Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hamara sanoi:
Hieno homma! Tsemppiä inssiin! Jokos pyörä on kateltuna?
no en ole vielä ehtinyt käydä kuolaamassa pyöräliikkeissä, mutta tähtäimessä olis kyllä hondan cbr 600cc :kuola: , mut saa nyt nähdä onko rahatilanne sellainen, että pyörän voin ostaa tän kesän aikana, koska sit tammikuussa oli kullan kanssa lähtö meksikoon :hyper: :rock: ei turhan halpoja ole ne matkat, mut kunhan toi kortti irtoaisi, olen siihenkin tyytyväinen :)

Proteos sanoi:
Eri. Mun tapauksessa ystävällisen tytön näkeminen. Lisäksi aurinkoiset ilmat on hyviä hommia.
no todellakin! :) piristää kummasti mieltä, vaikka nykyään meneekin kaikin puolin paremmin kuin esim. puoli vuotta sitten taikka tuossa pääsiäisen aikoihin. ja kaiken lisäksi tässä ruskettuukin jo mukavasti, kun auringossa saa löhöillä. aurinkoinen ja lämmin kesä on parasta aikaa, ja varsinkin kun vierellä on joku ihana ihminen :haart:

BFL2002 sanoi:
Viimeinen duunipäivä ennen kesälomaa! Pariisi kutsuu!! :hyper:

*kateellinen* Pariisi on ihana kaupunki, itselläni alkaa loma huomisen jälkeen, ja suunnitelmissa olisi käydä Pariisissa ja Barcelonassa, eli perässä tullaan. :)

Kaveri sai maanantaina ekan lapsensa ja sain eilen pidellä sylissä kaks päivää vanhaa miekkosta. Vieläkin on ihan pirun hyvä mieli, ihan uskomattomia nuo pikkuvauvat:)

Suurin ilonaihe on se, että kulta tulee tänään lomalle Suomeen. Toki olen iloinen, että voimme viettää yhdessä muutaman päivän, mutta erityisen iloinen olen koska tiedän loman tulevan todella tarpeeseen.

Myös eilinen piknik ystävien kanssa ilahduttaa, ja tietysti upeat kesäsäät.

Tänään sitten sain itseäni otettua niskasta kiinni ja kysäisin yhden todella kauniin tytön puh.numeroa menestyksellä :D

Ei siinä mennytkään kuin joku 5 kuukautta kun kokoajan meinasin kysyä, muttei kuitenkaan muka sopivaa hetkeä sattunut. On se nimittäin melko jännä paikka kysyä, jos ihmisiä on joka puolella.

Silmäpeliä aina välillä oli, ja eilen oli sen verta mukavat silmäpelit, että ajattelin, että voisko tuo olla kiinnostunut minusta!

Onpa se mukavaa, kun 1.5 vuoden hiljaiselon näkyy edes hiukka valoa tunnelin päässä, kun olin jo vaipunut epätoivoon.

Noh, tänään sitten kokeilen soittaa, ja kysyä reffeille :love:

ace-oo- sanoi:
Noh, tänään sitten kokeilen soittaa, ja kysyä reffeille :love:

Älä nyt ainakaan sitä sinne treffeille sillä corollalla vie! Ei tee vaikutusta, jos se joutuu ekoilla treffeillä puskeen tojotaa motarin reunassa hame mustana ;)

Orid sanoi:
Älä nyt ainakaan sitä sinne treffeille sillä corollalla vie! Ei tee vaikutusta, jos se joutuu ekoilla treffeillä puskeen tojotaa motarin reunassa hame mustana ;)
:lol2: Hehehe!

Lähen kohta kattelemaan sitä uutta pirssiä :D

Töissä täyttä helvettiä, mutta tänään alkaa kuukauden loma!! :rock:

Tulin juuri tunnin aamulenkiltä ja olin valmistautumassa töihin lähtöön, kun pomolta tuli viesti, että tänään ei olekaan töitä. :) Lisäksi kisaprojektini on loistavasti aikataulussa, kunto kiristyy, treeni kulkee, tulokset nousee, motivaatio on huipussaan, ja mikä parasta, käyn kohta hakemassa huomista hiilaritankkausta varten iiiiiiiiiiiiison säkin irtokarkkeja. :D :kuola: Yeah baby, viikonloppu alkaa, ja saan viettää sen maailman ihanimman tytön kanssa. :haart:

Tomi sanoi:
Tulin juuri tunnin aamulenkiltä ja olin valmistautumassa töihin lähtöön, kun pomolta tuli viesti, että tänään ei olekaan töitä. :) Lisäksi kisaprojektini on loistavasti aikataulussa, kunto kiristyy, treeni kulkee, tulokset nousee, motivaatio on huipussaan, ja mikä parasta, käyn kohta hakemassa huomista hiilaritankkausta varten iiiiiiiiiiiiison säkin irtokarkkeja. :D :kuola: Yeah baby, viikonloppu alkaa, ja saan viettää sen maailman ihanimman tytön kanssa. :haart:
Onneksi olkoon, että elämä maistuu!

Itellä on positiivista, että alkaa loma, ja pääsee järvelle pariksi viikoksi aivot nollilla kalastelemaan, ja ottamaan arskaa hiekkarannoilla.

Ja negatiivista on, että ei se tyttö, josta pari viestiä ylempää kerroin, vastannut puhelinsoittoon eikä tekstiviestiin.
Mikähän v*ttu noita naisia vaivaa? Ei sitten voinut vaikka valehdella olevansa varattu. Onko muille käynyt näin?

what can i say, pyörä alla koko viikonlopun :rock: ei millään malttaisi olla nousematta sen selästä pois. jotain asiaa odottanu monta vuotta niin kyllä se tuntuu sitten mahtavalta saavuttaa!! voittaja -olo ei voi muuta sanoo :P

ace-oo- sanoi:
Ja negatiivista on, että ei se tyttö, josta pari viestiä ylempää kerroin, vastannut puhelinsoittoon eikä tekstiviestiin.
Mikähän v*ttu noita naisia vaivaa? Ei sitten voinut vaikka valehdella olevansa varattu. Onko muille käynyt näin?

Naisten aivoituksista ei ota pirukaan selvää, joten älä jää liikaa miettimään.
Jospa sillä olikin jotain tärkeetä menoa tai sitten se nyt vaan ei halunnut vastata, ei noista koskaan tiedä. Unohda nainen ja siirry seuraavaan tai jos se niin ihana oli niin kysy vaikka ens kerralla kun törmäätte, että miks se ei vastannut puhelimeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom