Mika79 sanoi:Sain
Ei se orkun saaminen oo yleensä miehillä mikään suuri saavutus, mutta hyvä, että voi pienistäkin asioista iloita:D
Sun pitää laittaa oma panopäiväkirja tuonne treenipäiväkirjojen joukkoon:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mika79 sanoi:Sain
kiitos! on kyllä niin mahtava olo vieläkin, kun en uskonut läpäiseväni testiä, sillä pujottelussa mulla oli vaikeuksia todella paljon. hmm.. saa nähdä. ehkä pyörän ostan syksyllä, kun hinnat halvemmat, mutta kun tammikuussa odottaa meksikon matka kullan kanssa , niin rahaa pitää säästyä myös sinne. toisaalta ei pyörää ja meksikon matkaa voi verrata, että kyl mä sinne meksikoon mieluummin lähden kuin ostan vielä tänä kesänä pyörän .hamara sanoi:Onnea! :D EI muuta kuin pyöräkauppaan ja tien päälle!
No onneksi olkoon! Ootit varmaan melkolailla paskat housussa uusia tuloksia?Allah sanoi:Ei ole syöpää minulla ( -kives), kuten ensin luultiin. Olikin vain joku varjostuma, joka tuli kuvaushuoneen huonosta valaistuksesta. Näin minä sen ymmärsin, mutta väliäkö sillä, koska elämä jatkuu. Olen tyytyväinen.
Huomaako kivessyövän verikokeesta? Tai syövän yleensäkin? Vai pitääkö siitä käsituntumalla ottaa ekaksi selvää ja sitten kenties joku näytepala kasseista ottaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jos kerta verikokeesta saa selville niin pitäisi itsekin varmuuden vuoksi käydä.Allah sanoi:Ei ole syöpää minulla ( -kives), kuten ensin luultiin. Olikin vain joku varjostuma, joka tuli kuvaushuoneen huonosta valaistuksesta. Näin minä sen ymmärsin, mutta väliäkö sillä, koska elämä jatkuu. Olen tyytyväinen.
NPH sanoi:Huomaako kivessyövän verikokeesta? Tai syövän yleensäkin? Vai pitääkö siitä käsituntumalla ottaa ekaksi selvää ja sitten kenties joku näytepala kasseista ottaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jos kerta verikokeesta saa selville niin pitäisi itsekin varmuuden vuoksi käydä.
Notta aamukakka tulee ennen heräämistä.MerZi sanoi:(Mitä kertoo se, että pakkotoistoon surffaaminen on ihmisen ensimmäinen aamutoimi..? )
Onkos Vipeille joku risteily?Jonna83 sanoi:Olen aivan innoissani huomisesta risteilystä! Tuttuja ja tuntemattomia, hauskaa tulen pitämään, se on varma se!