Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Proteos sanoi:Eli aina kun on joku muija tai tilanne muuten hoidossa niin voi luottaa, että pesää tulisi enemmän kuin laki sallii. Sitten taas kun ei hengaile kenenkään kanssa niin hiljasta on.
Heeei, kiva kuulla, että Wendykin on vielä elossaWendy sanoi:Olin eilen menossa salille kun saliohjaaja soitti ja halus tavata ja päivittää mun ohjelmaa. Salille päästyäni kuulin ettei mulla ookaan mitään ohjausta vaan kokovartalohieronta. Maailman Ihanin Ihminen oli varannu sen mulle joululahjaks ja yllätys säilyi eiliseen asti. Oon aivan valtavan iloinen siitä ihmisestä, lentoliput on taas ostettu ja yhdessä on niin hyvä olla.
Tollanen lahja ja ylläri ois aivan unelma, oon ihan kateellinen sulle! ;)
Aivan mahtava tunne kun treenien jälkeen on lihakset oikeista paikoista jumissa. Tuntee ainakin, että edes joku liike on tehty oikealla tekniikalla. Painoakin on pudonnu harmittavan paljon, mutta ei se mitään kun nyt taas pääsee syömään kunnolla ja treenaamaan
:whip:
vaikken ole siihen kunnolla viimeiseen puoleen vuoteen panostanutkaan(boditreeniä...)
hetken aikaa mietin mut sit ku kuulin et siellä on muita nuoria tyttöjä malleina niin enhän mä voinu kieltäytyä :D