Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli pokattua nainen eil baarissa. En nyt tiedä vielä olenko itse edes kiinnostunut mutta hauskaa puuhaa tuo jokatapauksessa oli. Eikä tullut edes darraa kun joi vähän. Loistavaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin lähikaupassa ja hiippailin pihalle kaikkien ostoksieni kera (tai näin ainakin luulin).

Kotio päin kävellessä kuulin pienen tytön huutavan "Setä! Setä!" ja huomasin perässäni juoksevan noin 5 vuotiaan lettipään. Tuo iloinen pikku lettipää oli sitten huomannut kaupan tiskille jättämäni deodorantin ja päätti palauttaa sen minulle. Kiitin tyttöstä kohteliaasti ja yritin hymyillä nätisti :)

Kiitos sinulle pikku lettipää. Tuli tosi hyvä mieli, lapset on niin hassuja ja kivoja :)

edit: ja vilpittömiä.

Kävin lähikaupassa ja hiippailin pihalle kaikkien ostoksieni kera (tai näin ainakin luulin).

Kotio päin kävellessä kuulin pienen tytön huutavan "Setä! Setä!" ja huomasin perässäni juoksevan noin 5 vuotiaan lettipään. Tuo iloinen pikku lettipää oli sitten huomannut kaupan tiskille jättämäni deodorantin ja päätti palauttaa sen minulle. Kiitin tyttöstä kohteliaasti ja yritin hymyillä nätisti :)

Kiitos sinulle pikku lettipää. Tuli tosi hyvä mieli, lapset on niin hassuja ja kivoja :)

Oiii! Sulosta <3

Työsopimus allekirjoitettu. Huomisesta lähtien tiedän mihin persukseni arkiaamuisin tömäytän.

Ouh yeaaah ! Sain tänää Schiekin vetoremmi-rannetuen, nyt kuljen seuraavan treenikierron salilla jenkkihymy naamalla :D Ja, tottakai, tuet esillä :david:

Mulle kävi vähän samalla tavalla lauantaina.Yksi pikku tyttö pysäytti mut kadulla eikä olisi laskenut ohitse (pelasi jotan peliä) . Mä tietysti repesin ja yritin jatkaa matkaa- tyttö juoksee perässä. Isukki ei hirveesti tykännyt kun niiden piti mennä ratikkaan, heh. :D Sitten se pikkutyttö antoi loppuun vielä pikku halauksen mulle.. Ylisuloinen! :) Tosiaan, nimenomaan nuo pikkuiset ovat vilpittömiä ja hyvä mieli jäi. :)

Kävin salilla ensimmäiseen kertaan lähes 1,5 kuukauteen. Ai että maastaveto tuntui hyvältä pitkästä aikaa. Toivottavasti flunssa ei tulisi enää takaisin, ettei tarvitsisi enää nyhjöttää kotona.

Treeni tuntuu menevän uudella kaksjakosella ohjelmalla aika helvetin hyvin perille. Tammi-helmikuun ajan saanu lisätä sarjapainoja about kaikissa liikkeissä. Tänäänkin tuli vedettyä taas neljässä liikkeessa uudet sarjaenkat. Voiko tässä mies enää enempää pyytää.

Diettiä tosin ei voi nyt edes harkita aloittavansa kun voimaa tulee lisää, vietetään siis kesä läskinä mutta vahvana. :)

Ja niin, muutenkin menee ihan hyvin. Uus työpaikka, uus kämppä ja mahd. uus kiltti mutta vähän tuhma treenaava tytsy. ;)

Kyllä! Koulun vikasta kurssista oli tänään tullut numerot, läpi meni että heilahti!!
Huh huh, paineita oli jonkin verran, kun kurssi oli kummitellut jo ekasta vuodesta lähtien hylsynä.
Nyt enää opinnäytetyö loppuun kunnialla, niin se on vihdoinkin siinä :kippis1:

Se mitä teen koulun jälkeen, ei hajua...mutta kai sitä jotain keksii!

No perjantai, viimenen työharjottelupäivä ennen hiihtolomaviikkoa ja hommat on menny aikalailla putkeen! Lisäksi illalla on luokan bileet ja tein eilen penaenkat 60*9!! :D

Ihanaa, aurinko :haart: Herätessä on valoisaa ja töistä lähtiessä on valoisaa :) Alkaa taas elämä voittaa ja kaamosmasis väistyä! Haa, ja palkkapäiväkin on :hyper: ja huomenna illanistujaiset kisoihin valmistautuvan kaverin luona, jeejee.

Hiihtoloma alkaa! :D

Aurinko lämmittää kämppää kivasti ja voi nudistella ja kuunnella musiikkia ja lauleskella ja tanssahdella ja iiiiiiihhh! :hyper: :haart: Kesä ja ihana lämpö tekemässä tuloa. Ja tänään pääsee jo valmiiksi kipeät paikat pistämään ihan muussiksi salilla. Sieltä ei poistuta ennen kuin taju on lähdössä ja sen jälkeen vähän vielä lisää :whip: Mikään ei pilaa tätä päivää :) Ruokaa, lepoa, venyttelyä ja maailman ihmettelyä ja jospa se auringonlaskukin sieltä tulisi täydellistämään tämän päivän :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom