Sain nukuttua 10 tunnin yöunet ja se teki selkeästi hyvää kropalle ja päälle. Olo on levännyt, iloinen ja pirteä. Lisäks yks neiti on saanut mut hymyilemään. Hassua.
Jess! Nyt sain sen haluamani kameran. Kyllä nyt kelpaa kuvailla ja leikkiä turistia. Miten voikin olla näin pirtee ja happy, vaikka yöunet menikin perseelleen...;)
Sain pomolta aivan käsittämättömän hyvää palautetta torstaina. Uhkaili lisäksi palkankorotuksella (en saanut sitä tosin vielä). :D
Tulin aamulla Ruotsista. Kunnon parisuhteen piristysreissu!:haart: :haart:
Lisäksi uskallan liputtaa paranemisen puolesta: Vaikka antibiootteja vielä meneekin, saattaisin ehkä päästä ensi viikolla jo vähän treenailemaan. Kuukauden tauon ja räkimisen jälkeen!!
Mulla on uusi kummipoika, yhdelle parhaista frendeistä mitä maa voi päällään kantaa tuli perheenlisäystä Jii-haa, että osaakin parantaa hyvät uutiset päivää. Mainitsinko jo että ? Tästähän joutuu lenkille että saa kulutettua nää täpinät johonkin...
Hyvä treeni pitkästä aikaa. Kunnon pumppi ja suonet pinnassa. Vedin kunnon hiilarimätöt päivällä, niin puntti kulki kuin unelma. Ainoa mikä kusi oli kyykkääminen, kun oikea polvi ei ole vielä täysin kunnossa.
En nyt tiedä, että mille osiolle tämä kuuluu,mutta kun kerta asia naurattaa niin pistetään se tänne.
Mistä tietää, että on käynyt lukioaikanaan liian monta kertaa valittamassa kanslistille? Siitä, että tämä muistaa yhä nimeltä puolen vuoden tauon jälkeen :lol2: .
Ostin lauantaina uudet saapikkaat, joista kului korkolaput kokonaan pois yhden illan aikana Kävin eilen palauttamassa kengät, mutta yllättäen myyjä sanoikin, että kyllähän toi nyt ois pitänyt tietää ja käydä suutarin kautta ennen ku kiskasee kengät jalkaansa! WTF??? Jos ostan kengät, eikä kukaan sano mulle, että niitä ei voi käyttää ennen korkolappujen vaihtoa niin tottakai oletan niiden kestävän hieman kauemmin kuin 9 h... No joka tapauksessa myyjä soitti tänään ja sanoi, että ottavat vastuun tapahtuneesta ja käyttävät kengät suutarilla. Jes! Luulin jo, että joudun boikotoimaan kyseistä puljua lopun ikääni :lol2:
Muutenkin tänään on hyvä fiilis. Mukava viikonloppu takana ja ens viikonloppuna onkin jo Turun kisat
Mä oon terve, tai ainakin tuntuu siltä. Fiiliksen mukaan, salille joko huomenna tai lauantaina, kuukauden tauon jälkeen!! Mitähän sitä uskaltaisi tehdä..
Duunissa ja siviilissä menee tosi hyvin ja näyttäisi melkein siltä, että pääsen reilusti parempiin hommiin lähiaikoina (nykyisessä firmassa). Mulle on tarjottu myös toista paremman tason duunia vanhassa tutussa firmassa, joten on varaa valita...
Pääsen ensiviikolla siirtämään olohuoneesta tavaroita pois ja repimään vanhan lattian irti! :evil: Sen jälkee onki toinen projekti asentaa uusi lattia tilalle! En malta odottaa