- Ikä
- 44
Aylah sanoi:1. a-kortin teoriakoe läpäisty
Hieno homma! Tsemppiä inssiin! Jokos pyörä on kateltuna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aylah sanoi:1. a-kortin teoriakoe läpäisty
Eri. Mun tapauksessa ystävällisen tytön näkeminen. Lisäksi aurinkoiset ilmat on hyviä hommia.Aylah sanoi:2. poikaystävän näkeminen
no en ole vielä ehtinyt käydä kuolaamassa pyöräliikkeissä, mutta tähtäimessä olis kyllä hondan cbr 600cc , mut saa nyt nähdä onko rahatilanne sellainen, että pyörän voin ostaa tän kesän aikana, koska sit tammikuussa oli kullan kanssa lähtö meksikoon ei turhan halpoja ole ne matkat, mut kunhan toi kortti irtoaisi, olen siihenkin tyytyväinenhamara sanoi:Hieno homma! Tsemppiä inssiin! Jokos pyörä on kateltuna?
no todellakin! piristää kummasti mieltä, vaikka nykyään meneekin kaikin puolin paremmin kuin esim. puoli vuotta sitten taikka tuossa pääsiäisen aikoihin. ja kaiken lisäksi tässä ruskettuukin jo mukavasti, kun auringossa saa löhöillä. aurinkoinen ja lämmin kesä on parasta aikaa, ja varsinkin kun vierellä on joku ihana ihminen :haart:Proteos sanoi:Eri. Mun tapauksessa ystävällisen tytön näkeminen. Lisäksi aurinkoiset ilmat on hyviä hommia.
BFL2002 sanoi:Viimeinen duunipäivä ennen kesälomaa! Pariisi kutsuu!!
ace-oo- sanoi:Noh, tänään sitten kokeilen soittaa, ja kysyä reffeille
:lol2: Hehehe!Orid sanoi:Älä nyt ainakaan sitä sinne treffeille sillä corollalla vie! Ei tee vaikutusta, jos se joutuu ekoilla treffeillä puskeen tojotaa motarin reunassa hame mustana ;)
Onneksi olkoon, että elämä maistuu!Tomi sanoi:Tulin juuri tunnin aamulenkiltä ja olin valmistautumassa töihin lähtöön, kun pomolta tuli viesti, että tänään ei olekaan töitä. Lisäksi kisaprojektini on loistavasti aikataulussa, kunto kiristyy, treeni kulkee, tulokset nousee, motivaatio on huipussaan, ja mikä parasta, käyn kohta hakemassa huomista hiilaritankkausta varten iiiiiiiiiiiiison säkin irtokarkkeja. :D Yeah baby, viikonloppu alkaa, ja saan viettää sen maailman ihanimman tytön kanssa. :haart:
ace-oo- sanoi:Ja negatiivista on, että ei se tyttö, josta pari viestiä ylempää kerroin, vastannut puhelinsoittoon eikä tekstiviestiin.
Mikähän v*ttu noita naisia vaivaa? Ei sitten voinut vaikka valehdella olevansa varattu. Onko muille käynyt näin?