Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kesäduuni varmistui ja todella hyvä sellainen :hyper:
Ja vielä sain penkkipunnerrus väliaikatavoitteen täyttymään odotettua nopeemmin. Painolla X tehdyt 8,6,4 kirjoitetaan nyt 3*8 ja ens kerralla saa laittaa X+2,5kg :rock:
Oon nyt virallisesti vahvempi ku viime keväänä ja painan 5kg vähemmän :D

Viikko ollut siis mahtava, harmi että se päättyy hautajaisiin :(

Näyttää sittenkin siltä, että mulle ei kuitenkaan tarttunut se vidun flunssa. Vähän kävi kokeilemassa, mutta onneksi siitä ei tullutkaan mitään. :D

Reeni alla, hyvät safkat päälle ja nyt on väsynyt mutta onnellinen Replay kirjoittamassa pakkikseen.

Sain päivittäisen soija-annokseni juotua enkä edes oksentanut! Lisäksi TTT-treeni edistyy hyvää vauhtia ja lihaskipu treenatessa on lähes sietämätön. Ihanaa!

Ostin auton :hyper: Ei tarvi enää kökkiä aamu kuuden aikaan pakkasessa odottamassa bussia, vaan pääsee lämpimällä autolla heti töiden jälkeen liikenteeseen.. :worship:

Eilen olin baarissa tuttuun tapaan ja tosiaan viime aikoina on tullut otettua aivan liikaa. Koko ilta tuntui jotenkin oudolta ja kuppilassakaan ei oikein jaksanut innostua mistään. Tapasin muutamia puolituttuja, mutten ketään mielenkiintoista henkilöä joiden takia käyn baareissa. Lähdin aikasemmin kotiin kun ei vaan homma maistunut. Aamulla heräsin ja aloin pohtimaan tilannettani... huomatakseni ettei touhussa ole mitään järkeä. Tästä lähtien juon harvemmin ja keskityn enemmän reenaukseen. Ei vaan jaksa enää tätä samaa shittiä.

Eli yhteenvetona... en tavannut ex-muijaa jonka takia olen varmaan 3 kuukautta pyörinyt baareissa - paska homma... en tavannut koko viikonloppuna nykyistä tyttöystävääni, joka sanoi vähentävänsä juomistaan - paska homma etten tavannut... menetin vajaa 20€ kun sain väärin takaisin ostaessani juotavaa (tämä siis oletus, koska en siinä tilanteessa huomannut.. vasta vartin päästä) - myös paska homma.. Mutta silti tuntuu, että kokonaisuudessa ilta meni plussan puolelle asenteen muutoksen johdosta. :)

CMFlesh sanoi:
Sain toissapäivänä ensimmäisen leuanvedon ikinä! Helvetin hyvä fiilis
:thumbs: Ei muuta kuin uusia tavoitteita, siitä se lähtee.

Jo pelkästään ulkona vallitseva, lähes täydellisyyttä hipova sää saa hyvälle tuulelle. Vielä kestohanki järven jäälle ja tuollainen ilma niin lähden aamulla hiihtämään ja tulen auringon laskiessa takaisin. :)

Sain juuri kuulla rakkaan vaimoni odottavan sisarusta rakkaalle esikoispojalleni :D :rock:

Ja vielä harkittua sellaista :)

Pieni lenssu uhkaili, meni ohi.
Treenit kulkee.
Parin viikon päästä Barcelonaan tapaamaan paria tuttua.
Tänään olis treffit yhden rockitytön kaa, kenet tapasin perjantaina. Jne.

Eli voisi mennä huonomminkin.

Missukka sanoi:
Onnittelut koko poppoolle, Wondadog :)

Kiitos. Ja sain aloittaa tuolla verukkeella merkonomiopiskeluni työnoheen jo 2vk sitten aloittaneen ryhmän mukana, jotta saan pahimman 6kk alta pois ennenkuin on 2 lasta pörräämässä ympärillä.. Kyllä tämä kesä tästä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom