Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri lopetti tupakoinnin noin viikko sitten poltettuaan kuutisen vuotta täysipäiväisesti. Aikoo myös vähentää huomattavasti baarissa käyntiä. Taisipa juuri kyseinen henkilö saada roimasti lisää elinvuosia.

Eilen kyseli sitten treenaamisesta ja lihasten kasvattamisesta. Valotin vähän ravinnon tärkeyttä, kehotin lukemaan Pakkotoistoa ja lupasin opettaa perusliikkeet oikein, kun seuraavan kerran nähdään. Mielelläänhän sitä toista neuvoo ja opastaa terveisiin elintapoihin ja parempaan elämänlaatuun.

Kaunis nuori nainen kehui mun takkia hienoks. :D Kannatti siis kuunnella viittä homoa viimevuonna ja ostaa tummansininen merimiestakki.

Ilon rajaa ei voi määritellä: paino on pysyny samana viime viikosta:hyper:
Ehkä treenaus ja suunniteltujen herkkupäivien pysyminen kahdessa on pitänyt painon kurissa. Mä oooooon niiiiiiin onnellinen!
Kiitos ystävät, kun olette olemassa:love:

Valo, valo, ihana valo! Mikä v*tun valo tässä harmaudessa? Toivo paremmasta kokonaisvaltaisen elämänlaadun toteutumisesta ja Ihana Mies joka tekee ihania asioita. Miten suuri onni voi kohdata pienen ihmisen? :hyper:

e: elämä on tässä hetkessä

Eilen ennen salillemenoa tuli naapurin kanssa puheeksi että multa on varatetttu viime kuussa polkupyörä. No hän sanoi että tuolla parin sadan metrin päässä makaa heinikossa tuntomerkkejä vastaava mankeli. Ja eikö perhana se ollukin se sama! Oli hymy herkässä kun pääsin omalla maastopyörällä sotkemaan salille. Lisäksi vaikuttaa siltä että kroppa ottaa aika hyvin treeniä vastaan salilla näin tauon jälkeen. Jesh!
Niin ja ihmissuhde-rintamalla on taas pientä mukavaa vilskettä. Ei tämä elo ihan niin persiistä olekaan koko aikaa :)

Mulla on oikeasti maailman ihanin tyttöystävä. :haart:

Eilen oli mukavat reffit! :love:

Vaikka on tenttiviikko, olo on rennompi kuin aikoihin. Paine hellittää, kun saa olla enemmän kotona. Sain polkupyöränkin vihdoin kuntoon - teipin avustuksella tosin. Rengas oli puhjennut, enkä voinut vaihtaa sitä, koska huollossa muuan ruuvi oli väännetty liian kireälle. Se vain nylvääntyi, kun yritin avata. No, menin siitä sitten porakoneella läpi. Uutta ruuvia ei ole, mutta äkkiä sellaisen hankkii. Toivottavasti teippi kestää, muuten menee jarrut.

Sain viikoloppuna pestyä saunan, pesuhuoneen ja kodinhoitohuoneen, kaakelit ja kaikki. Oon ehkä vähän pervo mies mutta tykkään siivota. Sit oltiin lasten kanssa paljon ulkona, kivaa oli. Treenitkin kulki hyvin. Seksiäkin oli, kotona ei treeneissä. Tosi mukava viikonloppu.

Ensi keväänä, kun lukio loppuu, lähdemme kaverin kanssa Yhdysvaltoihin. Ensin lennetään etelärannikolle, josta matka jatkuu autolla Yhdysvaltain läpi itärannikolle. Sopivasti alkaa myös inttikin ensi vuoden heinäkuussa. Tavallaan on siis paljon "juhlimista". :rock:

Pikkujouluissa on hyvätkin puolensa:

- Töissä jaksaa pakertaa entistä paremmin, kun on ollut hieman paheiden teillä:nolo:
- Työilmapiiri on entistä parempi :whip:
- Pikkujouluissa saattaa nähdä kauniitakin tonttuja :haart:

Hitto, nyt on virtaa...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom