Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Q

Jee, tämä uusi vuosi näyttää olevan taas alku paremman :hyper:

Valmistuin viime kesäkuussa tietotekniikan insinööriksi ja alkoi tulla jo itku syksyllä kun ei päässyt edes työhaastatteluun vaikka pistin 50 hakemusta menemään...

Eilen sitten soitettiin että pääsen vetämään 40 tuntia luentoja 38 euron tuntipalkalla :)

No eipä tosta olisi paljoo tienannut kun ois menettänyt sit tuet, mutta tänään soitettiin paperitehtaalta että pääsen sinne hommiin ja aloitan ensi viikolla :hyper: Toivottavasti vakinaistais mut myöhemmin. Pitää rukoilla että ehdin vaan tekemään noi luentoduunis kanssa...

Ja rahatilanne on muutenkin kohtuullinen, joten voin ensimmäistä kertaa mennä katselemaan autoliikkeisiin uusia autoja tosissani...

Kiva haaveilla sohvalla ja lukea esitteitä Bemareista ja uudesta VW golffista :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas tuli todistettua, että Murphyn laki toimii naisten suhteen kuten ennenkin.

Juttelin baarissa ex-ämmän parhaan kaverin kanssa ja se selitti että exä pitää musta vielä ynnä muuta paskaa. Näemmä ottanut elämäntehtäväkseen koittaa saattaa meidät yhteen vielä, mutta täytyy nyt kattoa mitä tapahtuu.

Tuli tietty ihan hyvä mieli tosta asiasta, koska exä on valitettavasti pyörinyt vieläkin aika paljon päässä. Lähettiin sitten kaverin kanssa kiertämään baaria ja sanoin kaverille, että katotaan sulle vaikka joku poka täältä. 15 minuuttia sen jälkeen aloin juttelemaan tanssilattian vieressä ohimennen yhden tyttösen kanssa ja tänään aamulla heräsin sitten sen tyköä. Ei tosin tuntunut kauhean pitkäkestoisen suhteen alulta se. Onneksi exän kaveri lähti jo aiemmin baarista.

Eli aina kun on joku muija tai tilanne muuten hoidossa niin voi luottaa, että pesää tulisi enemmän kuin laki sallii. Sitten taas kun ei hengaile kenenkään kanssa niin hiljasta on.

Proteos sanoi:
Eli aina kun on joku muija tai tilanne muuten hoidossa niin voi luottaa, että pesää tulisi enemmän kuin laki sallii. Sitten taas kun ei hengaile kenenkään kanssa niin hiljasta on.

Toi on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin totta.... :curs:

Olin eilen menossa salille kun saliohjaaja soitti ja halus tavata ja päivittää mun ohjelmaa. Salille päästyäni kuulin ettei mulla ookaan mitään ohjausta vaan kokovartalohieronta. Maailman Ihanin Ihminen oli varannu sen mulle joululahjaks ja yllätys säilyi eiliseen asti. Oon aivan valtavan iloinen siitä ihmisestä, lentoliput on taas ostettu ja yhdessä on niin hyvä olla.

Wendy sanoi:
Olin eilen menossa salille kun saliohjaaja soitti ja halus tavata ja päivittää mun ohjelmaa. Salille päästyäni kuulin ettei mulla ookaan mitään ohjausta vaan kokovartalohieronta. Maailman Ihanin Ihminen oli varannu sen mulle joululahjaks ja yllätys säilyi eiliseen asti. Oon aivan valtavan iloinen siitä ihmisestä, lentoliput on taas ostettu ja yhdessä on niin hyvä olla.
Heeei, kiva kuulla, että Wendykin on vielä elossa :) Tollanen lahja ja ylläri ois aivan unelma, oon ihan kateellinen sulle! ;)

Pitihän tämä päästä tänne laittamaan; eli vajaan vuorokauden päästä lähtee lento kauas lämpimään reiluksi viikoksi.

Kyllä sitä on kasvanut henkisesti erittäin paljon. Aivan mahtava juttu. Nyt sitä osaa nauttia elämästä, ei kaikki asiat tälläkään hetkellä hyvin mene mutta eipä sillä väliä. Koulun saan varmasti loppuun asti suoritettua. Raha ei nykyään merkitse minulle enää mitään. Kunhan saan tarpeellisen ruokaan ja matkoihin bussilla, en enempää tarvitse. Hienoa siinä on se että raha on joskus ollut minulle SE tärkein juttu. Hyi helvetti se oli kamalaa aikaa.

Pakkotoistokin on aivan mahtava juttu. Tarkoitan siis tätä foorumia. Helvetin paljon paremmassa kunnossa kuin ennen. Nykyään elää PALJON terveellisemmin. Syö kunnon ruokaa ja olokin on tältä kannalta aivan mahtava. Kaduttaisi varmasti ellen olisi puntilla käymistä joskus mennyt kokeilemaan tai tätä paikkaa löytänyt.

Kultanikin on tulossa kohta takaisin kahden kuukauden jälkeen. Menee paremmin kuin koskaan, koska en ole enää ollenkaan mustasukkainen ja osaan antaa hänen elää omaa elämäänsä ilman minulta tulevia rajoituksia. Joita ei koskaan paljon kyllä ole ollutkaan.

Välillä kaikennäköistä pientä tulee josta stressiäkin tulee mutta ne kuuluu elämään. Olo on mitä parhain kun näistä arjen pienen ongelmista selviää.

Kaikennäköistä on tultu kokeiltua. Huumeista kaikennäköiseen pieneen näpertelyyn mutta onneksi nämäkin on mennyttä aikaa ja voin keskittyä rauhassa elämään ja sen hienouksiin.

Jepjep :thumbs:

Armeija loppu 7.1 ja nyt oon vihdoin päässyt taas käymään piiiiiitkästä aikaa salilla :) Aivan mahtava tunne kun treenien jälkeen on lihakset oikeista paikoista jumissa. Tuntee ainakin, että edes joku liike on tehty oikealla tekniikalla. Painoakin on pudonnu harmittavan paljon, mutta ei se mitään kun nyt taas pääsee syömään kunnolla ja treenaamaan :hyper: :whip:

Jokerit on helvetin kovassa iskussa,etenkin Tim Thomas (11 nollapeliä).
Lisäksi juokkue näyttää Jokereilta,koska rosterista löytyy Lind,Varis,Väänänen,Valtonen,Filppula,Lepistö,Kuusisto,Mäki ja Martikainen.Kuningas Teemua odotellessa...

Lisäksi Jokereiden ulkomaalaisvahvistukset ovat olleet maagisia: Metro,Thomas ja Campbell.

Ja Vertala on ulostettu.Uusi äijä tilalle?NHL-mies?
Näyttää todella hyvältä kevättä ajatellen.

Pakkotoisto itsessään on aika iloinen asia ja olen oppinut täällä paljon uutta. Muunmuassa koko treeniohjelma meni vähän aikaa sitten kokonaan uusiksi. :)

15 viikon salitauko loppunut ja lihakset kipät eilisestä treenistä. Hienoa.
Naisrintamalla uutta tuulta, ja tämä vaatiikin jo lisähuomiota.
Sain vaihdettua koulussa ensihoitopuolelle joten opiskelumotivaatio on noussut harjottelun lisäksi potenssiin todella paljon.

Huh, välillä jotain mukavaakin.

Huomasin tänään (Miken postattua vastauksen), että penkkimaksimini voi olla hyvinkin päälle 150kg... :) vaikken ole siihen kunnolla viimeiseen puoleen vuoteen panostanutkaan(boditreeniä...)
No, innosta sekaisin vertailin muiden penkkituloksia kisoista...
mutta kohta jo huomasinkin että seuraavat penakisat olisivat JO enskuussa...
ja itsellä olisi ollut vielä paidan hankkiminen+sen testailu, ja hermotustreenit(varmaan aika must tämmöselle sunnuntaibodarille) tekemättä... ja kesällä painutaankin jo armeijaan kuihtuun, no... olishan se ollu mukava käydä kisoissa kokeileen penkkiä, mutta ei sitten :(

mut haluttiin miesmalliksi yhteen hyväntekeväisyys mallinäytökseen :hyper: hetken aikaa mietin mut sit ku kuulin et siellä on muita nuoria tyttöjä malleina niin enhän mä voinu kieltäytyä :D
koskaan en oo mtn mallin töitä tehny tai mtn..vähän jännittää :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom