Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Se on sitten perkele totta! Pitkän uran ensimmäinen kesäloma. Se odottaa vartin päässä. Viikkohan sitäkin on jo ja se on viikko enemmän, kuin aikaisempina vuosina. Lupaan soittaa kitaraa, ajaa prätkällä ja välillä juoda viinaakin :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kesätentti tuli käytyä kuittaamassa ja ei tuntunu vaikeelta. 4op:tä rikkaampana on kiva kattella etteenpäin. Ens ke Thaikkuihin kuukaudeksi.

Voi pojat. Beibi hiero meitsin koipia äsken ja mietin siinä, että itkenkö vai nauran kun sattuu niin helvetisti, mutta rupesin sitten nauramaan naama punasena. Nauroin ääneen varmaan vartin putkeen. Outo juttu.

Sain s-postia inttikaverilta ja tarkotus olis tehä risteily joukkueen voimin tän kuun lopussa. Dieetti ehkä häiriintyy, mutta pidetään toi ryyppypäivä vaikka "mässypäivänä" ei noitaka äijiä kuitenka joka päivä näe :rock:

edittinä vielä, että pakko siellä on viinaa juoda, kun päiväohjelmassa lukee niin :D

Kauniisti hymyilevät naiset on aina niiiin ihania. :)

Harmi vaan että salilla ollessa oma hymy on jotain aivan muuta kuin kaunista. Treenin aikana tai sen jälkeen hymy on irvistys joka näyttää siltä kuin olisin tekemässä kuolemaa. Erittäin hurmaavaa siis. :D

Pitkästä aikaa leffassa kavereiden kanssa :haart:.Tosin Da vinci Koodi itsessään oli pitkästyttävä ja mulla oli karmea nälkä koko leffan ajan :lol2:

Mutsi oli laittanut mulle pari albumia mun vanhoja valokuvia säilytettäväks. Tuli nyt kateltua noita läpi ja on kyl pakko myöntää. vaikkei mulla olekaan noista mitään muistikuvaa niin oli kyl hauskaa katella sitä millainen sitä on ollut lapsena. Sellasta, pieni asia mutta pisti hymyilyttämään.. :)

Tänään löytyi vihdoinkin kirjakaupasta Martinin Miekkamyrsky 2. HALLEVITUNLUJAA. Tätä onkin odotettu jo vuoden päivät...

tiiän sen... mut onhan siinä tietty seki mahdollisuus et kaikki ei mee vituiks :) sitä paitsi ainahan ne sormusket saa myytyä takas johonki

Tossa kun ei ole kyse ihan vaa siitä, että "Jee on kiva ku meil on samanlaiset sormukset" Nykyää vaa monel tuntuu olevan tollane harhaluulo.

Mnjää, tehkää justiinsa niinku hyvältä tuntuu! Tarkoitan tätä todella. Kyllä sitä elämän varrella ehtii miljoona kertaa pohtia, mikä kannattaa ja mikä ei, hyvältä tuntuminen on paljon harvinaisempaa.

Tossa kun ei ole kyse ihan vaa siitä, että "Jee on kiva ku meil on samanlaiset sormukset" Nykyää vaa monel tuntuu olevan tollane harhaluulo.

Nooh, ostavat sitten erilaiset. :D Ei vaan, onneksi olkoon, Hölkkääjä!

Haa, enää puolitoista viikkoa nykyisessä työpaikassani, sitten se on menoks sanoi Antti-poika Lennox. IHANAA!! SIISTIÄ! KÄHEETÄ, sun muuta YYBERUPEETA!

Ah, ei enää ikinä siihen lafkaan, por favor.:piis:

Nyt tuntuu hyvältä vähän vakavoittaa tätä ku 2 vuotta takana on kuitenkin jo.. Senkus tuomitset sitten ku oon niin nuori ja jos se susta tuntuu hyvältä :rolleyes:

Pikkupapulle kiitoksia :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom