Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Mika79 sanoi:

Ei se orkun saaminen oo yleensä miehillä mikään suuri saavutus, mutta hyvä, että voi pienistäkin asioista iloita:D
Sun pitää laittaa oma panopäiväkirja tuonne treenipäiväkirjojen joukkoon:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enää pari tuntia duunia ja sit alkais kauan odotettu kesäloma. Töitten jälkeen treeni ja muutama tunti unta, jonka jälkeen voikin nautiskella muutaman kylmän "palkkarin" :kippis1:

hamara sanoi:
Onnea! :D EI muuta kuin pyöräkauppaan ja tien päälle!
kiitos! on kyllä niin mahtava olo vieläkin, kun en uskonut läpäiseväni testiä, sillä pujottelussa mulla oli vaikeuksia todella paljon. hmm.. saa nähdä. ehkä pyörän ostan syksyllä, kun hinnat halvemmat, mutta kun tammikuussa odottaa meksikon matka kullan kanssa :love: , niin rahaa pitää säästyä myös sinne. toisaalta ei pyörää ja meksikon matkaa voi verrata, että kyl mä sinne meksikoon mieluummin lähden kuin ostan vielä tänä kesänä pyörän :rock: .
mutta on tää kyllä hieno fiilis onnistua jossain! :)

Ei ole syöpää minulla ( -kives), kuten ensin luultiin. Olikin vain joku varjostuma, joka tuli kuvaushuoneen huonosta valaistuksesta. Näin minä sen ymmärsin, mutta väliäkö sillä, koska elämä jatkuu. Olen tyytyväinen. :)

Allah sanoi:
Ei ole syöpää minulla ( -kives), kuten ensin luultiin. Olikin vain joku varjostuma, joka tuli kuvaushuoneen huonosta valaistuksesta. Näin minä sen ymmärsin, mutta väliäkö sillä, koska elämä jatkuu. Olen tyytyväinen. :)
No onneksi olkoon! :) Ootit varmaan melkolailla paskat housussa uusia tuloksia?

Jännitti, suorastaan vitutti odotella. Vanhemmat oli nyt pari viikkoa hiukan kiihdyksissä.

Uaa! Perjantaina Turussa työhaastattelu :hyper:
Samalla voisi käydä JKL:n ralleissa :rock:

Ehk' Rovaniemi on koht' taakse jää :thumbs:

Edit: tulipahan hymiöitä

Avovaimon kanssa menee paremmin kuin koskaan, ja 5-viikkoinen kakkamasiinakin väläyttelee hymyjä tuon tuosta. Elämä on hienoa!

Että osaakin huvittaa toi kontrasti Priestin kuvien välillä. Toisessa (avatar) näyttää olevan leppoisa vanha äijä. Kun klikkaa profiilia niin sieltä paljastuu kunnon rankaisija :D

Allah sanoi:
Huomaako kivessyövän verikokeesta? Tai syövän yleensäkin? Vai pitääkö siitä käsituntumalla ottaa ekaksi selvää ja sitten kenties joku näytepala kasseista ottaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jos kerta verikokeesta saa selville niin pitäisi itsekin varmuuden vuoksi käydä.

:rock: Viiden päivän kurkkukipu-kuumeilu takana

Treenit sujuu taas, sarjapainot nousussa
Työkin maistuu taas loman jälkeen (2 viikkoa vielä edessä, mukaanlukien viikon etelän matka)

Nyt neljä päivää vapaata, lauantaina kaverin häät, joissa näkee taas koko vanhan hyvän kaveriremmin
:D :D :D

Viimeksi muokattu:
NPH sanoi:
Huomaako kivessyövän verikokeesta? Tai syövän yleensäkin? Vai pitääkö siitä käsituntumalla ottaa ekaksi selvää ja sitten kenties joku näytepala kasseista ottaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jos kerta verikokeesta saa selville niin pitäisi itsekin varmuuden vuoksi käydä.

:offtopic: Kivessyöpää ei tosiaan diagnosoida verikokeesta, vaan epäily herää jos kiveksessä on kyhmy. Sitten tehdään ultraääni ja tarvittaessa poistetaan sitten koko kassi. Veressä olevia "kasvainmerkkiaineita" käytetään lähinnä taudin uusimisen seurannassa, jos se primaarivaiheessa on ollut koholla, (AFP tai HCG), kaikilla ei ole. Eri syövillä on omat merkkiaineensa, joita seurataan. Mutta diagnostiikkaa niillä ei tehdä.

Nukuin pitkästä aikaa kunnon yöunet kun mikään ei painanut mieltä. Pitkään valvottuani ja odotettuani että Pakkiksen "huolto" loppuisi sain kuin sainkin unen ja heräsin vasta äsken hyvillä mielin. Ja heti tarkistamaan, joko Pakkotoisto on back in business.. Ja olihan se!

(Mitä kertoo se, että pakkotoistoon surffaaminen on ihmisen ensimmäinen aamutoimi..? :nolo: )

Minulle ei tehty verikoetta. Ensin tunnustelu ja siitä kuvaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom