Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Sain tänään suorituksen vaikeimmasta ja vittumaisimmasta kurssista mitä tutkintoon sisällytetään. Olen niin iloinen :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jumalauta menin ekalla yrittämällä inssi läpi siis jumalauta!
aattelin jo ajon aikana et ei toivoakaan, mut sitku sai hyväksytyn paperin käsiin nii...:rock:

Juoksin tänään viiden kilsan lenkin ilman minkäänlaisia kipuja! :rock: Ja kuntokin kesti (vaikka sykemittari näyttikin aika uskomattomia lukemia:rolleyes: ). :D Harvinaisen hyvä fiilis! :)

Kaikki kesätentit läpi, yhteensä 13 opintoviikoa. Vittu mä oon niiin nero. WOOHOOOOO!

:D Noh ei mul oikeestaa mitään ihmeempää oo, todella hyvä fiilis vaan todella pitkästä aikaa :hyper: Maailma, olet ystäväni!!

PS. En ole päissäni. On vaan hyvä meininki. Otan siitä kaiken irti ennenkuin kaikki taas kaatuu. :rock:

2v. tyttöystävän kanssa täyteen :hyper:

Etäsuhde ja rutkasti vaikeuksia matkassa mutta kaikesta ollaan selvitty. Kaksi härkäpäistä kun lyöttäytyy yhteen niin helppoa se ei ole mutta eihän sen tarvitse ollakaan. Helppo on tylsää ;)

:haart: :love: :haart:

a) Ensimmäinen viikko uudessa työpaikassa takana ja vielä jaksaa odottaa ensi viikon alkua.

b) Kävin eilen hakemassa nopeasti valmistuneen stipendin ja tutkintotodistuksen TKK:lta, med utmärkelse.

c) Tekniikan Maailman uusimpaan numeroon (s. 48->) on päässyt vahingossa livahtamaan kirjoittamaani tekstiä useamman sivun verran. Tämä aiheuttaa budjetoimattoman positiivisen kassavirran seuraavan kuukauden aikana.

d) _jaki

Tänään oli rahallisesti ihan törkeen hyvä päivä! Uu jee... Vähän oon taitava :P

Eilinen ja tämä työpäivä meni ensinnäkin tod. hyvin. Toisekseen olen nukkunut toissa- ja viimeyön kunnolla. Näistä johtuen oli jo kaikin puolin skarppi ja iloinen olotila töistä lähtiessä. Siihen päälle pitkästä aikaa kunnon reeni kaikessa rauhassa tehtynä, kisujen ja emännän paijausta, niin tuloksena on vielä aiempaakin parempi olo ja mieli. Siis :) ja :haart:

Aivan loistava risteily takana ja lisäksi ihastuin ihmiseen, joka oikeasti olisi hyvä mulle. Kaunis, iloinen ja fiksu. Vaikuttaa vielä lisäksi pitävän minusta, nyt enää pitäisi uskaltaa tehdä jotain asialle. :love:

heräsin aamulla ja oli jo valoisaa...
hetken päästä tajusin että perkele, tänään ei oo koulua:) :hyper: :rock:
ja sen iloisempaa asiaa ei ookkaan:D

e. niin ja jalkatreeni tänään:)

Mies on laivalla fudisjengin kera, kaverit kipeenä tai jossain muualla. Saan siis nautiskellä IHAN YKSIN lauantai-illasta. Ja se on oikeesti iloinen asia! Nyt teen jotain hyvää, hyvää ruokaa ja kattelen ehkäpä jonkun hyvän leffan. Aah..:D

Aivan loistava risteily takana ja lisäksi ihastuin ihmiseen, joka oikeasti olisi hyvä mulle. Kaunis, iloinen ja fiksu. Vaikuttaa vielä lisäksi pitävän minusta, nyt enää pitäisi uskaltaa tehdä jotain asialle. :love:

Way to go!:thumbs: Ei muuta kuin tsemiä "rintamalle".

Satuitko muuten olemaan Silja Europalla (ASTIN-risteily)? Ite olin, ja se oli oikein mukava risteily..:kuola: :D

Ihan mielenkiintonen risteily eikä ainakaan loppunu miehet kesken. Muistikuvat kyl jostain syystä vähän heikot... Sääli, ettei toi ihastuminen koske mua, ehkä ;)

Ihan mielenkiintonen risteily eikä ainakaan loppunu miehet kesken. Muistikuvat kyl jostain syystä vähän heikot... Sääli, ettei toi ihastuminen koske mua, ehkä ;)

No ei varmasti loppunu, naisia oli n. 80/1000 suhteessa miehiin...:wall:
Sä olet tietenkin se mystinen, kaunis nainen jonka kadotin loppuillasta, enkä sitten enää löytänyt...:itku: :D

Nukuin pätkittynä 15 tuntia:)

Pikkuisen hyvä fiilis, ensin kisoja katsomaan samoilla silmillä la yön valvoneena ja takaisin sitten yöllä.

Onneksi tapasin paluumatkalla mukavan naisen junassa ja keskustelu piti vireänä pääteasemalle asti.
Oli kiva jutella vaikka kommunikointi takerteli jo loppumatkasta, kun vireystila ei ollut huikea enään...;)
Vastapuoli oli yllättävän virkeä vaikka omat jutut oli tajunnan rajamailta...

Ps. Onneksi Richard75 tarjosi kyydin vaikka varoitusaika oli vissiin n. 1 tunti aamulla:D.
Kiitokset kyydistä, vastineeksi tarjosin lähinnä väsyneitä juttuja:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom