Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Proteos sanoi:menetin vajaa 20€ kun sain väärin takaisin ostaessani juotavaa (tämä siis oletus, koska en siinä tilanteessa huomannut.. vasta vartin päästä)
Ilecules sanoi:Mulle kävi täysin samoin (baairmikko velotti kyllä vaan jonkun 10€ liikaa) viime viikonloppuna.. paha kun en itekkään sitä heti tajunnut, huono alkaa 5 minuutin päästä avautumaan että hei, sain liian vähän takasin. Vittu kun ei ymmärrä mistään mitään kun on liian tuubassa :( ja se baarimikko takuulla sujautti sen ylimääräsen omaan taskuunsa, mikään vahinko ollu :jahas:
Wendy sanoi:Ostin just lentoliput, ja lähden viikonloppuna ihanan miehen luo :haart: :haart:
Olo on ihan
Tähän sopis myös mun vanha lempparihymiö, harmi että se ei ole enää käytössä.
ironchef sanoi:Iloinen asia?
Aylah sanoi:treeni meni yllättävän hyvin tuli ihan sairaan hyvä olo, kun sai sotkea kuntopyörällä kunnon hiet treenin päälle. ja varsinkin kun kävi saunassa jonka jälkeen kylmää suihkuun, oli olo aivan jotain uskomatonta ettei sitä tähän hetkeen voisi kuvitella ottaen kaiken paskan huomioon.
nyt kyllä taas vaihteeksi väsyttää, kun yövuoro, mutta jostain se on tingittävä vaikka alkoikin pyhätunnit juosta. huomenna saa sitten nukkua pitkään. tänään en ole ajatellut eroa, josta tänään tuli viikko, paljon ollenkaan enkä ole itkenytkään tänään, ja uskalsin jopa mennä kauppakeskukseen, jossa exä töissä, mutta onneksi en törmännyt häneen.
ja tietty nostatti itsetuntoa salilla, kun huomasin että nuoremmat tyttelit katsovat monttu auki mun tod. hienoa kroppaa tai siis näin mä päättelin heidän katseistaan :D
hmm.. uskaltaisiko sitä kuvien suhteen??goodolmob sanoi:Hienoa
Olen lueskellut tuota sinun tapahtumaasi ja mieleni teki kommentoida jotenkin jotta jaksaisit [ itsellä myös jätetyn taakka niskassa kun itse pidin vielä todella paljon ] mutta en keksinyt mitään lohduttavaa. Tänään kuitenkin sain sähköpostissa tiedoston joka ainakin minua auttoi huomattavasti. Yksi ko. tiedoston kohdista meni näin.
"Ehkä Jumala haluaa, että meidän tulee tavata joitakin meille vääriä ihmisiä ennenkuin tapaamme sen oikean, jotta olisimme tietoisia siitä kuinka kiitollisia meidän tulee olla siitä lahjasta kun me viimein tapaamme sen oikean."
Ei-uskolliset ihmiset voivat korvata Jumala -sanan vaikkapa kohtalolla :thumbs:
Pärjäile
Edit: Ja tuosta kropasta ;)