Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Demonpump sanoi:
Sain eilen uuden koneen vihdoin toimintakuntoon sen oltua lähes kuukauden epäkunnossa heti ostopäivästä lähtien. Tämä kuukauden kestänyt odotus johtui pelkästään Acerin paskasta asiakaspalvelusta. Nyt tässä testaillaan äänikorttia Slayerin tahtiin yms. iloista..

Mulla kävi sitten parempi säkä, tämä oma eilen hankittu Acer on toiminut moitteetta :) Ja sehän on iloinen asia. Toinen asia on se, että perjantai meni tosi hyvin :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
LohiLinja sanoi:
Mulla kävi sitten parempi säkä, tämä oma eilen hankittu Acer on toiminut moitteetta :) Ja sehän on iloinen asia.

Mulla on ollut Acer puolisen vuotta ja tämä on toiminut moitteettomasti. :) Mä en ole mikään välkky näissä tietokoneasioissa, joten mulla on parempi ollakin kone, joka toimii.

Kaunis nainen osoitti kiinnostusta minua kohtaan baarissa. Tätä ei ole tapahtunut viimeksi kuin 20 kiloa sitten. En tiedä mihin se sieltä baarista hävisi, mutta vaihdettiin muutama sana kumminkin.

Perjantaina laitoin tilaukseen Pakkiksen hupparin, ja tänään oli jo paketti postissa :hyper: .
Kyllä on nopeaa palvelua. :worship:
Nyt kelpaa ulos syyssäähän lähteä! :rock:

MerZi sanoi:
No siinähän se, ei tuo lysti pitkään kestänyt. Vähän oli ehkä hankala jutella sen haastattelijan kanssa, hirmu harvasanainen mies eikä samanlainen "räpä" suustaan kuin minä. :D Jotakin siinä turistiin ja lupasi soittaa lähipäivinä. Vähän jänskää kuinka käy, ottaisin paikan kyllä mielelläni vastaan. Vähän erilaista hommaa mitä viimeisen puoli vuotta tein... Mikäs sen parempaa olisi kuin saada työ harrastuksen parista.

Olet ilmeisesti ollut Sepon puheillla. Koita jaksaa, kyllä se siitä. :) :thumbs:

En tullukaan kipeeksi! Toivottavasti nyt säilyn terveenä.. *koputtaa puuta*
Kaikenlisäks tänään alko todella mielenkiintonen kurssi, jotain piristävää seuraavaks puolekstoista kuukaudeks.

Edit: Ostin ihka uudet Salomonit äsken 50eurolla! Okei, niitä on kerran käytetty (mm-kisojen avajaisissa, vaau).

Tähtityttö sanoi:
Edit: Ostin ihka uudet Salomonit äsken 50eurolla! Okei, niitä on kerran käytetty (mm-kisojen avajaisissa, vaau).

Mulle kans! :hyper: Olis se hienoa kertoa muille, et nää on sit ollut MM-kisojen avajaisissa menossa mukana. :D :rolleyes:

Drugsta sanoi:
Olet ilmeisesti ollut Sepon puheillla. Koita jaksaa, kyllä se siitä. :) :thumbs:

Jepujee.. Mut ei aleta täällä sen tarkemmin henkilöllisyyksiä paljastamaan kiitos.. :) Eikä oo muuten kuulunut vieläkään mitään, miettii miettii... Soittaa lupasi joka tapauksessa, joten neiti malttaa odotella vaan. ;)

Käytiin lasten kanssa oikein valokuvaamossa ottamassa kuvat ekojen synttäreiden kunniaksi. No perseelleenhän se meni ja niin roimasti ettei voi kun nauraa. Meillä on kolmoset ja helvetin nopeet sellaiset. Eihän me saatu niitä hymyilemään samaan aikaan ja koko ajan joku oli singahtamassa johonkin. Ainoa hetki kun ne oli paikoillaan niin silloinkin ne veteli toisiaan helistimillä kuuppaan.

MerZi sanoi:
Jepujee.. Mut ei aleta täällä sen tarkemmin henkilöllisyyksiä paljastamaan kiitos.. :) Eikä oo muuten kuulunut vieläkään mitään, miettii miettii... Soittaa lupasi joka tapauksessa, joten neiti malttaa odotella vaan. ;)

Juu, säilytettäneen jonkin asteinen anonymiteetti. Itsekin olen vaan turhautunut ko. henkilöön useamman kerran. Ei siitä sen enempää. :)

Edit: Toivottavasti saat paikan.

MerZi sanoi:

Tuli tuosta mieleen kun hain kesätöitä. Luvattiin soittaa asiasta. Kesätöiden piti alkaa 2kk kuluttua ja soittoa ei vaan kuulunut. Rauhallisena kaverina odotin sitten ihan parin päivän päähän siitä kun töiden piti ehkä alkaa. Vai oliko jopa ihan edellinen päivä. Soitin sille pomolle joka haastatteli ja kyselin että eikös sun pitänyt ilmoitella asiasta. Jotain se siellä kakisteli, oliko ehkä unohtanut soittaa vai mitä, en tiedä, mutta sain sen kesätyöpaikan kuitenkin :)

Dreamer sanoi:
Tuli tuosta mieleen kun hain kesätöitä. Luvattiin soittaa asiasta. Kesätöiden piti alkaa 2kk kuluttua ja soittoa ei vaan kuulunut. Rauhallisena kaverina odotin sitten ihan parin päivän päähän siitä kun töiden piti ehkä alkaa. Vai oliko jopa ihan edellinen päivä. Soitin sille pomolle joka haastatteli ja kyselin että eikös sun pitänyt ilmoitella asiasta. Jotain se siellä kakisteli, oliko ehkä unohtanut soittaa vai mitä, en tiedä, mutta sain sen kesätyöpaikan kuitenkin :)

Tähän voin sanoa, että itselle on ehkä pari kertaa n.100:sta haetusta paikasta tullut soittoa takasinpäin ja about jokainen on sanonut soittelevansa ja ilmoittavansa tilanteen. Ei muuta kuin parin viikon odottelun jälkeen luuri käteen ja soittamaan. Näin olen itse päässy niihin paikkoihin mistä ei soittoa ole kuulunut. Mä en tiedä mikä siinä on niin vaikeeta, mutta on enemmän sääntö kuin poikkeus, että ei sieltä soittoa tule vaikka sanotaan tosin. Oma kaava menee nykysin niin, kun firmasta luvataan soittaa takaisin esim. viikon päästä ja on melkein 100% varmaa, että puolentoistakaan viikon päästä ei soittoa ole kuulunut, niin soitan n. parin viikon kuluttua ja tiedustelen tilannetta. Samalla voit osoittaa olevas aktiivinenkin...

Ja kun positiivisuus tredissä ollaan, niin aurinkoinen päivä ja kaikkee.

Sonata Arctican Don't Say a Word pauhaa koneelta ja vaikka flunssa on päällä ja duunissa istun niin kuitenkin on ihan hyvä fiilis.

Lisää tätä!

Sain treenistä lihakset kipeäksi.
Sain soitettua työpaikalle, että etsivät jonkun tilalleni.
Nuorimmaiseni "jutteli" ensimmäistä kertaa. :)

Drugsta sanoi:
Juu, säilytettäneen jonkin asteinen anonymiteetti. Itsekin olen vaan turhautunut ko. henkilöön useamman kerran. Ei siitä sen enempää. :)

Edit: Toivottavasti saat paikan.

Hmm.. Jaa, mä en oikeasti tunne vielä ollenkaan paikallista "kermaa" salipiireistä, en kyllä muutenkaan. :) Nyt jäi kylläkin mieltä vaivaamaan tuo mitä sanoit. :rolleyes: Sopisihan tuolta soitella, mut kai tässä täytyy suosiolla alkaa muuta duunia etsimään jos ei mitään tapahdu! :curs:

Edit: Eilen oli helvetin hyvä treeni, siitä olen iloinen tänään kun on muikea polte lihaksissa! Treeni mennyt perille. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom