Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna alkaa hillitön diettaaminen. Oon koko päivän etsiny itelleni menevää ja energistä sauvakävelymusaa ja ihan fiiliksissä kuunnellut. Ooh, huomenna tossua toisen eteen ja kuulokkeet korviin :hyper:

Onneksi tapasin paluumatkalla mukavan naisen junassa ja keskustelu piti vireänä pääteasemalle asti.
Oli kiva jutella vaikka kommunikointi takerteli jo loppumatkasta, kun vireystila ei ollut huikea enään...;)
Vastapuoli oli yllättävän virkeä vaikka omat jutut oli tajunnan rajamailta...

Mäki tapasin yhden fiksun ja mukavan..
Musta kyllä tuntu että olit paljo skarpimpi :nolo:
Oikeesti olin jo niin väsyny, että puhuin vaan, ehkä liikaa. Ei ihme että matka meni nopeesti ja oli kivaa. :hyper:
Pää olis saattanu räjähtää siitä koko päivän jännityksestä ja hulinasta jos ei ois saanu jutella kenenkään kans, kiitos Pv!

Viikonlopun riennoista selvitty elossa! Elämä voittaa sittenkin. :rock: Mahtava viikonloppu takana, maailma on nyt parannettu. Kiitos sille nätille & kohteliaalle tytölle, joka piristi la-iltaani entistä enemmän. Ei mun leuka voi olla niin hieno... :D

Haastattelut ja psykologiset testit on nyt suoritettu mahdollisen uuden duunin puolesta. Olin kahden "parhaan" joukossa mennessäni psykologisiin tesmeihin ja usko duunipaikan saamiseksi on edelleen vahva.

Tuli katsottua äsken aivan loistava leffa, Click!. Elokuva kertoo opettavaisen tarinan siitä että elämästä tulisi nauttia eikä vain keskittyä liiaksi esimerkiksi työhön, opiskeluun, rikastumiseen tai bodailuun. Leffa sai oikeesti hymyn ainakin minun kasvoille, suosittelen muillekin. :)

Olin yöllä saanut ihanalta ystävältä mieltä lämmittävää viestiä, aamu alkoi supermukavasti kun sitä unisilla silmilläni luin. Pienilläkin asioilla ja sanoilla voi olla niin suuri merkitys :haart:

Asuntokaupat solmittiin tänään!!:rock: Tänään voi kuubalainen syttyä illalla huulilla...:D

Sain tyttöystävän kans kovan riidan joka johtu musta. Ei ole työtkään sujunu sen takia. Mut nyt on sovittu ja olo on aivan mahtava:love:

Joulupukki lupas tuoda uuden auton (oon kuulemma ollu kiltti, not! Korruptoituneet tontut on vaan lahjottavissa halvalla), paku vaihtuu vaihteeksi henkilöautoon :D Pingviinit saa opetella käyttämään takaturvavöitä :rock:

Mäki tapasin yhden fiksun ja mukavan..
Musta kyllä tuntu että olit paljo skarpimpi :nolo:
Oikeesti olin jo niin väsyny, että puhuin vaan, ehkä liikaa. Ei ihme että matka meni nopeesti ja oli kivaa. :hyper:
Pää olis saattanu räjähtää siitä koko päivän jännityksestä ja hulinasta jos ei ois saanu jutella kenenkään kans, kiitos Pv!

Siis hetkinen. Missäs vaiheessa sä vielä kerkesit miehiä bongata?! Mäkin tapasin lauantaina varmaan maailman ihanimman pikkusisko olion :D Ulkopuolelta oli niin hellyttävää katsella miten jännitit systerisi puolesta. Jos olis tullut rauhottavia mukaan ni olisin pistänyt kierroksen sinne taaksepäinkin :D Oli yli ihana tavata sinutkin, toivottavasti törmäillään jatkossakin. Halauksia ja onnen hippusia elämääsi:haart:

Maanantaina työhaastattelu! :rock:
Toivottavasti saan sen paikan ja pääsen täältä pään hajottaja paikasta pois.

Siis hetkinen. Missäs vaiheessa sä vielä kerkesit miehiä bongata?! Mäkin tapasin lauantaina varmaan maailman ihanimman pikkusisko olion :D Ulkopuolelta oli niin hellyttävää katsella miten jännitit systerisi puolesta. Jos olis tullut rauhottavia mukaan ni olisin pistänyt kierroksen sinne taaksepäinkin :D Oli yli ihana tavata sinutkin, toivottavasti törmäillään jatkossakin. Halauksia ja onnen hippusia elämääsi:haart:

AWW Annie :haart:
(Arvasin, että tosta tulee sanomista, oon kuitenki rouvasihminen.
Onneks en menny siihen myöhempään junaan ;) )
Kiitos ihanista sanoista ja myös tuesta jännityksen hetkillä :lol2:
Varmasti törmäillään ja mielellään jo Lahdessa :)
Oot varmasti maailman hauskimpia, naurattaa vieläkin se tekstiviesti
jonka lähetit Kaisalle Käyhdyn vaparin jälkeen (jaetaan nyt muillekin)!

Annie -> Faidra:

"Sain"

:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom