia vinkkejä.. :jahas:
:D

Mulla ei vituta mikään. Ei mikään. Onkohan tosiaan näin :jahas:

ace-oo- sanoi:
Joo, termi lähiviikkoina voi tarkoittaa n. kymmentä viikkoa. Olin jo unohtanut kokonaan, että edes hain 10 viikkoa sitten yhteen työpaikkaan, niin eilen tuli kirje, että "valitettavasti..."
Mulla on parhaimmillaan kestänyt rapiat 8 kuukautta saada "valitettavasti valintamme ei osunut sinuun"-kirje. Kun lukasin sitä, niin mun reaktio oli kohtalaisen huvittunut. Olin siinä vaiheessa ollut muissa hommissa vasta sen vähän reilun seitsemän kuukautta enkä olis vaihtanut vaikka olisinkin paikan saanut.

Ja ny on fiilikset kohtuuhyvät, ei ole edes ihan liian kuuma vaikka on töissä asti.

Ihanaa, sain sijaisen vetämään mun tän päivän tunnit. Teki jo eilen aika tiukkaa, ja flunssa ei siitä hyvää tykänny.. Nyt täytyy vaan käydä näyttäytymässä toisella duunipaikalla, hakemassa työvaatteita ja ne ihQut uudet rullat..! :)

:offtopic: Mä jo luulin et ne on valinnu jonkun uuden siihen "Merzin hommaan" ku joku uus äijä siellä kassalla istuskeli.. Mut ei kait ne sit viä oo.. :)

Emppuli sanoi:
:offtopic: Mä jo luulin et ne on valinnu jonkun uuden siihen "Merzin hommaan" ku joku uus äijä siellä kassalla istuskeli.. Mut ei kait ne sit viä oo.. :)

Ei varmaan äijät istuskele siellä hommissa minne mä hain. ;)

MerZi sanoi:
Ei varmaan äijät istuskele siellä hommissa minne mä hain. ;)

Hmm.. Mihinkähän sä sit olet hakenut.. Nykyään kun ei taida olla enää miesten ja naisten töitä.. :rolleyes: Tai niin mä ainakin olen käsittänyt.. :nolo:

Eleonoora sanoi:
Hmm.. Mihinkähän sä sit olet hakenut.. Nykyään kun ei taida olla enää miesten ja naisten töitä.. :rolleyes: Tai niin mä ainakin olen käsittänyt.. :nolo:

Ei periaatteessa.. Mutta tuolla oikeastaan on, en ainakaan usko että ko. paikassa työskentelisi miehiä. Semmoseen jännään juttuun mä hain töihin... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom