Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Enpäs lähtenytkään baariin tänään vaikka mieli teki ja huomisen ohjelma olisi antanut mainiosti myöden. Perkele. Vasta viikonloppuna sitten... täytyy koittaa pikkuhiljaa vähentää keitin juontia. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
treeni meni ihan sairaan hyvin!! :rock: kuinka voikaan olo olla näin hyvä, kun kunnon hikitreeni, saunan kautta kylmään suihkuun ja sit kotiin syömään hyvin! kaiken lisäksi aurinko paistaa, lumi sulaa, on lämmin jne. :) ja kaiken lisäksi huomenna ehkä baariin vähän tuulettumaan. ihan vain hauskaa pitämään :hyper: :)

Huomenna Ohi On-pippalot Kaivolla. :kippis1: Kiva tyttö tulee sinne toivottavasti. :) Sitte alkaa pluggaaminen HKKK:lle. :rock:

Hyi ku sul on paljon. nimim. 6

Integrandi sanoi:
Ei ole vielä yhtään uutta ylioppilasta ;)

Miten olinkin noin kuutamolla :hyper:
Pihalla kuin lumiukko.
Ei selityksiä, tämän voi siirtää suoraan klassisen tyhmiin ihmisiin :lol2:

Ihana aurinkoinen aamu, yo-kirjoitukset ohi, ihana viikonloppu oman rakkaan kanssa, paljon aikaa kuntoiluun ja kaikkeen muuhunkin, voisiko sitä enempää toivoa :)

Tosin tänään pitäisi käydä ruotsin yo-tuloksia kyselemässä, että sen jälkeen joudun mahdollisesti kirjoittamaan tuonne vitutus-threadiin... :D

Opettelin eilen ihan itse polttamaan cd:lle musiikkia koneella. Ei se olekaan niin vaikeaa kun mä luulin! Nyt on sekin aukko sivistyksessä paikattu. :)

Treenit menee todella hyvin ja seuran opettaja on kehunut mun edistystä. Parin viikon päästä olisi vyökoe. Saa nähdä riittääkö taidot. Toivotaan.

Nike sanoi:
Viimeinen satanen lähti käyntiin. 99 aamua.

Häähää! Hajoa kasa. Olihan se melekosta itellä aikoinaan, kun inttiin meni niin alikessut aamukasoiksikin meitä nimittelivät. Unehtu vaan, että itelläkin niillä on vielä saman verran jäljellä. No hölömöjähän ne on. Tyhmä saa olla, mutta ei vuoden mies. :hyper:

Ahh... kiero huumoritajuni paljastui jälleen kun huomasin tyttöjen päässeen siihen
vaiheeseen, jossa " vanhemmat pojat on niin paljon kypsempiä kuin omanikäiset ym. ym. "
Aina kun kuulen jotain siihen liittyvää kuolen nauruun, vaikka en olekkaan mitään nauravaa tyyppiä ja kolautan jotain omalaatuista sarkasmia jota kukaan ei tajua(Muutenkin sarkasmi aika tuntematon käsite).
:)
;)

Ps. Mulla parin lukiolaisen tytön mukaan "Class-A-body" :kuola:

Olen iloinen naapurin pariskunnan puolesta, sillä jälleen kerran ja siis juuri nyt kämppään kuuluu jatkuva: aah, aah, aah, aah. Toiselta puolelta taas kuuluu pesukoneen linkousta. Paksummat seinät ilostuttaisivat minua vielä enemmän. Kyllä kerrostalo asuminen on poikaa :jahas:

RESERVIN korpraali Vanek kiittää ja kumartaa, ohi on 270 :kippis1:

Raskolnikov sanoi:
Olen iloinen naapurin pariskunnan puolesta, sillä jälleen kerran ja siis juuri nyt kämppään kuuluu jatkuva: aah, aah, aah, aah. Toiselta puolelta taas kuuluu pesukoneen linkousta. Paksummat seinät ilostuttaisivat minua vielä enemmän. Kyllä kerrostalo asuminen on poikaa :jahas:

Meillä on kämpissä aivan törkeän huono äänieristys. Ollaankin kämppiksen kanssa pohdittu, että mitäköhän yläkerran naapurit ajatellut silloin, kun viikonloppuisin on tyttöystävät ollut kylässä ja kummatkin ovat olleet vauhdissa omassa huoneessaan. Puhekin kuuluu yläkerran huoneistosta...

Tosin nämä ovat opiskelija-asuntoja, joten ei varmaan tarvitse liikaa stressata tämän eteen. Suurin ongelma on kyllä ollut se, että edellinen exä ei oikein tykännyt kuunnella kämppiksen huoneen ääniä samalla, kun itse oli vauhdissa. Sitä edellisellä ei tosin ollut valittamista tästä...

Nyt on taas sinkkuna joutunut kuuntelemaan kämppiksen vääntöä... Elämä ei oo helppoa. :D

EDIT: siis ei me muuten oltaisi stressattu yläkerran porukoiden takia, mutta sieltä ei koskaan kuulu mitään aiheeseen liittyviä ääniä ja muutenkin ovat aika hissukoita...

-Terveenä, juopoteltu joskus joulukuussa viimetteeksi, ei kolota ja jos kolottaa niin saa lääkityksellä kuntoon.
-Lämmin keli, tytöt alkaa näyttämään Naisilta
-Asunto siivottu :)
-Lapsilla menee koulussa hyvin.

Valmistuin just ammattiopistosta ;) :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom