Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt on todella hjuva fiilis :) Soittivat autoliikkeestä ja tänään saan pihalle uuden uutukaisen autoni...

Tässä vielä kuva vastaavasta autosta....

Saab%209-3%20Sport%20Sedan%202002%20-%201024x768.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keksin tänään ruotsin lakikirjalle jotain hyötyä - se on suomen lakia painavampi ja toimii hienosti kiilana pitämässä ikkunaa auki.
Ihana tuulenvire.
:lol2: :lol2: Näänä se aina piristää päivää :)

Mä olen iloinen kun pomo aamulla soitti ja sanoi pitävänsä etäpäivän. Viimeinen mahdollisuus tsillata, kun ensi viikolla tulee taas enempi väkeä lomilta ja pitää esittää kiireistä ja ahkeraa. Voin livahtaa aikaseen himaan!

Lisäksi olen iloinen, kun on perjantai ja edessä kaksi pitkien unien aamua. Plus ostin viikolla ihanan leivontakirjan ja aion testata jotain herkkureseptiä viikonloppuna :kuola:

Deathchainin laulajan jalka on siinä kuosissa että pääsee lavalle, mikä tarkoittaa sitä että tänään rässätään ihan saatanasti! :D :)

Flunssa alkaa helpottaa, kolmenviikon rotumisen jälkeen. En kuollutkaan eilen salille, ja vaikka tulosten/voimien tippuminen harmittaa niin satavarmasti täältä noustaan taas.:whip:
Huomenna vauhtiajoihin. Ja mulla on cashewpähkinöitä jemmassa iltaavarten :orava:
Aurinko paistaa ja lämmintä riittää.
Ukko tulee illalla kotiin viikon reissusta.
Sain ommeltua yllätyksen autoon valmiiksi, vielä pitäis saada se asennettua ilman että ukko huomaa ennenkuin se on paikoillaan.
Töissä ollut aika stressivapaata kohta koko viikon, onkohan tämä tyyntä myrskyn edellä...:eek:
Illalla pääsee taas salille.

Jumalauta mikä sattuma eilen!
Kerrankin kun tuli lähdettyä vapaalle baariin, niin törmään hyvään kaveriin jonka kanssa ei olla oltu yhteydessä 7 vuoteen!!
Molemmat 7 vuotta sitten muutettiin pois Kuopiosta, minä Jkl:ään ja sieltä Roihin, hän Tukholmaan. Ja jumalauta sattuma, että sattu just tulemaan viikonlopuks Tukholmasta ja samaan baariin :rock:
Oli niin perkeleen upeeta jauhaa vanhoja salijuttuja ja muistella vanhoja tuttuja, että mitähän niillekin nyt kuuluu. :kippis1:

Kohta salille ja sitten hiukan kattelemaan dbtl:ään.

Eukko sanoi tossa yksi päivä, että olen laihtunut (kuten pienimuotoinen yritys on) ja eilen kommentoi, että mulla on hartijat levinnyt (tämä kommentti tosin varmaan muutaman kuukauden takaisen parturireissun peruja, hartijoiden levennysliike nro:1). Duunissa kans joku oli kehassut kuntoa. Eli peli ei liene menetetty kuitenkaan vielä. :thumbs:

Vointi koheni, pääsin lenkille, kulki kevyesti, hymyilyttää. Olen saanut kehujakin ihmisiltä. Syön. En muista milloin viimeksi minulla olisi ollut tällä tavalla hyvä olo.

Vointi koheni, pääsin lenkille, kulki kevyesti, hymyilyttää. Olen saanut kehujakin ihmisiltä. Syön. En muista milloin viimeksi minulla olisi ollut tällä tavalla hyvä olo.
Hienoa Venla! On hyvä merkki että jaksaa olla pienestä tyytyväinen. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu, eikös niin? :)

Oma ilonaiheeni on se että treenimotivaatio on korkeammalla kuin koskaan. Kunhan pääsen näistä flunssan rippeistä niin alkaa semmoset lihatalkoot että voi mahoton!!:whip:

32 v ja 3 kk meni ennenkuin löytyi ala jossa oon ihan tautisen hyvä: Linnanmäen nuijapeli (se peli jossa pitää nuijalla hakata holeista ilmaantuvia puupalikoita). Voitin tänään repullisen pingviinejä itselleni ja muille mukana olleille, minimalistisen harjoittelun jälkeen noita sai farmattua ulos melkein täysin pistein kuinka kauan halusi. Alanvaihto pingviinifarmariksi edessä, nyt saa tylsät IT-hommat vihdoin jäädä.

Huomenna pääsee taas salille. Melkein 4 viikon tauko takana helteiden ja loman takia. Tällä viikolla saan myös kaverin K6:n lainaksi. Jepa jee :) .
Meillä on myös vieraana australialainen tyyppi 5 päivää. On ollut oikein mukavaa yhdessä, vaikka emme edes tunteneet entuudestaan.

Oli mahtava viikonloppu mökillä. Kyllä kesään kuuluu meren rannalla saunominen ja uiminen. Grillailu nuotiolla ja hyvää musiikkia. Ja tietenkin muutama hassu saunakalja. Lisäks nyt pääsee salille muutaman päivän tauon jälkeen. Lupasivat kans tänään soitella yhdestä työpaikasta mihin olen hakemassa. Hjyvä fiilis siis näin kokonaisuudessaan. :)

Olen onnellinen. Ihan oikeasti. Onnellinen ja iloinen. Ei niin ettenkö ennenkin olisi ollut, mutta tämä on nyt jotain ihan muuta. Minä :haart: elämä. En olisi uskonut, että mulle oikeasti tapahtuisi näin, mutta niinhän se nyt vaan on. :haart:

Paluu lomilta töihin, mutta vituttaa ihmeen vähän, oikeastaan ei ollenkaan. Takana 4 viikkoa lomaa, josta 2 viikkoa reissussa (maailma on hieno paikka, upeita maisemia!) ja 2 kotimaassa nautiskellen. Kiva päästä taas koneen ääreen, pakkiksellekin. :)

Tuli kutsu toiselle kierrokselle työhaastattelussa. :hyper: Ainoa huonopuoli on että joudun menemään haastatteluun väsyneenä. Melkein 15 tunnin työvuoro edessä ja sen jälkeen saa unta sen 3-4 tuntia.

Sisko sai viime yönä lapsen. Tyttö tuli. Hänellä on jo kaksi tyttöä ennestään, joten enona olin kyllä toivonut, että nyt oli poika tullut :nolo: . Mutta pääasia, että sisko ja lapsi ovat kumpikin kunnossa :)

Nukuin eilen 6 tunnin päiväunet joiden jälkeen valvoin 2 tuntia ja sitten menin 6 tunnin yöunille. Ei ole pitkään aikaan ollut näin pirteä olo.

Kaivopuiston 130metrin benji loman kunniaksi.

Et sattumalta hypännyt perjantaina? Saattais mäihällä olla pari kuvaa todisteena, kun sielläpäin käppäilin kamera kädessä. Ei mitään mestariotoksia kylläkään.

Nilkka on paranemaan päin, kohta alkaa koulu(jollain tapaa jopa ilonen) ja pääsee arkeen. Kesä on mukavaa mut onneks kaikki loppuu aikanaan.

Back
Ylös Bottom