Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
olen niin :haart: :haart:. auttaa jaksamaan eteenpäin muuten elämässä, kun on olemassa ihminen, joka välittää, halii, suukottelee ja pitää hyvänään :hyper: . hehkutusta :love:.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hape sanoi:
mut haluttiin miesmalliksi yhteen hyväntekeväisyys mallinäytökseen :hyper: hetken aikaa mietin mut sit ku kuulin et siellä on muita nuoria tyttöjä malleina - -

Kumpaa sukupuolta sä olet?

Kerrankin rasvaprosentin mittaus sai hymyn huulille. Ei siksi, että prosenttimäärä nyt olisi mikään kovin alhainen, vaan siksi, että se oli alempana kuin viime keväänä, jolloin painoin melkein neljä kiloa vähemmän. Jos haluaisi olla oikein optimisti, voisi ajatella että se n. neljä kiloa tavaraa on pakko olla lihasta. Sitä paitsi mitat on pienemmät kuin viime keväänä (paitsi hauis!). Jihuu! :):):):)

Dragon sanoi:
Kumpaa sukupuolta sä olet?
oho :lol2: tarkotin siis et siel on niit muita malleja..ja sit korostin sieltä tyttöset.tuli vähä väärä sanavalinta.eli ihan mies olen..tai no poikanen vielä :rolleyes:

Kyllä vanha kunnon ihastumisentunne on uskomattoman hieno asia, tuntee itsensä jälleen 16-kesäiseksi! Eipä tällaista tunnetta ole enää vuosiin moniin tullutkaan. :haart:

Kylläpä sitä ollaan herkällä tuulella näin sunnuntaiaamuna. Ei lainkaan minun tapaista, mutta ah niin ihanaa... Tuore parisuhde saa näköjään kyynisimmänkin pään pehmenemään! No, tulipahan avauduttua... :nolo:

:love:

Pesää tulee lähes jokaisen baarissa käynnin jälkeen eri mummoilta... Tällä viikolla keskiviikkona ja lauantaina natsasi. Mielummin eläisin vakaassa parisuhteessa, mutta kaippa tilanne voisi huonompikin olla. Aikansa kutakin. :)

Missukka sanoi:
Jee, nyt varmistu Tampereelle lähtö, kun saatiin kakaralle hoitopaikka. Haa, shoppailemaan :)

Sulla taitaa olla menos aika vuoristorata, kun kirjottelet tähän ja vitutus-ketjuun vuorotellen :) Kunhan panin merkille...

Francine sanoi:
Sulla taitaa olla menos aika vuoristorata, kun kirjottelet tähän ja vitutus-ketjuun vuorotellen :) Kunhan panin merkille...

Semmosta se elämä on. Iloisia asioita ja vittumaisia. Onneksi ei koskaan ole pelkästään vittumaisia asioita, eihän tätä hullukaan kestäisi ;)
Pitää ottaa ilo irti pienistäkin positiivisista asioista, ettei ihan masennu. :D

VIHDOINKIN seminaarityö on valmis, ei enää aamuviiden herätyksiä ja hampaiden kiristelyä, kun ei tunnu mihinkään muuhun olevan aikaa. Jihuu! Vois palkita itsensä vaikka... jalkapäivällä :D

Paljon on ilonaiheita juuri nyt:

- kuukauden päästä asun jo Oulussa :love:
- edelliseen liittyen, löysin tänään edullisen muuttofirman :)
- treeni kulkee ja uusi treenijako pelittää loistavasti, erityisen tyytyväinen olen siihen, että uskalsin kokeilla selän jakamista kahtia, tuntuu hyvältä ja toimii todella hyvin! :thumbs:
- edelliseen liittyen, olen aivan hullaantunut maastavetoon :haart:
- ruokakin tuntuu nykyään maistuvan paremmin kuin ennen :)

Elämäkö ihanaa? TODELLAKIN! :)

Tapasin eilen baarissa nätin ja fiksun tyttösen. Tällä kertaa ei onneksi suoraan päädytty yhteistä yötä viettämään vaan vaihdettiin numerot. :)

Olisi mukava välillä kattella hiukan vakavammalla pohjalla olevaa suhdetta...

Luin ilta-Sanomista että "Nico Rosberg raiskattiin".
.
.
.
.
.
.
.
.
Sitten vähän hieroin silmiäni ja luin otsikon uudestaan: "Nico Rosberg ranskalaistalliin"

Oli hauskaa hetken aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom