Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
MerZi sanoi:
Ei periaatteessa.. Mutta tuolla oikeastaan on, en ainakaan usko että ko. paikassa työskentelisi miehiä. Semmoseen jännään juttuun mä hain töihin... ;)

Tylsää, jos ei miehiä ole ollenkaan. :rolleyes: Toivottavasti siellä nyt kuitenkin pari komistusta olis. ;) Meillä ainakin on ja tarvittaessa piristävät päivää ihan mukavasti. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eleonoora sanoi:
Tylsää, jos ei miehiä ole ollenkaan. :rolleyes: Toivottavasti siellä nyt kuitenkin pari komistusta olis. ;) Meillä ainakin on ja tarvittaessa piristävät päivää ihan mukavasti. :D

Tylsää kyllä.. Ei niitä siellä vain ole, kun asiakaskuntakin on pelkkiä naisia. :rolleyes:

MerZi sanoi:
Tylsää kyllä.. Ei niitä siellä vain ole, kun asiakaskuntakin on pelkkiä naisia. :rolleyes:

Mihinkähän helvettiin sä olet hakenut.. :rolleyes: Johonkin nunnien joukkoon tai lesbokerhoon tietysti. :D No joo, leikki leikkinä. ;) Toivottavasti saat paikan kuitenkin. :)

Eleonoora sanoi:
Mihinkähän helvettiin sä olet hakenut.. :rolleyes: Johonkin nunnien joukkoon tai lesbokerhoon tietysti. :D

Mistä sä sisko arvasit, nunnakuoroon.. :lol2: Kutsumusammatti nääs.. ;) No ei vain, en kumpaankaan noista mitä arvelit...

MerZi sanoi:
Ei varmaan äijät istuskele siellä hommissa minne mä hain. ;)

Ahaa.. Nyt siis tiedän minne olet hakemassa. :hyper: Niin no sinne nyt tuskin miehiä valitaankaan.. :rolleyes: Ajattelin ensin sitä toista paikkaa mutta oletkin siis hakenut sinne toiseen. .. (Olikohan varmasti riittävän epäselvää ;) ) Mut toivottavasti saat sen paikan. :)

Emppuli sanoi:
Ahaa.. Nyt siis tiedän minne olet hakemassa. :hyper: Niin no sinne nyt tuskin miehiä valitaankaan.. :rolleyes: Ajattelin ensin sitä toista paikkaa mutta oletkin siis hakenut sinne toiseen. .. (Olikohan varmasti riittävän epäselvää ;) ) Mut toivottavasti saat sen paikan. :)

Jepujee.. Arvasin että hoksaat, kun täällä asut ja tunnet kuviot. :)

Noniin, löytyihän se mukava OK-talo (Pakilasta), eli Subotai häippäsee Kampista ja Mike saa nyt virallisesti sen "Kampin Kunkku" -arvonimen käyttöönsä :D

Halpa toi kämppä ei ollut. Mutta toisaalta duunimatka vaan 20min, oma vit*n iso piha, sauna, takkahuone jne. Niin ja onhan toi aika muutos vaihtaa 35m2 yksiöstä 110m2 täysin rempattuun rintamamiestaloon. Hu-heijaa!

Vit*n siistiä.

Dragon sanoi:
Yksi fuksityttö sanoi mua Maurice Green-kopioksi. Toivottavasti se tarkoitti yleistä olemusta eikä sitä kielenvääntelyä, jota mauri aina lähtöä ennen harrastaa. :D

En sitten tiedä, mihin asti päädyitte tuttavuuttanne syventämään, mutta toivottavasti se ei ollut viittaus nopeuteen...

Mä olen iloinen siitä, että huomenna on Kuopion pakkislaisten mimmimiitti! :hyper: En meinaa kestää aloillani, kun odotan niin kovasti. Ja olen kohta lähdössä ostamaan salikorttia ja selkätreenille, jes!

Mou sanoi:
En sitten tiedä, mihin asti päädyitte tuttavuuttanne syventämään, mutta toivottavasti se ei ollut viittaus nopeuteen...
:nolo: Eipäs nyt mietitä mitään kaksimielisiä pervoiluja, toihan tapahtui ihan koulun käytävällä. ;)

Mika1979 sanoi:
MerZiiiii!!!?? Uutisia?? Ja mielellään tähän threadiin :D

No ei ole mitään uutisia. :jahas: Ei vieläkään, mä lähden käymään siellä ja toivon tavoittavani henkilön henk.koht.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom