Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
En ole sitten vähään aikaan nauranu niin paljon kun eilen illalla nähdessäni muijan 2-vuotiaan kakaran. Kaveri oli menossa suihkuun äitin opastuksella, poikkesi kuitenkin olohuoneen puolelle missä katoin telkkaria ja huusi: "kato" alkaen samalla heittämään helikopteria. :D Ton jälkeen mä repesin ja kakara repes. Melkosia luolia ne tarhat taitaa nykyisin olla... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt ilostuttaa parikin asiaa. Ensinnäkin loma alkaa ihan kohta, enää tämä ja huominen päivä pitää "kärsiä" :)

Toinen iloinen asia on se, että lauantaina järjestetään tuparit ja saadaan pitkästä aikaa kaikki hyvät kaverit samaan paikkaan :)

Kultakala on nyt niin vallan mahdottoman rrrrakastunut, että meinaa suomut ratketa. :haart: Suupielet ei laskeudu korvista laisinkaan. Wau, tämä on hienoa!

Elton Johnin nerokasta lyriikkaa lainatakseni:
"How wonderful life is, when you're in the world".

Siivosin kämpän. Pesin pyykit. Paljon parempi olla nyt.

mä pääsin a-kortin käsittelykokeesta ja inssistä läpi!!!!!!!!!!!!!!! :rock: :rock: :rock: :rock: että mä olen onnellinen!! :hyper:

Jepajee, tänään kavereiden kanssa laivalle viettämään mun synttäreitä :rock: .
Ja muutto tyttöystävän kanssa samaan kämppään lähestyy, syyskuussa se sitten tapahtuu.
Elämä hymyilee ja unelmien pärrä alla :) .

Vielä reilu pari tuntia, sitten veks duunista, salille ja taas viikoksi lomalle. Homma pelaa. Kohtahan tässä voi ruveta harkitsemaan kasvamista.

Wanaja-festarit. Hyvää musiikkia, hyvää seuraa ja hyvää juomaa :kippis1: Mutta paska sää, tosin hyvä humala korvaa sen aika mallikkaasti. Pakkis-risteilyä odotellessa! Ens viikkoon pitäis jaksaa odotella..

Kesätyöt ohi!!tilillä rahaa ihan VITUSTI!!vois lähtee kaljalle :D
feikkiedit: niin ja synttäreihin enää 27 päivää :lol2: 18v!! :rock:

Nyt tulee ilman aeaekkoesiae mutta eipa ole duunissa muutakaan tekemista...

Seuraavat asiat rulettaa talla hetkella niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin himskatisti:

- Ulkolampotila aamulla klo 8 n. +33, paivalla n. +46, aurinko paistaa 250vrk/vuodessa
- Ekan viikon kikkailut ohi ja nyt voi keskittya oleelliseen
- Toista kertaa elamassa teen tyota joka kiinnostaa
- Duuni on lepposaa, kukaan ei huohota niskassa tarkkailemassa
- Oman kodin pihalla on palmuja ja uima-allas auki 24/7
- Autokaupat onnistui (-93 Dodge Shadow :))
- Sali on iso, ukot on isoja ja pelit ja vehkeet on uusia
- Oma beibebeibe reissussa mukana :haart:

Ei jumalaut mutta just nyt kaikki menee niin putken, notta oksat pois ja pala latvaa!!yktz!1!

Palasin viikon rovaniemen reissusta. Mukava olla taas kotona ja terveisiä rollon pakkislaisille, joihin törmäsin kuntokarusellissa. :)

Reenit kulkee, eilen aloitin tekemään Miken 2*6 systeemillä, ja ainakin 92.5kg meni melko helposti, ensi kerralla sitten lisää painoa. En mennyt vielä reeniohjelman mukaan, vaan tein noiden jälkeen sotilaspenkissä omalla painolla vielä 15 toistoa, joka on enkka :hyper: :D

Ensi viikolla saattaapi olla treffit. Pelkään osaltaan rakastumista/ihastumista, ja osaltaan taas toivon löytäväni sen. Mietityttää vain kovasti, kun ei tiedä, että missä paikkakunnalla sitä on töissä 3 kuukauden päästä. (Ja hänellä vielä opiskeluja edessä muutama vuosi)

Maailman kauneimpia biisejä: Opeth -in my time of need. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom