Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään on niin suklaa päivä, aamumulenkki on ainoa fyysinen suorite, duunin jälkeen syömään valmiiseen pöytään ja sitten himaan elbaamaan ja käkättämään Monty Pythonille :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työssäoppimispaikka lähes varma ja täytyy sanoa jos tonne pääsee
niin ei voi tietää kuin hyvää careeria ajatellen.:hyper:
Flunssa lähti pois.;)
Postista puski jenkeist tilatun cd´n tänään :worship:

ruffeugueoh8.jpg

Meni ihan törkeen hyvin mun kakkosduunissa. Tosi kiva kelata kuinka parin viikon päästä on tooosi hyvä tili :)

Tauti alkaa hellittää, tuntuu jo melko terveeltä vaikka ääni onkin mukavan räkänen vielä. :curs: :D Nyt täytyy vaan ottaa iiihan iisisti jäällä tänään, eli keskittyy puhumiseen ja tekee näytöt paikalla. Pistää toi antibiootti kyllä pikkasen väsyttämään vielä..

Uuh, mikä kipu reisissä :)

Jätkä vei mun kivut, mulla tunnu missään. Tai sitten mä treenaan kuin :arvi: :jahas:

hulvattomia juttuja tuolla www.suomi24.fi sivuilla.. Todellista ammattitaitoa uhkuvia adoniksia ja botareita paikka täynnä, lihakset kasvaa ihan tässä istuessa

Vajaa kaks tornia generalia jääkaapissa:rock:

Eilinen treeni meni hyvin, helvetillisestä väsymyksestä huolimatta.
Samalla salilla treenaavat juniorit uskalsivat tulla "kuntoa" kehumaan ja muutenkin juttelemaan.

Kuukauden mittainen totaalijumitus penkissä ja osaksi muissakin liikkeissä loppui tänään. Ehdin kasaamaan peräkkäisten epäonnistumisien vuoksi niin kovat paineet että henkinenkin helpotus on melkoinen :rock:

Treeniä ei häirinnyt edes se että Sepsis lähti salilta juuri kun itse aloittelin ja vei treeniceedeensä mukanaan :whip:

Jaha, pakkasesta häränfile pihvi ja 3 desiä riisiä kylkeen, nyt tankataan :D

- Univelat taas kuitattu, nyt voi hankkia uutta.
- Löysin itselleni sopivat housut, niin ainakin luulen.
- Kohta saan uuden kameran
- Naiset piristävät päivää..

Treeniä ei häirinnyt edes se että Sepsis lähti salilta juuri kun itse aloittelin ja vei treeniceedeensä mukanaan :whip:
No jonkun CD:n laitoin kuitenkin siinä pyörimään ja Panteraahan sieltä pärähti soimaan, joten ei se musiikista ois voinu ollakaan kiinni.

Perjantai, treenipäivä eilisen huilailun jälkeen, odotettavissa infernaalinen jumppa :)
Niin, ja hyvin nukuttu yö takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom