Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus avaan ikkunan vähäksi aikaa yöllä auki, kun ei saa unta kun ilma ei kierrä hyvin.

No viime yönä avasin ikkunan, mutta nukahdin sitten ja unohdin pistää sen kiinni. Eli nukuin koko yön ikkuna ammollaan ja ulkona oli miinus 15 astetta pakkasta.

Kerran mä sairastuin kun mulle tapahtu noin, aamulla hirvee köhä jne. Mutta eipä ollut nyt. Kantsi syödä lisäravinteita runsaastikin :hyper: . Nukuin muuten sikeästi, johtu varmaan siitä, kun ilma kiersi niin hyvin. Tosin mun vetoovien peilien reunoissa oli muodostunut pakkasta... oonks ees kova :hyper: :hyper: ¨

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehrmann sanoi:
Joskus avaan ikkunan vähäksi aikaa yöllä auki, kun ei saa unta kun ilma ei kierrä hyvin.

No viime yönä avasin ikkunan, mutta nukahdin sitten ja unohdin pistää sen kiinni. Eli nukuin koko yön ikkuna ammollaan ja ulkona oli miinus 15 astetta pakkasta.

Kerran mä sairastuin kun mulle tapahtu noin, aamulla hirvee köhä jne. Mutta eipä ollut nyt. Kantsi syödä lisäravinteita runsaastikin :hyper: . Nukuin muuten sikeästi, johtu varmaan siitä, kun ilma kiersi niin hyvin. Tosin mun vetoovien peilien reunoissa oli muodostunut pakkasta... oonks ees kova :hyper: :hyper: ¨

Joo oot kova ku kivi :) Tervemenoa inttiin jos et ole vielä käynyt, siellä pääsee kokeilemaan nukkumista pelkässä makuupussissa ulkosalla laavun "lämmössä", tai Hki simulaattorissa betonilattialla (betonilattia vielä keljumpi kun oot lähes nudena makuupussissa, ja jos makaat esim. vasemmalla kyljellä, on vasen käsi aivan jäässä ja samalla oikeasta valuu hiki.) Voin sanoa, että sen jälkeen tuntuu se oma pehmeä sänky, tyyny ja lämmin nainen vierässä aika helevatan hyvältä. ;)

Juu, mutta itekin välillä unohdan ikkunan auki. Tulee nukuttua kyllä aivan sairaan hyvin kun oo viileetä ja saa tarpeeks happea, mutta sillon tällön turpoaa kurkku aika kivasti, ja varsinkin toi "nyrkkeilysäkki" mikä roikkuu tuolla nielussa. Hauska fiilis nielasta kun tuntuu, että se lähtee mukana... :urjo:

Oma iloinen asia: luulin, että oon pahasti kipeä kun nousi lämpö ja kävin lekurissa, mutta osoittautukin aika pikku jutuksi ja sain antibojoottikuurin, joka alkoi fudaamaan tosi nopeasti. :thumbs:

Ilmavoimista tuli kirje, että ensimmäinen vaihe ("paperikarsinta") oli mennyt läpi ja kutsu kävi Uttiin kuntotestaukseen. :rock:

Onneks olkoon Arssille!!!!!! Varmaan aik hienoa hommaa toi lentäminen.

Tänään kävin työhaastattelussa keikkatyöläiseksi. Ekan puolen tunnin jälkeen, kysyi että voinko tulla tänään illaksi ja huomenna aamuksi töihin. :) Toisesta paikasta lupailtiin ovi hommia, kun tänään soittelin. :) Työtilanne taas monen kuukauden jouten olen jälkeen alkaa olemaan hyvä.

Tänään on muuten vaan hyvä päivä, ja kohta olisi vielä treenitkin. Kivaa! :)

HaRaXz sanoi:
Onneks olkoon Arssille!!!!!! Varmaan aik hienoa hommaa toi lentäminen.
No karsinnoista kuitenkin vain 1/5 osa läpäisty, että ei tässä ihan vielä olla lentämään lähdössä.. :D Mutta unelma on kuitenkin askeleen lähempänä toteutumista.

Tänään on hyvä päivä. Perjantai ja aamulla kun tulin myöhässä (10 min) töihin huomasin, että kellokorttilaite on hajalla. Jippii. :rock:

Kävin katsastamassa ruokatunnilla auton, joka meni läpi ilman mitään remonttia. Sitten menin kotiin syömään, ja aterian jälkeen harrastin tyttöystävän kanssa seksiä. Kaikkeen meni aikaa melkein 2 tuntia. Hyvällä mielellä takaisin töihin, eikä edes tarvitse tehdä illalla ylitöitä, kun kellokorttilaite on hajalla.

Treenit ovat menneet ihan ok ja kehitys sellaista kuin odotinkin! Nyt lepo viikonloppu ja hieman ruokaa ja juomaa!

N.O.Kummonen sanoi:
:thumbs:

8-viikkoinen staffordshirenbullterrierin pentu puree mistä kiinni saa! tai nukkuu! tai pissii! Osaa muuten sihdata nyt jo lehdelle! :)

voi että, kateeksi käy...olen unelmoinut pienestä staffin pennusta, nyt kun välillä yksin asustellessa tulee orpo olo... Sain kahdeksi päiväksi naapurin staffin hoitoon ja tykkäsin kovasti!

Muuten on kyllä mahtava olo henkisesti ja fyysisesti raskaan syksyn jälkeen. Nyt vasta tajuaa, kuinka raskas viime dieetti oli. Paino ei tippunut ja kunto ei ollut hyvä. Ihme, että pääsin edes lavalle. Kun asiat ei muuten mene elämässsä hyvin, niin ei se dieettikään voi hyvin mennä. Nyt on ihan unelma dieetti. Paino tippuu ja kalorit ei ole edes alhaalla. Nyt on mahdollisuus olla keväällä elämäni kunnossa, jos kaikki menee näin hyvin. Tuntuu, että viikot menee kauhealla vauhdilla ja elämä hymyilee taas!

Ha haa ostin kaupasta sirkus-aakkoset-karkkipussin ja sieltä löytyi Sisu. Ihan olen sitä säästellyt kun ei ole raaskinut vielä syödä.

Ei sitä paljon tarvita, kun piristyy. Hoohee taisi olla päivän paras juttu.

Onnistuin hukkaamaan kännykkäni eilen matkalla tapaamaan parempaa puoliskoani. Kun huomasin asian olin aika helvetin pelästynyt, känny oli vasta kuukausi sitten ostettu ja täynnä tärkeitä viestejä jne. Enkä tietenkään edes ollut kirjoittanut numeroita mihinkään paperille muistiin. Eli aika helvetin huono homma.

Perille päästyäni pyysin tyttöystävää soittamaan luuriini varmistukseksi etten vaan ole jemmannut sitä johonkin reppuun tms. Ei kuulunut mitään. Hetken päästä kuitenkin tyttöystävän puhelin soi ja ruudulla näkyy numeroni. Hetken panikointi ("v***u nyt jotku steissijengiläiset soittaa ja ilkkuu hähää kohta puhelimes on myyty venäjälle!") ja vastaan. Nuoren naisen ääni. Jo parin lauseen jälkeen olen varma että hän on sellainen henkilö johon uskaltaa luottaa. En edes näe tarpeelliseksi lähteä samantien hakemaan luuria vaan sovin seuraavaksi päiväksi tapaamisen. Bussista oli puhelin löytynyt, tippunut taskusta huomaamattani.

Nyt on känny taas omassa taskussa. Ai että on helpottunut olo. Tuhannet kiitokset Katja, onneksi kaltaisiasi ihmisiä on vielä olemassa :).

Viikonlopun muuttourakka sujui todella sutjakasti, nyt ollaan jo voiton puolella. Kissatkaan eivät tapelleet yhtään, vaan tuttavuutta tehdään jo kovasti! :)

Ja mikä tärkeintä: Enää reilut pari vkoa, niin pääsen viimeinkin pois täältä ruuhka-Suomesta, pysyvästi rakkaani luo yhteiseen kotiin :haart:

Fake edit: Niinjoo, tämänpäiväinen treenikin oli lievästä kiireestä huolimatta varsin onnistunut. :)

Kai se luokitellaan ihan iloiseksi asiaksi, mutta en vain tiiä miten pojan käy. Ens lauantaina olis vuorossa nimittäin elämäni ensmmäiset oikeat treffit... Siis siinä mielessä, että ihan oikeasti lähdetään kaupungille ja kahville ja jutteleen ja katteleen ja...:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom