Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitos! on kyllä niin mahtava olo vieläkin, kun en uskonut läpäiseväni testiä, sillä pujottelussa mulla oli vaikeuksia todella paljon. hmm.. saa nähdä. ehkä pyörän ostan syksyllä, kun hinnat halvemmat, mutta kun tammikuussa odottaa meksikon matka kullan kanssahamara sanoi:Onnea! :D EI muuta kuin pyöräkauppaan ja tien päälle!
, niin rahaa pitää säästyä myös sinne. toisaalta ei pyörää ja meksikon matkaa voi verrata, että kyl mä sinne meksikoon mieluummin lähden kuin ostan vielä tänä kesänä pyörän
.
No onneksi olkoon!Allah sanoi:Ei ole syöpää minulla ( -kives), kuten ensin luultiin. Olikin vain joku varjostuma, joka tuli kuvaushuoneen huonosta valaistuksesta. Näin minä sen ymmärsin, mutta väliäkö sillä, koska elämä jatkuu. Olen tyytyväinen.![]()
Ootit varmaan melkolailla paskat housussa uusia tuloksia?Huomaako kivessyövän verikokeesta? Tai syövän yleensäkin? Vai pitääkö siitä käsituntumalla ottaa ekaksi selvää ja sitten kenties joku näytepala kasseista ottaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jos kerta verikokeesta saa selville niin pitäisi itsekin varmuuden vuoksi käydä.Allah sanoi:Ei ole syöpää minulla ( -kives), kuten ensin luultiin. Olikin vain joku varjostuma, joka tuli kuvaushuoneen huonosta valaistuksesta. Näin minä sen ymmärsin, mutta väliäkö sillä, koska elämä jatkuu. Olen tyytyväinen.![]()
Viiden päivän kurkkukipu-kuumeilu takanaNPH sanoi:Huomaako kivessyövän verikokeesta? Tai syövän yleensäkin? Vai pitääkö siitä käsituntumalla ottaa ekaksi selvää ja sitten kenties joku näytepala kasseista ottaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jos kerta verikokeesta saa selville niin pitäisi itsekin varmuuden vuoksi käydä.
Kivessyöpää ei tosiaan diagnosoida verikokeesta, vaan epäily herää jos kiveksessä on kyhmy. Sitten tehdään ultraääni ja tarvittaessa poistetaan sitten koko kassi. Veressä olevia "kasvainmerkkiaineita" käytetään lähinnä taudin uusimisen seurannassa, jos se primaarivaiheessa on ollut koholla, (AFP tai HCG), kaikilla ei ole. Eri syövillä on omat merkkiaineensa, joita seurataan. Mutta diagnostiikkaa niillä ei tehdä.
)Notta aamukakka tulee ennen heräämistä.MerZi sanoi:(Mitä kertoo se, että pakkotoistoon surffaaminen on ihmisen ensimmäinen aamutoimi..?)
Onkos Vipeille joku risteily?Jonna83 sanoi:Olen aivan innoissani huomisesta risteilystä! Tuttuja ja tuntemattomia, hauskaa tulen pitämään, se on varma se!![]()