Paljon mahollista. Jos en minä, niin joku tuttu. Haluutko ilmasen match makerin :thumbs:
No ilman muuta! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon mahollista. Jos en minä, niin joku tuttu. Haluutko ilmasen match makerin :thumbs:
Onneksi tapasin paluumatkalla mukavan naisen junassa ja keskustelu piti vireänä pääteasemalle asti.
Oli kiva jutella vaikka kommunikointi takerteli jo loppumatkasta, kun vireystila ei ollut huikea enään...;)
Vastapuoli oli yllättävän virkeä vaikka omat jutut oli tajunnan rajamailta...
No hv, miksei meilläpäin oo mitään tommosia alekoreissa? :curs:tänään anttilan egen korista kaks levyä :
maajoukkue - rakasta sitä tai vihaa
uniikki - aika ei venaa ketään
yht hintaan 3e
ovh ~35
Pienilläkin asioilla ja sanoilla voi olla niin suuri merkitys :haart:
Mäki tapasin yhden fiksun ja mukavan..
Musta kyllä tuntu että olit paljo skarpimpi
Oikeesti olin jo niin väsyny, että puhuin vaan, ehkä liikaa. Ei ihme että matka meni nopeesti ja oli kivaa.
Pää olis saattanu räjähtää siitä koko päivän jännityksestä ja hulinasta jos ei ois saanu jutella kenenkään kans, kiitos Pv!
Siis hetkinen. Missäs vaiheessa sä vielä kerkesit miehiä bongata?! Mäkin tapasin lauantaina varmaan maailman ihanimman pikkusisko olion :D Ulkopuolelta oli niin hellyttävää katsella miten jännitit systerisi puolesta. Jos olis tullut rauhottavia mukaan ni olisin pistänyt kierroksen sinne taaksepäinkin :D Oli yli ihana tavata sinutkin, toivottavasti törmäillään jatkossakin. Halauksia ja onnen hippusia elämääsi:haart: