Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menin hiljattain naimisiin ja saadaan perheenlisäystä keväällä :kippis1: Vanhalle tuhkamunalle iloisia uutisia kerrakseen :D

Proteos sanoi:
menetin vajaa 20€ kun sain väärin takaisin ostaessani juotavaa (tämä siis oletus, koska en siinä tilanteessa huomannut.. vasta vartin päästä)

Mulle kävi täysin samoin (baairmikko velotti kyllä vaan jonkun 10€ liikaa) viime viikonloppuna.. paha kun en itekkään sitä heti tajunnut, huono alkaa 5 minuutin päästä avautumaan että hei, sain liian vähän takasin. Vittu kun ei ymmärrä mistään mitään kun on liian tuubassa :( ja se baarimikko takuulla sujautti sen ylimääräsen omaan taskuunsa, mikään vahinko ollu :jahas:

Ilecules sanoi:
Mulle kävi täysin samoin (baairmikko velotti kyllä vaan jonkun 10€ liikaa) viime viikonloppuna.. paha kun en itekkään sitä heti tajunnut, huono alkaa 5 minuutin päästä avautumaan että hei, sain liian vähän takasin. Vittu kun ei ymmärrä mistään mitään kun on liian tuubassa :( ja se baarimikko takuulla sujautti sen ylimääräsen omaan taskuunsa, mikään vahinko ollu :jahas:

Iloinen asia?

Wendy sanoi:
Ostin just lentoliput, ja lähden viikonloppuna ihanan miehen luo :haart: :love: :haart:

Olo on ihan :hyper:

Tähän sopis myös mun vanha lempparihymiö, harmi että se ei ole enää käytössä.

Oih. :haart: Romanttista matkaa! :love:

ironchef sanoi:
Iloinen asia?

ei :)

mutta laitoin proteoksen vastaavan kokemuksen jatkoksi..en jaksanu siirtää keskustelua tonne vitutusthreadiinkaan.

asiaan: rintatreeni kulki tänään ku vettä vaan. nyt ramaseekin sopivasti ja vois siirtyä makkarin puolelle uinumaan :zzzz:

treeni meni yllättävän hyvin :hyper: tuli ihan sairaan hyvä olo, kun sai sotkea kuntopyörällä kunnon hiet treenin päälle. ja varsinkin kun kävi saunassa jonka jälkeen kylmää suihkuun, oli olo aivan jotain uskomatonta ettei sitä tähän hetkeen voisi kuvitella ottaen kaiken paskan huomioon. :rock:

nyt kyllä taas vaihteeksi väsyttää, kun yövuoro, mutta jostain se on tingittävä vaikka alkoikin pyhätunnit juosta. huomenna saa sitten nukkua pitkään. tänään en ole ajatellut eroa, josta tänään tuli viikko, paljon ollenkaan enkä ole itkenytkään tänään, ja uskalsin jopa mennä kauppakeskukseen, jossa exä töissä, mutta onneksi en törmännyt häneen.

ja tietty nostatti itsetuntoa salilla, kun huomasin että nuoremmat tyttelit katsovat monttu auki mun tod. hienoa kroppaa :worship: tai siis näin mä päättelin heidän katseistaan :D

Aylah sanoi:
treeni meni yllättävän hyvin :hyper: tuli ihan sairaan hyvä olo, kun sai sotkea kuntopyörällä kunnon hiet treenin päälle. ja varsinkin kun kävi saunassa jonka jälkeen kylmää suihkuun, oli olo aivan jotain uskomatonta ettei sitä tähän hetkeen voisi kuvitella ottaen kaiken paskan huomioon. :rock:

nyt kyllä taas vaihteeksi väsyttää, kun yövuoro, mutta jostain se on tingittävä vaikka alkoikin pyhätunnit juosta. huomenna saa sitten nukkua pitkään. tänään en ole ajatellut eroa, josta tänään tuli viikko, paljon ollenkaan enkä ole itkenytkään tänään, ja uskalsin jopa mennä kauppakeskukseen, jossa exä töissä, mutta onneksi en törmännyt häneen.

ja tietty nostatti itsetuntoa salilla, kun huomasin että nuoremmat tyttelit katsovat monttu auki mun tod. hienoa kroppaa :worship: tai siis näin mä päättelin heidän katseistaan :D

Hienoa :)

Olen lueskellut tuota sinun tapahtumaasi ja mieleni teki kommentoida jotenkin jotta jaksaisit [ itsellä myös jätetyn taakka niskassa kun itse pidin vielä todella paljon ] mutta en keksinyt mitään lohduttavaa. Tänään kuitenkin sain sähköpostissa tiedoston joka ainakin minua auttoi huomattavasti. Yksi ko. tiedoston kohdista meni näin.

"Ehkä Jumala haluaa, että meidän tulee tavata joitakin meille vääriä ihmisiä ennenkuin tapaamme sen oikean, jotta olisimme tietoisia siitä kuinka kiitollisia meidän tulee olla siitä lahjasta kun me viimein tapaamme sen oikean."

Ei-uskolliset ihmiset voivat korvata Jumala -sanan vaikkapa kohtalolla :thumbs:

Pärjäile :)

Edit: Ja :kuvia: tuosta kropasta ;)

goodolmob sanoi:
Hienoa :)

Olen lueskellut tuota sinun tapahtumaasi ja mieleni teki kommentoida jotenkin jotta jaksaisit [ itsellä myös jätetyn taakka niskassa kun itse pidin vielä todella paljon ] mutta en keksinyt mitään lohduttavaa. Tänään kuitenkin sain sähköpostissa tiedoston joka ainakin minua auttoi huomattavasti. Yksi ko. tiedoston kohdista meni näin.

"Ehkä Jumala haluaa, että meidän tulee tavata joitakin meille vääriä ihmisiä ennenkuin tapaamme sen oikean, jotta olisimme tietoisia siitä kuinka kiitollisia meidän tulee olla siitä lahjasta kun me viimein tapaamme sen oikean."

Ei-uskolliset ihmiset voivat korvata Jumala -sanan vaikkapa kohtalolla :thumbs:

Pärjäile :)

Edit: Ja :kuvia: tuosta kropasta ;)
hmm.. uskaltaisiko sitä kuvien suhteen??

niin, teksti oli kyllä puhutteleva. siinä vain se että kun mä luulin se tää ois se oikea kaiken kauhean paskan jälkeen. tai näin musta on tuntunut ja niin uskoin miehenki tunteneen kaikkien niiden puheiden jälkeen. ja niitä tunteita vieläkin on valitettavasti. toivottavasti sunnuntain jälkeen saisi rauhan asiaan, että voisi alkaa parantelemaan haavoja oikein kunnolla ja keskittyä sit kunnolla vaik treenaamiseen kun ei elämässä ole oikein muutakaan. kun tuskin uutta yritystä tulee, vaikka voisihan sitä ainakin yrittää puhua. eihän sitä omille tunteilleen voi mitään eikä se kuulemma ole itsensä tekemistä pelleksi, jos haluaa yrittää uudelleen.

tiedä uskoako jumalaan, mutta jokin suurempi meitä varmaan ohjaa. tai sit kyse on omista valinnoista, mitä haluaa elämältä. koska näin musta ainakin tuntuu, etten ois tätäkään tyyppiä tavannut, ellen olis mennyt töihin erääseen paikkaan ja tutustunut siellä sitten duunikaveriin, josta tuli kaveri ja jonka kautta sit tää nykyään exä tuli kuvioihin. toisaalta jos olisin muuttanut lukion jälkeen vaasaan opiskelemaan, kuten suunnittelin ei voi tietää millaista siellä olisi. sitä vain toivoisi jo että voisi asettua aloilleen, eikä etsiä elämään sitä, joka puuttuu.. mutta jossittelu nyt ei auta tilannetta yhtään :)

jumalaan on vaikea usko mun ainakaan, kun tää elämä vain tuntuu olevan kärsimystä kaikille ja ainaista taistelua tuulimyllyjä vastaan. mut eipä mua haittaa jos joku saa rauhan uskomalla jumalaan. mulle se ei vain omalla kohdalla toimi - ainakaan vielä. tuleepas taas avautumista. noh vähän on :offtopic: mut olkoon.

kiitos kannustavista sanoista! ehkä tämä tästä. ei edes vituta pahasti.

Söin juuri erittäin maittavat poronkäristykset. Nyt salille, ja sitten tuleekin Kerhon peli maikkarilta.
Hyvää päästäistä kaikille!
:love:

Ei tarvinnut katsoa peliä tv:stä.
Yllättäen kutsu kävi, ja treenin jälkeen aitioon vetään sairaat mätöt :D
Ja sekin vielä että oma joukkue voitti. Taas hassuttelee vastustajaa HPK!!!

Kävin tänään eka kertaa Mayor:ssilla treenaamassa :rock: Tein sitten samantien kuukausisopparin sinne ja nyt pääsee kunnolla treenaamaan.. :)

edit. Ainiin.. Törmäsin muuten heti pakkislaisiin siellä. Saa nähdä milloin ite kehtaa posetella siellä peilin edessä... ;)

Kaksi kokonaista päivää saa löhötä eikä tarvitse uhrata töille yhtään ajatusta :) Hyvää pääsiäistä kaikille pakkislaisille!

Eilen ryypiskelemässä, yöksi yhden kivan tytön luokse, juteltiin melkein koko yö, oltii ihan kiltisti, joku päivä kahville tytön kanssa. Ei ole naisasiat(mitkä?) ollu näin vahvalla mallilla pitkään aikaan. :rock:

Pääsiäinen meni treenatessa (tyhjällä salilla) ja levätessä. Nyt on fyysisesti ja henkisesti huippuolo :)

Kellari kevätkuntoon

Siivosin kellaria, ja sain niskaotteen siellä olevista muuttolaatikoista, kirjahyllyn paloista, vaatenyssäköistä jne. Kokosin yksin, ilman apukäsiä yhden Ivar-kirjahyllyn ja ladoin siihen 30 muuttolaatikkoa lattialta viereksimästä - nyt on paremmin tilaa järjestellä lisää ;) Samaten itse asunnosta voi viedä vaatelaatikot alas, rakentaa lisää kirjahyllyä asuntoon jne.

Ihmisen paras ystävä ei ole koira, vaan akkuporakone :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom