Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Aloin eilen ryypiskelemään koskenkorva-batteryjuomia. Varmaan 2-3 tölkkiä meni batteryy ja kossun määrää jokunen desi. Ekan vedin baarissa n.0.00 aikoihin, alas sitten jatkoin samalla tavaralla kotona ja lopetin 3.30 aikoihin.

No heräsin sitten juuri eli noin seitsemältä virkeänä ja ilman krapulaa \o/

edit: Tuli tässä mieleen pelottava ajatus että olen vieläkin vahvassa humalassa ja koen kaamean krapulan :D

Ja miksi olen iloinen?

*Pitkä vapaa menossa, perjantaina vasta töihin
*Söpö vanha tuttavuus iski meikäläisen
*Ekan kerran seksiä tänä vuonna ( Tjoo on ollu kiirettä ja huonoo onnee, seli seli)
*Ylempää tarjolla lisää lähiaikoina :D
*Ekan kerran pankkitilillä kohta 5-numeroinen luku ylimääräistä, it's a milestone!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniih, nyt meni se täysin puhdas yhden käden leuka. :rock:
Ei uskois et niinkin pieni asia aiheuttais näin valtavaa iloa ja tyytyväisyyttä :)

Irtisanoin itseni vartijan hommista. :rock:
Alkanut viime aikoina tympäseen se peukaloitten pyörittely ja olen miettinyt muita vaihtoehtoja. Sitten tarjoutui tilaisuus laittaa oma firma pystyyn ja vieläpä sellaiselle alalle joka kiinnostaa paljon. Muutaman viikon päästä tekemään paperihommat kirjanpitäjän kanssa ja pitäis vielä keksiä vaan nimi yritykselle, jonka laitan sitten rekisteriin. Todellakin tuntuu hyvältä tällä hetkellä kun on haasteellista tekemistä edessäpäin. Pitää vaan toivoa, että hommat ei kuse sitten kovin pahasti.. :D

Sain tänään kukkalähetyksen kotiovelle. :haart: Avo oli ajatellut piristää minua ja soittanut töidensä lomassa kukkakauppiaalle..

Juuri nyt tällä hetkellä alla oleva piristää mieltä mukavasti! :rock:
attachment.php

inflames sanoi:
Fak. Paljon joudut pulittaan noista?
Liikaa ja no jos hetken leikit Mätlokkia niin lipuissa lukee hinta.
Tosin jos ihan rehellisiä ollaan, niin vaimokkeen kortilla maksettiin, joten ei tässä vielä kuivilla olla. Hohohoo! :haart:

Satakoot talvella vaikka vettä, lunta tai paskaa taivaalta, niin varasin talveksi pakollisen pakomatkan Venezuelaan. Pääsee mm. näkemään onko Los Roques ja muut saaret lähettyvillä niin ihmeellisiä. Jos en tule takaisin niin mut on todennäköisesti ryöstetty ja hävitetty tai sitten olen vain päättänyt kadota. ;)
Naisen kun vielä keksisin jostain mukaan, niin olisin vielä iloisempi..kai? :jahas:

Löysin vaatekaapin perältä housut joita en ollut käyttänyt about puoleen vuoteen. Yllätykseksi huomasin, että puolessa vuodessa housut olivatkin kasvaneet aikuisiksi ja putosivat kokoajan päältäni :(

vai olisiko kyseessä laihtuminen? ;)

Pulla sanoi:
Juuri nyt tällä hetkellä alla oleva piristää mieltä mukavasti!
Maksoitte $742 päästäksesi vaimokkeen kanssa katsomaan kahta erillistä yhden illan urheilutapahtumaa???

Mixu sanoi:
Maksoitte $742 päästäksesi vaimokkeen kanssa katsomaan kahta erillistä yhden illan urheilutapahtumaa???
Nii kyllä minuakin se hinta hirvitti, mutta sitten suhteellistin hintaa muuhun elämiseen: Hinta vastaa itselläni n. 6 iltaa suomalaisessa yöelämässä, vajaata viikon lomareissua Lapissa tai jonkun pikkukivan hankkimista autoon. Ylläolevat voin kokea ja toteuttaa elämässäni milloin vain, mutta Mr. Olympia ja Ronsterin ja kumppaneiden näkeminen menee minulla ns. "vans inö laiftaim" kategoriaan, joten onpahan sitten ainakin jotain lapsille kerrottavaa. Ja kyllä tässä on noiden rahojen eteen valvottu, tehty duunia ja otettu lainaa, joten ainakin itse osaan sitä arvostaa.

Mut kato Mixu, se on kauhean suhteellista mikä on kenekin mielestä hullua. Jotkut maksaa ittensä kipeäksi Mr. Olympia lipuista, jotkut juo sen kurkusta alas ja jotkut lähettelee sapelinsa kuvia nettiin. Tiäx niinq? ;)

Koko tämä viikko sairaslomalla. :rock: Kyllä on lomailaisen elämä helppoa. :D Loppuis vaan jo nuo vesisateet ja tulis helle, niin olis tästä lomasta vähän enemmän hyötyä. Välillä on ihan kiva, kun on selkä kipiä, kun sillä kerta saa helposti saikkuakin. Mut pidemmän päälle ajateltuna ei selässä pitäisi vielä tällä iällä olla kyllä mtn vikaa.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom