Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Hah! Kävin eilen illalla vaimon kanssa bylsimässä duunissa mun työpöydällä. Pomo piti palaveria viereisessä kokoushuoneessa.

Sitten kun lähden vetämään tästä vitun rotanloukusta niin teen temput esimiehen pöydällä ja vedän kuivat talouspäällikön kahvimukiin.

Älkää vittuilko mulle!! :D

Ps. On mulla kyllä hieno vaimo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitten kun lähden vetämään tästä vitun rotanloukusta niin teen temput esimiehen pöydällä ja vedän kuivat talouspäällikön kahvimukiin.

:lol2:

Sama mielessä, mutta taidan tehdä temput pomolle, pomon pöydällä ja jakaa koko ilon firman sähköpostiin liitettävän videotiedoston avulla.

p.s: Pomoni on irstas/lihava, tanskalainen ex-taksikuski h***A. :urjo: Joka on pannut kaikkia ylemmän tason johtomiehiä ja käyttäytyy kuin kukkakaali kompostissa -> mätänee ihan mätänemisen ilosta ja nostaa bonukset meidän tekemästä työstä omaan pussiinsa.

Naiset -> :wall:

jambo sanoi:
Hah! Kävin eilen illalla vaimon kanssa...

noi on oikeasti elämän laatuhetkiä. spontaanisuus kunniaan ja työaika hyötykäyttöön.

sulla on tosiaankin hieno vaimo. ei varmaan tarvinne sanoa, et pidä siitä kiinni. :thumbs:

edit. hyvä = hieno. hyvä on todellakin liian pliisu sana kuvaamaan tuollaista henkilöä.

Tein juuri loistavat kaupat uusista rullaluistimista. Ovh oli näille Rollerbladen aero 90 luistimille 279€ ja citymarketin kauppias setä halusi niistä väkisin eroon ja vaati vaihdossa vaan 30 kappaletta uutta eurovaluuttaa niin johan meille kaupat synty..... Oikeen tuli hyvämieli tuosta....

amf sanoi:
Tein juuri loistavat kaupat uusista rullaluistimista. Ovh oli näille Rollerbladen aero 90 luistimille 279€ ja citymarketin kauppias setä halusi niistä väkisin eroon ja vaati vaihdossa vaan 30 kappaletta uutta eurovaluuttaa niin johan meille kaupat synty..... Oikeen tuli hyvämieli tuosta....
Siis sait 30 kybällä ne? Tosi hyvät kaupat teit! :hyper:

ace-oo- sanoi:
Siis sait 30 kybällä ne? Tosi hyvät kaupat teit! :hyper:

Kylläpä vaan. Poistokorissa 30€ oli hinta. Ihmettelen et miten ne tolla hinnalla niitä myi. Kokoja ja mallaja oli viel ihan reilusti siin et ei mitään ihan viimesiä kappaleita. Ei harmittais yhtään vaikka ei tulis luisteltua kun tää loppusyksy niillä..... en vuonnakin jos myy noi pois niin varmasti saa enemmän ku ite maksoin.

Tosi hyvä kauppa. :)

Tuossahan vois tehdä jo bisnestä. Ostais kahdet tuommoiset ja sitten pistäis myyntiin jo valmiiksi tingittyyn 150-200 euron hintaan huuto.nettiin. ;)

Viimeiset päivät olen miettinyt tätä taloudellista tilannetta.. Että miten sitten suu pannaan jos en saakaan sitä uutta työtä mitä hain. Mutta tänään kun katsoin pankkitiliä, huomasin, että entisestä työpaikasta oli tullut vielä 500€ lomarahoja! :rock:

MerZi sanoi:
Viimeiset päivät olen miettinyt tätä taloudellista tilannetta.. Että miten sitten suu pannaan jos en saakaan sitä uutta työtä mitä hain. Mutta tänään kun katsoin pankkitiliä, huomasin, että entisestä työpaikasta oli tullut vielä 500€ lomarahoja! :rock:
Meikä vaihtoi omat lomarahani vapaisiin, niinpäs sain sen avulla sitten venytettyä kesäloman 3½ viikkoon. Oli eka palkallinen loma;melko luksusta opiskelujen jälkeen :)

MerZi sanoi:

Et ilmeisesti muistanut/tiennyt, että lomarahat tulet saamaan.. Mä muistan, kun odotin kesäduunien päätteeksi aina niitä mukavia lomarahoja. :D Etukäteen olin jo laskenut, että paljonkos sieltä milloinkin tulee. :nolo: Nyt sitten odottelenkin jo sitä seuraavan kesän NELJÄN VIIKON LOMAA :hyper: ja muhkeita lomarahoja. :D On vaan kesään vielä jonkin verran aikaa.. :jahas:

EDIT: Meinasin ihan unohtaa, että onhan se talvilomakin vielä ennen kesää. ;)
EDIT2: Jos Merzi ei saa tätä työtä, niin sitten tietysti haet johonkin muualle! Kyllä sä johonkin muualle pääset, jos ei nyt vielä onnista. :thumbs:

Eleonoora sanoi:
Et ilmeisesti muistanut/tiennyt, että lomarahat tulet saamaan..

Tiesin tottakai, mutta ihmettelin vain, kuinka viimeinen tili ei ollut yhtään normaalia kuukausitiliä suurempi.. Eilen soitin työpaikalle ja neuvottelin asiasta pomon kanssa, joka kovasti oli sitä mieltä että kyllä ne kaikki siinä viimeisessä tilissä on mitä kuuluukin saada. Kaikessa hiljaisuudessa olivat kuitenkin laittaneet lisää rahaa MerZin tilille.. :rock:

Aika outo ilonaihe on tämäkin, mutta söin vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa elämässäni tonnikalaa.
Olen nimittäin pienestä asti ollut kalalle allerginen, mutta nyt ajattelin testata, että olenko vielä. Toistaiseksi vaikuttaa ihan hyvältä :) Toivottavasti pysyy tonnarit sisällä, niin sen jälkeen voi ottaa kalan ruokavalioon, se olisi hyvä asia se :)

training_day sanoi:
Aika outo ilonaihe on tämäkin, mutta söin vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa elämässäni tonnikalaa.
Olen nimittäin pienestä asti ollut kalalle allerginen, mutta nyt ajattelin testata, että olenko vielä. Toistaiseksi vaikuttaa ihan hyvältä :) Toivottavasti pysyy tonnarit sisällä, niin sen jälkeen voi ottaa kalan ruokavalioon, se olisi hyvä asia se :)
Netti toimii taas :rock:

Hmm.. Eilinen päivä toi mukanaan ankaraa vitutusta töiden kautta, mutta muuten kyllä mieli oli korkealla. Tapahtui asioita, jotka saivat mielen iloiseksi. Jopa töissä oli muutava hauska tapahtuma, mutta ei ne kyllä sitä vitutusta pois vieneet.. Nyt mun pää onkin sitten vähän sekaisin.. Hitto miten tää elämä voikin olla mielenkiintoista! :hyper: Mutta samalla niin raastavaa ja epäreilua. :jahas:

EDIT: Tulipahan kirjoiteltua joutavia ja sekavasti.. :rolleyes:

Sain eilen uuden koneen vihdoin toimintakuntoon sen oltua lähes kuukauden epäkunnossa heti ostopäivästä lähtien. Tämä kuukauden kestänyt odotus johtui pelkästään Acerin paskasta asiakaspalvelusta. Nyt tässä testaillaan äänikorttia Slayerin tahtiin yms. iloista..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom