Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Wondadog sanoi:
14kk vanha taaperopoikani auttoi aamulla kun täytin tiskikonetta, laittoi pari haarukka sinne ja hymyili. Nyt kun tyhjensin konetta, löysin sieltä korista leikkiauton... :hyper:

Tarviihan ne joskus pestä.. :)
On toi toukka sitten :lol2:
Ootas kun se on teini iäs ja alkaa pesee mopon kaasareita ja mäntiä astian pesukoneessa :D Itse pesin mopon osia astian pesukoneessa nuorempana. Ja venhempa pesin toyotan työstetyn kannen silloin mutsi yllätti just kun olin nostamassa kantta pesukoneesta :lol2: Mutsin ilmeet oli hyvät :eek: :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus sitä on ihminen pienetä onnellinen ja iloinen...

Oli nimittäin tossa reilu parituntia sitten työpaikan jouluateria, oli kylmäsavulohta, kalkkunaa ja erilaista lihaa ja syödä sain niinpaljon kuin ikinä jaksoi. Vieläkin on mahta täynnä :kuola:

Viikon päästä vanhemien luokse joulua viettämään ja sitten mässäily jatkuu... :evil:

Huomenna kotiin sukulaisia ja kavereita kattomaan kymmenen viikon tauon jälkeen. Kenellekkään en ole tunnustanut, mutta on ollut aivan kauhea ikävä. Mutta onneksi hyvää on jaksanut odottaa. :)
Lisäksi haaveilemani koulutusohjelman vaihto on toteutumassa ja voin opiskella tämän saman alan eri puolta, joka kiinnostaa enemmän.
Vaikka muuten menee päin honkia, niin nämä asiat ainakin auttavat tuomaan hymyn huulille.

edit: Niin ja lisäksi on synttärit parin päivän päästä, joita saa juhlistaa kavereiden kanssa :kippis1:

Sain jo paremman joululahjan mitä uskalsin odottaa. Isältä leikattiin yks patti kuukausi sitten ja se todettiin syöpäkasvaimeksi, sit vaan kaikkiin testeihin ja tänään todettiin että etäpesäkkeitä ei oo ja muutaman viikon sädehoito siihen kohtaan missä se patti oli riittänee.

Sitten löysin netistä yhden tosi mukavan muijan joka asuu lähel, saa nähdä mitä tulee. ( ei nuolasta ennen kuin valokuva tipahtaa, vaikka kehuukin olevansa sporttinen pakkaus )

Löysin kadoksissa olleen "Pori Jazz99" t-paidan ja olen tästä löydöksestä hyvin iloinen. En vähiten siksi,että jo hieman kulunut kangas hyväilee ylävartaloni muotoa sangen soljuvasti, mutta kertakaikkiaan tykkään vain tästä paidasta todella paljon. Ihana rento koti t-paita. :love:

Hitto vie sain tänään työnantajaltani joulukuun (+ koko vuoden) palkkatiedot ja huomasin tienanneeni 90000 E tänä vuonna...

Tietokone ja netti siinä samalla toimii kuin unelma! Pitkästä aikaa! Eilen yöllä tyhjäsin koko koneen ja asensin kaiken uudestaan paikalleen, oli siinä hommaa mutta kylläpä oli sen arvoistakin. Vaikkakin olen periaatteessa sitä mieltä, että miehet saisi hoitaa tällaiset hommat, minä voin keskittyä vaikka rentouttavaan ruoanlaittoon.

Mulle ei tule krapulaa enää samalla tavalla kuin aiemmin... yllättävää sikäli koska kaikki sanovat iän lisääntyessä darrankin pahenevan.

Proteos sanoi:
Mulle ei tule krapulaa enää samalla tavalla kuin aiemmin... yllättävää sikäli koska kaikki sanovat iän lisääntyessä darrankin pahenevan.

Saatana, nyt tulee toine quotti putkeen. Oletko varma, ettet ole pienessä gänässä? Itse olen leppoisasti nousuhumalan (kossu et vihree Jaffa) aalloilla :D

Tähystys on ohi ja tulokset saadaan kolmen viikon päästä. Kohta pääsen omaan uuteen huoneeseeni. Ei jaksa odottaa, neljän kuukauden lattialla nukkumisen jälkeen.

Taisteluahven sanoi:
Saatana, nyt tulee toine quotti putkeen. Oletko varma, ettet ole pienessä gänässä? Itse olen leppoisasti nousuhumalan (kossu et vihree Jaffa) aalloilla :D
En harrasta korjaussarjaa enkä varmaankaan koko ajan voi olla kännissäkään. :)

Pakko tämä tredi on nyt kaivaa taas esille.

Ei ole tällaista fiilistä ollut meikäläisellä sitten ku viimeks. Koulu meni syksyllä mukavasti ja kevätkin näyttää lupaavalta. Duunissa rullaa mukavasti ja rahatilanne näyttää hyvältä, ostosripulia täytyy tosin koittaa pidätellä. Sali toimaa kympillä ja motivaatio korkeammalla kuin pitkään aikaan. Dieetti alkaa huomenna ja helmikuun lopulla on pakarat säikeillä. Takana ehkä elämäni mukavin joulu ja uusivuosi ja kilttikin taisin vissiin olla.

Sitten itse pääasiaan: Parisuhde kukoistaa sellasella volyymilla, että naama on kuin Hangon keksi ja meinaa haljeta onnesta! Ehdin jo hetken luulla, että suhde on täydellinen mutta jotenkin ihmeen kummalla se vain paranee päivä päivältä. Viikon lemmenloma lapissa pisti sellasta virtaa punttiin, että näillä energioilla mennään vielä pitkälle kevääseen!

Kiitos sulle kultaseni jokaisesta hetkestä! :haart:

Olen vihdoin löytäny todella mukavan ja viisaan tuntuisen naisen. Tuntuu pitkäst aikaa siltä että ei tämä elämä olekkaan paskempaa.

Sain nyt jo tietää pääseväni mieluiseen kesätyöpaikkaan. Lisäksi vatsapalikkani ovat päättäneet tulla rohkeasti päivänvaloon ja hanskatkin (aikaisempi ongelmakohtani, eivät perkeleet ottaneet millään kehittyäkseen) ovat saaneet muotoa. Aerobinen kunto on perkeleen hyvä. Itsetunto kohdallaan. Ja lisäksi olen saanut suljettua erään valehtelevan, säälittävän, viinaa suurkuluttavan, vanhempiensa paapoman horon (entinen ystävä) elämästäni.

Treeni alkanu taas kulkemaan pirun hyvin, koulu menee panostukseen nähden loistavasti ja dietti puree! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom