Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Olin taas ajelemassa mönkijällä parituntia crossiradalla. Ei nyt ihan heti tule mahtavampaa tekemistä mieleen tähän väliin. Ihan unhoittuu kaikki mikä masentaa ku kaasuttelee niin kovaa kuin pystyy peliä hallitsemaan röykkiöisellä, pehmeällä hiekkaradalla. Lisäksi osaan ajaa ihan itselleni kehittäen taitojani joka kerralla paremmaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elämä on sitten todella kummallista. Että voikin pienet mutta samalla niin isot asiat saada tunnetilan vaihtumaan. Tähän asti olin tänään TODELLA vittuuntunut. Niin ne vaan solmut selviää!!:D

Kroppa alkaa vastaanottaa treeniä. Voimatasot alkavat kohota, vihdoinkin. Töitä jäljellä vielä parisen viikkoa jonka jälkeen kouluun ja siellä viimeinen, toivottavasti, rutistus.
On se jännä juttu miten aikaisemmin isoina ja ylitsekäymättömiltä näkemäni ongelmat ratkeavat helpommin jos ne pilkkoo osiin ja ratkaisee yhden kerrallaan. Tämän opin kun muistaisi vielä jatkossakin niin olisin iloinen. Mut all in all ei tule mieleen onko tämän vuoden aikana ollu missään vaiheessa näin kiva fiilis.

Parin tunnin päästä lähtö kavereiden luo stadiin viettämään viikonloppua!!

Kunkkua, duunisopparia jatketaan kuukaudella! Tää tarkottaa sitä, että kesäloma multa menee sivu suun, mutta se painaa aika vähän, sillä toi raha tulee todella tarpeeseen. :rock:

Enää 3 viikkoa duunia, ja nyt lähen viikonlopuille. Nice. :)

(Ainakin) parin viikon loma alkoi.. -> mun ei tarvitse enää huomenna herätä ennen viittä!! Ihanan väsynyt olo, aion olla vaan tän illan ja löhöillä. Ja uuden salin punttiskortti ladattu, jeeees!!

Alkusyksy. Ilmassa raikkautta ja hitusen viileyttä, omenat tuoksuu puissa ja lehdet alkavat ruskastua. Ihanaa, kun on vuodenajat!!

Kohta tulee mun lempivuodenaika, syksy.
Ihanaa, kun voi aamulla astella vaikka ulos raikkaaseen virkistävään viileään syysilmaan ja mennä vaikka metsään kävelylle ja katsella kun lehdet tippuu puista ja hengitellä kirpeän raikasta ilmaa. :haart:

Suositut

Back
Ylös Bottom