Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Viimeinkin sain jo melkein kaks kuukautta kestäneeseen nuharäkälimakurkkukipuyskätautiin lääkkeet, jotka tuntuvat tehoavan... Joka aamu on helpompi herätä uuteen päivään kun ei tarvi ensin yskiä puolta tuntia limaa kurkusta. Nyt viisi minuuttia on jo riittävä aika :) Ehkä kohta vois jopa alkaa treenailla uudelleen ilman pelkoa siitä, että tauti iskee uudelleen, kuten aiemmin kesäkuussa kävi. Nyt osaan olla varovaisempi, sen verran inhottavaa oli noin viikon paremman ajan jälkeen todeta, että kurkku on taas kipeä ja nenä vuotaa...
Mutta kyllä tästä vielä noustaan :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Positiivista tässä jumalattomassa helteessä on se, että kohta tulee syksy - ja sitten talvi.

tokkopaisto sanoi:
Positiivista tässä jumalattomassa helteessä on se, että kohta tulee syksy - ja sitten talvi.
:curs: *raahaa tokkopaistoa piiskattavaksi* Ei vaiskaan :piis:
Kun kerrankin on lämmin niin meikäläinen nauttii ainakin täysillä. Tätä lämpöä on odotettu jo viime syyskuusta lähtien !

Eilinen extempore hiuksienvärjäys onnistui hienosti, vähän elävyyttä tähän kuontaloon. Treenit kulkee loistavasti, viimeviikolla löysin taas phärslihakset... Avokin kanssa menee hienosti :love: . Oon oppimassa pikkuhiljaa syömään taas kunnolla. Aurinko paistaa ! Siinähän niitä ilonaiheita jo muutama. Ainiin, ja salilla yks hemmo kehaisi ettei normaalisti naiset käytä noin suuria painoja :D .

Ai Jyyyymaluta! Mä kotiuduin perjantaina!!!

Ei oo totta.

No, nyt sitten meneekin vähän aikaa juhlimisen puolelle...

Aurinko paistaa, 2/05 körrit. ;)

No johan sattui Subotaille, huh..
Tapasin tuossa 3pv sitten (viime ma) aivan ihanan pikku punapään ja kotiuduin vasta äsken takaisin Kamppiin. Vietin siis ikimuistoiset päivät pari vuotta vanhemman naisen omakotitalolla Hesan lähiössä. Saatoin tytön äsken Hki-Vantaan dösälle, kun neiti lähtee pohjoiseen lomanviettoon. Hieman oli surkea olo molemmilla.. Noh, tulee viikon päästä back ja mennään Tavastialle tsiikaa paria bändiä ym. meininkiä. Voude! Mikä fiilis! Mikä nainen! :haart:

Lisäksi loma jatkuu ja niin jatkuu myös helteet. Huomenna TUSKA:aan frendien kanssa jne. On ollut vähä niiku Täydellinen Loma :)

Huisin siistiä.

Dieetti puree ja hellettä on ollu siitä asti, kun oma loma alko pari viikkoo sitten. Ei paljoo paremmin vois mennä. Voi vaan relaa ja viettää lomaa, eikä tarvii huolehtii mistään. :rock:

Uusi suhde, uusi elämä. Kerrankin olen löytänyt (tai siis hänhän se minut löysi) ihanan ihmisen, jonka kanssa ajatukset täsmää. Kaikin puolin hellä ja niin herttainen miekkonen. Täshä melkein vois heittää muutaman voltin tämän iloisen tapahtuman vuoksi.

Sain tänään aamun aloittajaisiksi avolta ihanan kokovartalohieronnan ja... :love: Ei olisi voinut päivä paremmin alkaa!

Kesälomalla ollaan ja ilmat on olleet aivan loistavat.

Rakennushommat on menneet hyvin ja nautin kun saan tehdä kerrankin jotain työtä jossa saa jotain näkyvää aikaan.
Saattaa olla että vaihdan konttorihommat tulevaisuudessa johonkin muuhun.

Salilla en ole kerennyt käymään nyt pariin viikkoon mutta rasvaprosentti on tippunut selvästi. Vaikka ruokavalio on ollut kyseenalainen. No, on sitä varmaan ne vähäiset voimat ja lihakset myös osittain kadonneet mutta jostain syystä se ei stressaa mua nyt.

Eilen kävin pitkästä aikaa ravintolassa ja useampikin nainen tuli tekemään illan aikana lähempää tuttavuutta mikä on omituista kun omistaa kuitenkin tällaisen naamavärkin. Ehkä ne erehtyi henkilöstä tms. Mutta mukavaa kuitenkin kun saa tuollaista huomiota. :)

Loppukeväästä mulla taisi olla joku pieni masennus/veto poissa mutta nyt on virtaa pirusti. Rakastan suomen kesää ja aurinkoa.
Näyttää siltä että talvella saattaa tulla duunikeikka Indonesiaan. Jos toteutuu niin pääsen toteuttamaan haaveeni päästä lainelautailemaan.

Nyt on loistava hetki! Mies laittoi tuulettimen tohon ikkunalle pyörimään, pienempi lapsi nukahti, isompi meni kaverille kylään naapurirappuun, mies hoitaa pyykinpesun sun muut kun on lomalla ja mä saan keskittyä siihen mikä on tällä hetkellä olennaista.

Jatkan uuden Harry Potterin lukemista.

Aaaah...

Vielä kun jaksais nousta ja tehdä jotain syömistä, pitkästä aikaa nälkä. Helle + viimeisillään raskaana olo eivät ole yhdistelmänä ruokahalua herättävä, mutta nyt kerrankin on oikeasti nälkäkin. Loistavaa.

Tämä päivä on aika lähellä täydellistä. :)

ostin juuri uuden harry potterin. ehdin käydä jo kahdessa kirjakaupassa, kunnes citymarketin kirjaosatolta nappasin viideksi viimeisen kirjan. :hyper: :hyper: taas kunnolla pääsee fanittamaan:D kaiken lisäksi poikaystävä osti mulle dvd-soittimen syntymäpäivälahjaksi. jei! :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom