Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ukko tulee tänään takas kotiin ja saan hierontaa :love: :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään synttärit!!18w :rock: jeah pääsen kirjottelee luvan kanssa roinapuolelle eikä mikekään mahda yhtään mitään :D :lol2:
Edit: näyttää muuten aika helvetin hienolle tuo 18 tuolla iässä ;)

Ihana vaimo ja poika oottamassa töistä kotiin :haart: . Toinen vauva tulossa :haart: . Reenit kulkee ja motivaatiota löytyy!! :rock:

Vitsi sä oot Pulla kova jätkä! Kaveri pääsee posettamaan Ronsterin kanssa samaan kuvaan. Kirjoitappa sitten tarina retkestäsi. Itse perhana säästän ja teen tuon reissun vuoden päästä!

Enää kolme ja puoli tuntia töitä. Sitten se on loppu. 14 viikkoa tätä kesäduunia takana, kyllä taas alkaa koulu tuntuun hyvältä vaihtoehdolta tälle työlle.

Tänään kaikki tuntuu ihanalta. Käväsin tänään ihanassa aurinkoisessa säässä ulkoilemassa ja voi että teki hyvää, ja kunhan avo tulee töistä, niin lähdetään rannalle. Vielä tämä päivä saikkua ja maanantaina vasta töihin. Tähän lomailuun vois vaikka tottua. :D

Tänään meni vedonlyöntitavoite. 150-maasta, 100-penkistä ja samalla 3100-Cooperissa. Lupasin, että höllään sitten kuntoilua tähän, mutta virtaa tuntuu olevan enemmän kuin koskaan asettaa seuraavat tavoitteet. Taitaa olla aika asettaa seuraavat tavoitteet :-P

Kiitos pakkiksen, olen tullut tähän. Aikaa on 9,5kk, kun kävin ekan kerran nostamassa punttia, silloin meni 58kg penkistä, maasta 98kg(Tätän ennen treeni oli pelkkää työtä opiskelun ohella) ja Cooperi oli 2700m. Paino on noussut samalla 83kg -> 90,5kg. Nyt saa ottaa pari bisseä tämän kunniaksi tänään :)

Onpas mukavaa olla taas 'kotona' ilman mitään velvotteita kun on ensin vääntänyt viikon verran 12-14 tuntia päivässä raksa/remppahommia :)

Ensin käyn ulkoiluttamassa Hondaa tässä mukavassa elokuisessa ilmassa. Vien samalla loton ja ehdin haaveilla muutaman tunnin ennen arvontaa miten jäisin eläkkeelle maanantaina jos voittaisin. Sitten sauna päälle, Norah Jones vaikka levylautaselle ja riippumattoon parvekkeelle chillaamaan&nauttimaan sikarista ja tilkasta konjakkia.
Saunan jälkeen saatan katsoa jonkun hyvän elokuvan ja nauttia muutaman oluen tai parit lasilliset punkkua.
Sittan tajuan ettei tarvitse tuoda huomenna naiselle aamiasta sänkyyn tai viihdyttää ketään sängyssä yötä myöten, joten nukun pitkät ja hyvät yöunet.

Tämä tapaus kuuluisi kategoriaan huvittavia sattumia mutta laitetaan nyt tänne näin...

Odottelin Joensuussa bussia aamulla, kun olin junaan menossa ja samalle pysäkille tuli äiti 5v. lapsensa kanssa. Vähän ajan päästä joku 50v. hiiieman kännissä oleva guppe tallusteli paikalle.
Ukko alkoi sitten hölistä jotain niitä näitä sille äidille ja lapselle ja mä venailin bussia. Vähän ajan päästä alkoi äijän äänensävy kuitenkin muuttua hieman omituiseksi ja aloin höristää korviani kuullakseni mitä se oikein pöpöttää. Ensin tuli pitkät saarnat miten Joensuu ja Noljakka eivät ole enää entisenlaisiaan paikkoja, turvattomia ja vaarallisia ja kaikenmaailman ulkomaalaisia hyppii puskissa ja blaa blaa... tätä jatkui joku pari minuuttia. Sitten äijän ääni koveni entisestään: "Ei toikaan ulkomaanpelle varmaan mitään suomea tajua...", käänsin päätäni ja totesin äijän katselevan mua sellainen vieno murhanhimo silmissään.
Totesin: "Vaikka mä Turun seudulta syntyisin olenkin niin kaipa mut nyt vielä suomalaiseksi lasketaan..."
Äijä toljotti mua suu auki vähän aikaa ja sönkkäsi jotain: "Joo en mä keskustele sun kanssa enää..."
Minä: "Vitun hyvä juttu."

Mielenkiintoisella tavalla piristävää ja samalla helvetin ärsyttävää, kun luullaan ulkomaalaiseksi ja haukutaan samalla ihan maanrakoon. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla, minkäköhän maalaiseksi se mua oikein luuli. Voi vittu jos ihmisten asennoituminen on yleisesti tuollaista. Tervetuloa suomeen, jossa koet syntyperäisenäkin asukkaana rasismia. :lol2:

Tili tulee tiistaina, tilinauha kertoi taas, että olen oikeissa töissä.

4,5 ke bto.

:)))))

ps, vielä on viikko lomaa pitämättä.

Oikein täytyy miettiä mitä positiivista tällä hetkellä elämästä löytyisi...

Eilen joku tuntematon henkilö sai minut ainakin hymyilemään: pysäytti minut kadulla vain todetakseen, että "tyttö on kuin Jennifer Lopez nuorempana!" Heh.. Kohteliaisuus kai se on sekin, enpä ole ennen moista kuullut.. :lol2:

Tapasin eilen oikein mukavan tytön joka haluaa tutustua paremminkin. :hyper:
Vahinko vaan että hän asuu Helssingissä ja minä Kouvolassa....

Huomenna muutto Turkuun. Uusia haasteita ja elämyksiä. Ainut miinuspuoli on, että niin paljon jää myös kotipaikkakunnalle. Mutta iloisin mielin päin elämää. Ja vauhdilla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom