Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ihana viikonloppu ihanan ihmisen kanssa takana. :love: Toki nyt taas erossa olo ahdistaa mutta päällimmäisenä positiivinen fiilis, kun oli jälleen kerran niin hyvä olla lähekkäin. Kohta on joululoma, jolloin on taas enemmän aikaa olla yhdessä.

Flunssakin alkaa helpottaa, joten salille voi päästä lähitulevaisuudessa. Taidan selvitä kunnialla tän syksyn opinnoista, vaikka panostus onkin ollut aika vähäistä. Onhan tossa ilonaiheita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nenuleikkaus onnistuneesti takana. Oma naama jaksaa naurattaa joka kerta kun peiliin katsoo. Turvotus on tehnyt minusta täysin eri naisen :)

Sain viikon sairaslomaa - nyt voi relata hyvällä omalla tunnolla. Mayor'sin pikkujouluja odotellessa...

Olen ollut kuukauden dieetillä ja aika kovalla työrääkillä (102kg nesteissä ->94,5kg). Mulla oli muutama päivä lomaa ja eilen oli mässäyspäivä. Kitalaessa tuntui sellainen, "nyt on hormoonit taas hengissä olo" ja pari kiloa mässäyspäivän jälkeisiä nesteitä kehossa. Päätin koettaa kyykkymaksimia.

165kg ei tuntunut missään, vähän joutui irvistämään. 180kg sitten taisi olla hieman liian ylhäällä niskassa. Oli tosi lähellä että paino jää alas. Sain sen kuitenkin nostettua ja näin mustat pisteet jo silmissä. Tuli juhlittua paljon enemmän kun penkkiykköstä! Wohoo. :hyper:

Ironbutt sanoi:
Nenuleikkaus onnistuneesti takana. Oma naama jaksaa naurattaa joka kerta kun peiliin katsoo. Turvotus on tehnyt minusta täysin eri naisen :)
Mitämitämitä? Nenuleikkaus? Minkä takia sun nenää operoitiin? Polyyppi? Kolmas sierain? Ylöspäin kasvava viisaudenhammas?

Tomi sanoi:
Mitämitämitä? Nenuleikkaus? Minkä takia sun nenää operoitiin? Polyyppi? Kolmas sierain? Ylöspäin kasvava viisaudenhammas?

Tekivät reiän mun valtavan isoon rustooni, siihen joka erottaa sieraimet toisistaan. Parantaa ilmastointia = hyvästit poskiontelotulehduskierteille. Ulkoapäin tätä ei pitäisi huomata (katsotaan nyt jääkö mulle perunanenä).

Samalla tökkivät kuumia tikkuja mun kitalakeen niin pääsen (tai mun mies pääsee) eroon öillisistä häiriöäänistä. Inertia väittää mun kuorsanneen...

Hyvin hyvin onnellinen olo :) Syntymäpäivät on tänään ja näen illalla oman kultani:haart: Ja huomenna pääsen juhlimaan kaikkien rakkaitten ystävieni kanssa:love:

Olen niin Onnellinen. Elämä on ihanaa, Rakkautta, reissuja, rentoa menoa, hyvää oloa ja vapautta. :haart:

Olen kiitollinen tästä kaikesta. :love:

62 euroa veronpalautuksia ja aivan yllätyksenä!

Jeesjees, olipa kiva päivä tänään, tutun tyttösen ylioppilasjuhliin vasta saadulla ajokortilla ja ruokakin maistui kun flunssa on poispäin menossa :) :thumbs:

Tänään lähtö kohti Thaimaata. :rock: :kippis1: :kuola: :5:

Syksyn viimeinen koe takana. Keväällä muutama uusinta ja sitten alkaisi olla insinöörin paperit kourassa ja ihan aikataulussa vielä.

Kumm4ri sanoi:
Tänään lähtö kohti Thaimaata. :rock: :kippis1: :kuola: :5:
Oi! Mä oon kade.... huhtikuu (reilu 4vk) olis _tarkotus_ olla siellä, saa nähdä järkkääntyykö aikaa :thumbs:

Uusi jäsen (tyttö) tuli perheeseen viime viikon perjantaina ja pääsi eilen kotiin sairaalasta. On se kumma miten semmonen kolmikiloinen rääpäle saa miehen herkistymään. :haart:

Ja lisäksi; Nyt noin 3v tyttäreni, joka on meillä vain viikonloppuisin, sanoi joskus pari viikkoa sitten ihan ensimmäisen kerran ja omatoimisesti pyytämättä:
"Iti, minä lakastan tinua." Ei ollut itku kaukana... :haart:

Mä oon ihan nynny... :D

BadHair sanoi:
Uusi jäsen (tyttö) tuli perheeseen viime viikon perjantaina ja pääsi eilen kotiin sairaalasta. On se kumma miten semmonen kolmikiloinen rääpäle saa miehen herkistymään. Ja lisäksi; Nyt noin 3v tyttäreni, joka on meillä vain viikonloppuisin, sanoi joskus pari viikkoa sitten ihan ensimmäisen kerran ja omatoimisesti pyytämättä: "Iti, minä lakastan tinua." Ei ollut itku kaukana... Mä oon ihan nynny... :D

Lähes ainoita hyväksyttäviä syitä miehisen miehen herkistyä ;) Lapset, omat siis, on parasta.

BadHair sanoi:
Uusi jäsen (tyttö) tuli perheeseen viime viikon perjantaina ja pääsi eilen kotiin sairaalasta. On se kumma miten semmonen kolmikiloinen rääpäle saa miehen herkistymään. :haart:

Ja lisäksi; Nyt noin 3v tyttäreni, joka on meillä vain viikonloppuisin, sanoi joskus pari viikkoa sitten ihan ensimmäisen kerran ja omatoimisesti pyytämättä:
"Iti, minä lakastan tinua." Ei ollut itku kaukana... :haart:

Mä oon ihan nynny... :D

Onneksi olkoon! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom